Hünkâr ve Fekeli'nin birbirlerini görmedikleri günler giderek artıyordu haftalar geçmişti hâlâ görüşmemişlerdi.Fekeli artık dayanamıyordu,nasıl olduğunu öğrenmek istiyordu.Belki Hünkâr evde zor durumda kalır,oğlu ile karşı karşıya gelir diye konağa gitmek istemiyordu.Telefon ile aradığında her defasında farklı birisi çıkıyordu.Kafasını yemek üzereydi.Hapishane de bile bu kadar sabırsızlanmamıştı.Neden yanına gitmek istiyordu kendiside bilmiyordu.Hünkâr yoksa Fekeli de yarımdı.Dayanamadı ve aldı ceketini,vurdu kapıyı çıktı.
Fekeli arabada giderken cebindeki füları çıkardı.Bu fülar Hünkar'ın idi.Doyamadı kokusunu içine çekmesi.En sonunda vardı Yamanlar Konağına.Ilk başta arabasını Yılmaz'ın evinin önüne çekti,etrafı süzdü.Eğer Demir varsa içeri girmeyecekti.Ama baktığında Demir olmadığını farketti ve Yamanlar konağına doğru yürümeye başladı.Dışarıda Haminne ve Fadik vardı.
Haminne Fekeliyi tanımıştı:
"Ali Rahmet sen mi geldin ?"
Fekeli Haminne'nin elini öptü.
"Azize Hanım izniniz olursa Hünkâr ile konuşmak isterim.Kendisi burda mı acaba ?"
"Apti Paşaya haber verdin mi ?"
Haminne işte yine kafası bir yerlere uçtu.Fadik Hünkar'ın içerde olduğunu söyleyerek kafasıyla işaret etti.Fekeli konağın içerisine girip oturma odasına doğru yöneliyor.Fakat oturma odasında kimseyi görmeyince seslenmeye başlıyor.
Saniye içeriye girerek:
"Ağam Büyük Hanım odasında siz oturun ben çağırayım.""Yok kızım sen zahmet etme ben çıkarım odasına."
Ali Rahmet üst kata doğru çıkmaya başlar.En sonunda Hünkâr'ın kapısının önündedir.Kalbi heyecanla çarpmaya başlar ve anlık duraksamadan sonra kapıyı tıklatır.Iceriden gir sesini duyunca kapıyı yavaşça açar.Uzun süre hasret kaldığı o gözlere kavuşmuştu artık Ali Rahmet.Aradan birkaç hafta geçmiş olsa da ona yıllar geçmiş gibi gelmiştir.Aslında Hünkâr içinde farkı yok,o da çok özlemiştir fakat evdeki Züleyha ve Demir gerginliği yüzünden evde kalmayı tercih etmek zorunda kalmıştır.Kısa bir bakışmadan sonra..
H:Ali Rahmet burda ne işin var?Demir burda olduğunu görürse kıyameti koparır.F:Ne yapayım Yaman Hanım,seni o kadar özledim ki artık dayanamadım geldim yanına.Yoksa sen beni özlemedin mi?
Hünkâr tebessüm eder,etrafa bir göz gezdirir.
H:Seni o kadar özledim ki...
Dayanamayıp sarılır Ali Rahmet'e.
H:Demir iş için gitmişti birazdan gelir seni burada görürse tutamam.Akşam aynı yerimizde buluşalım.
F:Niye hâlâ Demir'e söylemiyorsun,ben söyleyeceğim artık.
H:Ali Rahmet Demir eğer öğrenirse yakar ikimizide.Sen onun babasını öldürdün.Seni burda görse ben tutamam Demir'i.
Hünkâr ve Fekeli konuşurken dışarıdan araba sesi gelir ve Demir arabadan inerken Hünkâr görür.
H:Ali Rahmet ben sana demistim Demir gelecek diye,al bak geldi Demir ne edeceğiz şimdi.Ben aşağıya iniyorum burdan çıkma.Üstünü değiştirmeye üst kata çıktığında senin yanına geleceğim o arada gidersin burdan.
Hünkâr telaşlı bir hâl ile odadan çıkar.Demir'e ne anlatacağını düşünürken Fekeli de odada boş oturmaz,odayı turlamaya başlar.Komidinin üstünde ters çevrilmiş bir fotoğrafı görür.Merak etmeden duramaz ve fotoğrafı görebileceği şekilde çevirir.Bu fotoğraf Hünkâr ve Fekelinin gençken bir davette çekilen fotoğraftır.Bunca aradan sonra hâlâ saklaması hoşuna gitmiştir.
Yatağın başucunda bir kitap görür.Kitapları seven biri olan Ali Rahmet eline alır ve okumaya baslar,sayfaların arasından bir kurutulmuş bir papatya düşer.Yüzünde bir tebessüm ile bakar papatyaya.O papatyayı Fekeli vermişti.Hünkâr'ın fotoğrafı,çiçeği saklaması Fekeli'nin çok hoşuna gitmiştir.Belki odayı biraz daha kurcalasa başka şeylerde bulacaktır.Ama gece bir türlü uyku tutmadığı için uyuyamayan Ali Rahmet hazır yatak dibindeyken yatağa uzanmıştır.
**************************************
H:Oğlum işin erken bitti herhalde.
Vergi işlerini halledebildin mi ?D:Biraz daha vardı ama ben işleri birisine teslim edip geldim.Bir sakıncası mı var?
H:Yok oğlum ne sakıncası olacak.Sadece merak ettim.Yemek yedin mi aç mısın ?
D:Tokum ben,üst kata gidip üstümü değiştireyim.
Oturma odasından çıkarken Haminne de odasına doğru gidiyordur.
D:Haminnem nasılsın ?
H:Söyleyin o Ali Rahmet'e Hünkâr'ı aramasın.
D:Anne Haminnem neyden bahsediyor ?
H:Ne bileyim oğlum aklı karıştı herhalde.Neyse sen ona bakma.
D:Anne sen Şermin'e
bir dilekçe imzalamıştın o nerede ?H:Odamda...Neden soruyorsun ?
D:Bana lazım da.
H:Veririm bir ara.
D:Anne acil lazım.Şimdi ver işte.
H:Tamam Demir.
Hünkâr üst kata çıkareken Demir de arkasından gelir.Ne kadar odasına girmemesini söylesede en sonunda Demir Hünkarın odasının içerisine girer ve karşılaştıkları manzara hiçte hiçte hoş değildir.Yani en azından Demir bu işe çok sinirlenmiştir.
Çünkü yatakta uyaya kalan Ali Rahmet'i görmüştür.Demir sesiyle konağı inlettiği için Fekeli'de uyanmıştır.
D:Senin annemin odasında ne işin var ?
H:Oğlum sakin ol.
D:Ne sakin olacağım bu adam senin odanda ne işi var?Bu katil babamı ölürdü.Simdi bedelini ödeyecek.
Demir bir hışım ile belindeki silahı çıkarmıştır.
Konakta duyulan silah sesi herkesi korkutmuştur.Bakalım neler oldu ?
Beğenirseniz yeni bölüm gelecek?
Belki de kimse okumaz ama benim için güzel bir ani oldu bunu yazmak.Belki birkaç sene sonra okuyup kendime güleceğim
Yorum ve görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.
Ayrıca instagram adresinizi yazarsanız yorumlara oradan da konuşuruz.Kim vuruldu?