,,nedám " a odešla jsem .
Pondělí
Ráno jsem se vzbudila kolem sedmé . Šla jsem na rychle do koupelny a umyla si obličej . Pak jsem běžela do pokoje vzala jsem si oblečení a převlékla se .
Po té jsem si dala zlaté hodinky a dva náhrdelníky . A pak jsem si uvědomila že nemám tašku do školy . Hledala jsem ňákou tašku ve skříni ale jenom sem tam našla nakou kabelku ,což se do školy moc nehodí ale tak co musím si ji vzít .
Když jsem ji vytáhla ze skříně byla taková černá se zlatými pruhy . Pak jsem si vzala hřeben a udělala jsem si drdol .
Po chvíli jsem musela rychle spěchat ,protože jsem vůbec nestíhala .
Dneska bylo už teplo takže jsem si nedala ani bundu a šla jsem hned jak jsem teď .Bojím se hrozně jít do školy ,úplně do jiné školy . Když jsem z dálky viděla školu tak jsem se k ní přibližovala pomalu . Po chvíli cesty jsem tam došla , hrozně jsem se bála.
Vešla jsem dovnitř a po levé a pravé straně byly skříně ,hledala jsem svoje číslo jenomže jsem nevěděla jaký mám číslo . Sedla jsem si na zem a čekala jsem .
Po chvíli ke mně přišla jedna holka .
,,Ahoj ,já se jmenuji Terka a ty ?" zeptala se mě milým hlasem . ,,Ahoj,Annie "odpověděla jsem ji .,,Ty asi nevíš jaký máš číslo od skříně viď ?" ,,Ano"odpověděla jsem . ,,Pojď za mnou ,ukážu ti ho" vstala jsem ze země a šla jsem za ní . ,,421,to je tvoje číslo od skříňky " . ,,Děkuji moc " odpověděla jsem ji milým hlasem .
Do skříně jsem si nic nedala, protože nic nemám žádný učení .
,,Crrrrrr,,
Když zazvonilo šla jsem s Terkou do třídy . Jenomže tam byl zas on ,zas Dominik . Sedla jsem si vedle Terky.
,,Takže dobrý den žáci ,chtěl bych vám představit naši novou žákyni, Ennie" řekl učitel . ,,Dobrý den " stoupla jsem si a představila se .
Po skončení školy jsem šla domů ,rychlím tempem protože jsem chtěla být doma co nejdřív . Pak za mnou někdo běžel ,docela jsem se bála . Když jsem se otočila po druhé tak za mnou běžela Terka .
,,Ahoj můžu jít s tebou ?" zeptala se mě Terka . ,,Jo můžeš ,klidně i k nám ..." odpověděla jsem ji milým hlasem . ,,K vám ??" ,,Jo klidně " ,,ok" odpověděla Terka.
Když jsme došli domu vzala jsem si klíče a otevřela jsem dveře . ,,Tak pojď " odpověděla jsem ji a běželi jsme po dlouhých schodech až do mýho pokoje .
Odhodily jsme aktovky do rohu a sedli jsme si na postel . Terka vytáhla mobil a byla na něm já jsem se jen na ni koukala . ,,Emmm ty nemáš telefon ?" zeptala se mě Terka . ,,Nemám " odpověděla jsem ji smutným hlasem .
,,Nepůjdeme ven?" ,,Klidně "řekla jsem ji.
Když jsme se koukli z okna bylo tam docela teplo ,takže jsme si vzali kraťasy a triko a šly jsme ven .Šly jsme do parku atd...nemohla jsem uvěřit že mám kamarádku . Chvíli jsme se jen tak loudali ,jenomže pak nám po cestě někdo zastavil . Byl to David . ,,Pojďte ,už musíme domů" řekla David .
,,Chce tvoje kamarádka přespat u nás ?" Zeptal se David . ,,Emmm klidně jen pak musím zavolat mamce" ,,jj ,tak jedem domu " řekl David . Sedli jsme si do zadu a jeli jsme ....
-----------------------------------------------------------------
Doufám že se vám ta kapitola líbí ,zatím je to v pohodě ale pak se tam něco stane čekejte na další kapitoly 🌎😗
-----------------------------------------------------------------