Toen ik wakker werd had ik pas door dat ik op de bank lag te slapen. Mijn broertjes sliepen nog dus ik stond rustig op en ging het huis bekijken. Ik had letterlijk het gevoel dat ik nog sliep, maar het zag er allemaal zo echt uit. Toen ik de keuken in liep zag ik dat mijn moeder het ontbijt al klaar aan het maken was. Ik vroeg heel nieuwsgierig waar mijn kamer staat ik wilde het zo graag zien. En deze kamer liet ze zien!!!
Ik was zo blij, want eerst zag mijn kamer eruit als een klein kamertje met een bed en een kast meer niet. Ik wist niet of mijn dag nog mooier kon worden. (Maar dat komt nog). Ik wist echt niet wat ik allemaal kon doen in nog vijf weken vakantie, dus ik ging maar de hele dag televisie kijken. Het was saai maar meer was er niet te doen, want voordat ze zeiden dat we gaan verhuizen was ik voorplan om de hele vakantie met vriendinnen aftespreken
Na de zomervakantie
Vandaag weer naar school😭. Ik had er echt geen zin in, maar gelukkig had je in Griekenland één school waar iedereen Nederlands spreekt dat was ontzettend fijn (ik had namelijk geen Grieks gehad op school). Toen ik de garage inliep met mijn vader zag ik iets waar ik bijna van vlouw viel.
Ik geloofde gewoon niet dat dat allemaal van ons was. Maar oké we reden dus naar die school en die school, je wilt niet weten het was net een gevangenis. Sorry maar het zag er echt afgrijselijk uit. Ik snapte niet hoe mensen daar op school kunnen zitten en het ergste ik zag niemand buiten, er waren helemaal geen ramen. Ik snapte echt niet waar ik was beland ik vroeg ook meteen aan mijn vader of dat wel een school was. Eerlijk mijn vader geloofde het zelf ook niet dus we liepen allebei maar naar binnen en er stond een man (een politieagent). We zeiden dat ik naar school moest en we hier voor het eerst zijn (sinds de zomervakantie maar oké). We vroegen ook meteen of dit wel een school en hij zei ''nee, dit is een gevangenis de school waar jullie het waarschijnlijk over hebben die is hier een straatje verderop.'' Ik ging helemaal stuk🤣. En ik had gelijk over dat het op een gevangenis leek, omdat het was een gevangenis. Ik had nog nooit zo hard moeten lachen het was echt geweldig. Maar toen reden we dus naar school. Toen we waren aangekomen voelde ik pas dat ik op een andere school zat en mezelf moest veranderen. Vandaag had ik dit aangedaan, omdat ik er nog wel een beetje opvallend wilde zijn. En ik was zelf ook een roos liefhebber en dan vergeten we nog unicorns waar is dol op was.
Dit had ik dus aangedaan.
YOU ARE READING
Rich Bitch
Teen FictionHet gaat over Eva ze verhuisd met haar gezin (moeder, vader, tweelingbroertjes : Sam en Sem).