Nu am înțeles multe lucruri la tine, şi mereu te-am considerat o persoană foarte complicată şi greu de înțeles. Niciodată nu puteam să-mi dau seama ce crezi sau ce gândeşti cu adevărat.
De exemplu, nu am înțeles niciodată de ce mereu când eram în preajma altor persoane nu mai erai la fel şi deveneai mai distant, iar atunci când nu era nimeni prin jur deveneai o cu totul şi cu totul altă persoană. Deveneai mai cald, mai blând şi mult mai iubitor.
Nu am înțeles nici de ce niciodată nu ai adus vorba de sărutul nostru de la revelion. Nu iți aminteai oare din cauza alcoolului consumat în cantități mari, sau pur şi simplu te prefăceai că nu îți aminteşti pentru a nu crea o situație stânjenitoare între noi. Eu îmi aminteam tot, dar cel mai bine îmi amintesc sentimentul pe care îl aveam de dimineață când m-am trezit la tine în brațe. Mi-aş fi dorit ca aşa să fie orice dimineață. Să mă trezesc în brațele tale mereu.
Nu am înțeles nici ce vedeai la ea. Nu pot să spun că aş fi vreo persoană foarte interesantă, frumoasă sau amizantă. Dar nu puteam înțelege ce vezi la ea şi de ce te uiți cu atâta iubire, dorință şi speranță la ea. Îmi tot spuneai că nu înțelegi de ce se comportă asa cu tine, şi mereu vorbeai despre ea. Însă chiar dacă nu voiam să aud lucruri despre ea, îți dădeam sfaturi so te sprijineam. Nu ştiu cum nu ai realizat că mereu atunci când o aduceai în discuție mereu mi se schomba tonul vocii si deveneam mai rece şi mai distantă. Poate că nu voiai sa realizezi şi te prefăceai că ți se pare.
Mereu m-am gândit ce ai crede dacă ți-aş spune toate lucrurile astea. Oare m-ai credea o disperată, sau o ciudată?
CITEȘTI
all the things i wish i could tell you
Romancese intelege din titlu despre ce este cartea asta.