unu

5 0 0
                                    

Sincer niciodată în toți ăştia 5-6 ani de când ne ştim nu mă aşteptam să ajung să te iubesc atât de mult. Niciodată nu m-am aşteptat să te deschizi în fața mea atât de mult, pentru că nu o făceai cu prea multă lume, şi tot odată nu mă aşteptam ca brusc să vrei să rupi orice legătură cu mine. De ce ai făcut-o? Habar n-am.

Niciodată nu am crezut că o să ajungi să nu mă mai saluti pe stradă şi să te uiți la mine cu atâta dezamăgire şi scârbă. Mai mult decât mă frustrează faptul că nu ştiu cu ce ți-am greşit, mă frustrează faptul că nu mai eşti lângă mine. Ce-i drept, ai inceput să te îndepărtezi uşor, uşor de mine, şi până să realizez, deja nu mai erai.

La fel de tare mă frustrează că am rupt orice legătură cu anumite persoane pentru tine, am fost acolo lângă tine mereu, iar tu efectiv te-ai evaporat din viața mea şi ai dispărut.

Ştiam că niciodată n-ai să mă vezi decât ca pe prietena ta cea mai bună şi atât, dar îmi era de ajuns. Îmi era de ajuns să ştiu că mă iubeşti ca pe o prietenă. Nu înțeleg de ce pe tine pare că nu te afectează deloc toată situația. Oare ți-a păsat vreodată, sau era doar în capul meu şi încercam să mă împac singură cu gândul?

Nu am înțeles de ce mereu ai ales în viața ta persoane care ştiai că nu vor rămâne, care ştiai că te vor trăda, în locul meu. Mereu ți-am vrut doar binele şi aş fi făcut oricând, oriunde, orice pentru tine. Orice pentru a-ți vedea zâmbetul. Mereu mi se umplea sufletul de căldură atunci când făceam o glumă şi zâmbeai sai râdeai copios, atunci când îmi luai apărarea în fața oricui, chiar dacă aveam dreptate sau nu, atunci când mă strângeai în brațe, si de rarele ori când îmi spuneai că mă iubeşti.

Ceva vreme am încercat să îmi ignor sentimentele şi să mă arunc în brațele altor tipi, crezând că aşa o să te uit. Însă, niciodată nu am putut forma o legătură cu cineva şi nu am putut să iubesc o persoana asa cum te iubesc pe tine.

Abia apoi când ai plecat am realizat că ce simt pentru tine nu e doar un sentiment de prietenie, şi ca sunt îndrăgostită de tine încă din clasele primare.

Încerc să astup sentimentele de iubere ce le am pentru tine în ură, însă nu îmi iese. Îți doresc tot binele din lume şi sper că esti fericit alături de persoana pe care ai ales-o lângă tine, şi sper că esti pregătit pentru momentul în care o să te lase, cum a mai făcut-o şi în trecut. Eu probabil o să fiu tot aici, pregătită să îți fiu alături.

all the things i wish i could tell youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum