Deel 1 ~ De verhuizing

11 1 0
                                    


''piep piep piep'' Dat was mijn wekker die ik net kapot heb geslagen. En het raarste was dat het zomervakantie was en ik mijn wekker in de vakantie nooit aanzet! Toen kwam mijn moeder binnen en zei dat ik mijn spullen moest inpakken.🤨 

Dus ik vroeg of we op vakantie gingen, maar nee ze zei letterlijk ''we gaan verhuizen'' en toen ontplofte mijn hoofd bijna. ik was helemaal overstuur ik snapte echt niet waarvoor we nou moesten verhuizen. Maar ik ging rustig in mijn pyjama mijn kleren inpakken zonder nog iets te vragen. Mijn moeder pakte haar telefoon erbij en liet een foto zien van het huis

 Mijn moeder pakte haar telefoon erbij en liet een foto zien van het huis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ik kon mijn ogen niet geloven😍 het was zo chill.                                             Ze zei dat mijn vader een villa in Griekenland had gekocht. Ik wist niet dat een advocaat zoveel geld verdient. Toen vergat ik al mijn vriendinnen en ging ik zo snel als ik kon mijn kleren inpakken. Na 1 uur was ik al helemaal ingepakt, dat hoefde eigenlijk nog niet eens we gingen namelijk 's avonds pas vliegen naar Griekenland. Maar ik was in ieder geval al klaar om te vertrekken.

 Ik ging rustig naar beneden en pakte mijn telefoon om aan iedereen te zeggen dat ze me nooit meer gaan zien. Het enigste dat ik terug kreeg gestuurd waren vraagtekens. En toen legde ik alles uit over dat ik naar Griekenland ga verhuizen en sindsdien ga wonen in kei mooie villa. Eerlijk ik geloofde zelf niet wat ik allemaal zei en volgens mij was ik niet de enigste, want niemand geloofde het. Toen ging ik me maar omkleden. 

Dit had ik aangetrokken

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dit had ik aangetrokken.

Ik had met een paar vriendinnen afgesproken om bij een café in de buurt even te lunchen. Dus ik was al onderweg naar die café toen mijn moeder belde en zei dat we moeten vertrekken. Het enigste dat ik nu nog kon doen was mijn vriendinnen bellen en zeggen dat ik niet kan komen, omdat ik al moet vertrekken. Toen liep ik maar terug naar huis en we gingen meteen de auto in.

 Anderhalf uur later

 We waren er eindelijk. Maar het ergste moest nog komen: 4 uur in de vliegtuig zitten. Het leek erop dat er al één uur voorbij was maar nee, er waren pas 12 minuten voorbij dat was best jammer. Ik had zoveel honger dat ik gewoon een hele bestelling van 47,95 heb gemaakt. En het raarste was dat ik alles op had????? Ik deed er bijna een uur over om alles op te krijgen. Het was al laat dus ik ging maar slapen. 🥱😴

''Eindelijk we zijn er!'' Dat was het eerste dat ik zei toen mijn broertjes mij wakker maakten. Ik had Sem echt nog nooit zo blij gezien. Normaal is hij alleen zo blij wanneer hij cadeautjes krijgt op zijn verjaardag of wanneer mijn ouders weg zijn en hij alleen thuis mag blijven. Maar dan is hij nog niet zooo blij. Het was echt heel laat iets rond twee uur dus we gingen maar snel in een taxi zitten en reden naar ons nieuw huis. Toen we er waren gingen ik en mijn broertjes meteen slapen op een mega bank die in de woonkamer stond, in die tijd waren mijn ouders het huis van binnen aan het bekijken. 




Rich BitchWhere stories live. Discover now