Fekeli ve Hünkâr birbirlerine bir müddet baka kalsalarda her şey yolunda gibi davranmaya çalışiyorlardır.
Hünkâr Demir'in yanına giderkenF:Nereye,koluna baktirmayacak mıyız?
D:Sen kimsin de annemin koluna baktırmak için yanına geliyorsun ?
F:Sen orda dur hele Yaman'ın Demir,bir az ötede dur!Yaman Hanım'ın kolu kırık olabilir.Bir doktora götürelim.Ayrica beni göndermeye de çalışma.Hünkâr git diyene kadar burdayım.
Hünkâr Fekeliye bakakalmıştır.
D:Anne git demeyecek misin ?Bu katilin senin yanında ne işi var?
H:Fekeli olmasa halim ne olurdu acaba.Murt gitmiştim vallaha.Önce sinirlenceğine bir düşün.
Demir ve Fekeli gidersindi gitmezsindi diye diye tartışmaya devam etmişlerdir.En sonunda Hünkâr sinirlenmiş araya girmiştir.
H:Yeter artık yeter...Biz Ali Rahmet ile birbirimizi seviyoruz.
D:Ne ?
Fekeli'de sanki bunu diyeceğini bilirmiscesine hazırdı.Hunkar'in cumlesinden devam etti:
F:Ben Hünkâr'ı 40 yıldır seviyorum ama onun yüzüne bir türlü söyleyemedim sevdamı .Mapustan çıktığımda intikam için gelmiştim bu topraklara.Göz görmeyince gönül katlanır demistim.Ama yalanmış meğer.Bu 40 yıllık sevda onu görünce tekrar canlandı.Ben artık daha fazla vakit kaybetmek istemiyorum aradan bunca zaman geçti,yıllarımız heba oldu gitti.Ben bir dakika daha beklemek istemiyorum.
HUNKAR BENIMLE EVLENIR MISIN ?
VAR MISIN KALAN OMRUNU BENIMLE GEÇİRMEYE?Hünkâr bu kadarını beklememişti.Ne yani şimdi Fekeli ona evlenme teklifi mi etti ?Bunca yildan sonra hala var mıydı şansları?
Hünkâr bir kaç dakika sessiz kalsa da
Ileri atılıp söyledi cevabını:H:Varım Ali Rahmet,seninle kalan ömrümüzü birlikte geçirmeye varım.
Demir çıldırmak üzeridir.Hunkarin kolundan tutup:
D:Anne sen ne diyorsun?Hemen sözünü geri al.Yoksa bundan sonra sana anne demem.
H:Bundan dolayı bana anne demez misin yani.Iyı bundan sonra demezsin o zaman.