Bab 6

1.7K 73 2
                                    

     Sebuah kereta ferrari berwarna putih berhenti betul - betul dihadapan pintu masuk Royal's Holding itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

     Sebuah kereta ferrari berwarna putih berhenti betul - betul dihadapan pintu masuk Royal's Holding itu . Pintu dibahagian pemandu dibuka dan seorang lelaki berpakaian hitam melangkah keluar dari perut kereta itu .

Pantas sahaja dia melangkah kearah pintu bahagian tempat duduk yang bertentangan dengan tempat duduk pemandu itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Pantas sahaja dia melangkah kearah pintu bahagian tempat duduk yang bertentangan dengan tempat duduk pemandu itu . Pintu kereta dibuka sebelum seorang gadis dalam lingkungan umur 20 tahun melangkah keluar dari perut kereta .

Cermin mata hitamnya dibuka sambil kakinya melangkah masuk Royal's Holding itu . Lelaki yang membuka pintu buatnya sebentar tadi turut mengikuti langkah kaki gadis itu .

Meja reception yang terdapat ditengah - tengah lobi itu diketuknya sebaik sahaja pekerja bahagian reception itu langsung tidak menyedari kehadiran dirinya . Sesekali matanya meliar memerhati sekeliling .

"Yes , what can I help you miss ??"soal wanita yang duduk dihadapan meja reception itu sebelum berdiri dari duduknya .

"I nak jumpa Tengku Rayyan ."jari tangannya bergerak mengetuk permukaan meja yang diperbuat daripada kaca itu perlahan .

"Cik ada buat appointment dengan Tengku ke ??"soal wanita bersama senyuman manis sehabis mungkin .

"Nope . But I datang sini atas arahan Tengku Arryan ."senyuman manis yang terlakar dibibir wanita itu automatik mati sebaik sahaja mendengar kata - kata gadis dihadapannya itu .

"I'm sorry miss but without an appointment , miss will not be allowed to meet Tengku . Walaupun itu arahan Tengku Arryan ."wajah cantik milik gadis dihadapannya itu dijelingnya bersama wajah menyampah .

"Wow walaupun dari arahan Board Of Director . Tinggi betul pangkat your CEO eh sampai BOD nak jumpa pun kena buat appointment ."sinis sahaja ayat yang ditutur gadis itu sebelum tangannya naik memeluk tubuhnya sendiri .

"Please watch your mouth , miss . Saya dah jumpa ramai perempuan yang bagi alasan atas arahan Tengku Arryan semata - mata nak berjumpa dengan CEO kami . Dan cik bukanlah orang pertama ."balas wanita itu sinis sambil memandang tubuh gadis dihadapannya itu atas bawah .

Knightz Vs DarkroseWhere stories live. Discover now