"Ahojte moje meno je Zuzana" takto som sa predstavila v prvý deň na mojej novej škole.Dostala som sa na Oxford, a hneď to začali riešiť všetky médiá.Nebolo by na tom nič čudné že sa tam každoročne dostane okolo 100 nových študentov, no je to zázrak že práve obyčajné decko bez niakych privilégií ako som ja .Väčšinou sa tam dostanú rozmaznané anglické deti s bohatými rodičmi a ja som s týchto 3 vecí nemala nič, no teda posledné 2 mesiace som začala točiť na YouTube ale zatiaľ nemám niaky veľký úspech. Som zo Slovenska, a mám len mamu. Oxford bol mojím snom už od 13 rokov.Začala som na sebe tvrdo pracovať a učiť a dnes mám 18 a kde som ?V škole sa nás často pítali čím chceme byť alebo kde študovať. Všetci hovori chcem byť učiteľka,lekár... ,no keĎ som povedala kde chcem študovať ja každý jeden z učiteľov sa zasmial a to bol o dôvod viac aby som to dokázala. Teraz som v triede v ktorej na mňa všetci tí rozmazlenci čumia. No konečne mi končí posledná prednážka.
....
Otvorila som dvere bytu. Áno mám vlastný byt.Nieje veľký ale mne stačí.Otvorila som notebook a predtriedila som si e-maili. Všetky od mojich kamarátov zo Slovenska.Zaujímavé je že od kedy som tu v anglicku tak ich niako veľa pribudlo, lenže ja som slušná a aj tým "kamarátom" na e-maili odpoviem no intenzívne sa bavím len s tými pravými. Zbadala som anglický e-mail a rozklikla ho.
Milá slečna Susan..
dovolujeme si vás pozvať do našej každo týždenej šou UKNEWS.Relácia sa uskutoční 25.10 boli by sme radi ak by ste sa jej zúčastnili...
Fúha tak toto som nečakala.Neznášam keď ma volajú Susan.Som zvedavá na tie témy.Všetky sa budú 100% týkať školy, ale ja sa doma aj tak nudím čiže som im odpísala že prídem veľmi rada.
:) tak prvý diel je za mnou.Dúfam že si ho aspoň niekto prečita.Bola by som veľmi rada ak by ste mi dali votes.
YOU ARE READING
Different Directions (SK)
FanfictionChceš sa zabaviť a odtrhnúť od reality aspoň na malú chvíľku? ➡ Tak prečítaj aspoň 5 prvých kapitol