1.

19 2 0
                                    

-----------------------------------------------------------------
Takže jmenuju se Ellie a je mi 15 let ,nemám ani jednoho rodiče . Táta mi umřel při autonehodě v mých sedmi letech . Ale mamka se nikdy nenašla . Proto teď žiju v dětském domově .
-----------------------------------------------------------------
,,Ellie ,chtěla bych ti oznámit že si tě chce adoptovat jeden milej pár". Kdy mi to chtěla jako říct ... Myslela jsem si v hlavě . ,,Jo a a a ten pár už je tady a přijeli si pro tebe " řekla mi vychovatelka . ,,Cože ?!?!" Odpověděla jsem ji zamýšleným hlasem .

Po chvíli co jsem si sbalila své tři trička a dvoje legíny , jsem běžela dolů po schodech . ,,Dobrý den " řekla jsem mile . ,,Toto je Emily a David "řekla mi vychovatelka .
Po té co mi asi chtěli něco říct tak už jsem šla rychle do auta .

Po asi dvou hodinách jsme přijeli na místo . Přijeli jsme před dům, který byl hrozně velký . Když jsem vešla do vnitř bylo to tam nádherné . Ten strop ty schody prostě to bylo jak v ráji .

,,Ellie tam je tvůj pokoj nahoru po schodech v pravo " řekla mi Emily(mamka) . Šla jsem rychlým tempem nahoru do mého pokoje a bylo to tam nádherné . Postel jako pro dva, velká skříň se zrcadlem  . Když jsem otevřela skříň v ní bylo oblečení nádherné oblečení v dnešní móďe .

Pak jsem si všimla jednoho pokoje naproti toho mého . V něm byl ňáký kluk asi o trošku starší než já . Když jsem chtěla vejít do vnitř a seznámit se, tak on si zavřel dveře před mýma očima .

Tak jsem šla rychlík tempem do svého pokoje a taky jsem se zamčela . Přemýšlela jsem jestli si mám zkusit oblečení co bylo ve skříni , ale nakonec jsem se rozhodla že jo .

Vzala jsem si černý tílko s ňákými modrými džínami a k tomu hnědý kožíšek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem si černý tílko s ňákými modrými džínami a k tomu hnědý kožíšek .

Na posteli byly dva zlaté náhrdelníky. Zkusila jsem si je a slušeli mi . Nikdy jsem neměla takovej krásnej život .

Někdo zaťukal na dveře ,tak jsem je šla otevřít ale nikdo tam nebyl . Sedla jsem si na postel a seděla jsem tam . Neměla jsem totiž žádnej telefon ani tak .

,,Ellie večeře" zavolala na mě Emily .
Šla jsem dolů po dlouhých schodech . Když jsem došla dolů po schodech šla jsem, jenomže ten kluk mi podkopl nohy takže jsem spadla .

Ani mi nepomohl nic ,prostě mi to udělal na schvál. Došla jsem do jídelny a posadila se .
"Krásný oblečení "řekl ten kluk . ,,Asi si se už potkala s Dominikem to je náš syn "řekla Emily .

Na večeři jsme měli špagety které byly velmi dobré. Po té co jsem se najedla jsem šla rychlým krokem nahoru po schodech do pokoje .

Dominik měl dveře otevřené tak jsem nakoukla do jeho pokoje . Jenomže když jsem se přibližovala tak si mě všiml . ,,Co potřebuješ ?" Řekl dominik když si mě všiml . ,,No já jen ...".v ruce držel cigaretu a prostě kouřil. .

,,Dáš si? " zeptal se mě ....

-----------------------------------------------------------------
Doufám že se vám ten příběh bude líbit ...❤❤🔒jo a omlouvám se za chyby....
-----------------------------------------------------------------

Já (Instagram)Kde žijí příběhy. Začni objevovat