1

2.6K 92 1
                                    

Jeon Jungkook

„Do prava...ešte...ešte...dobre!...Nie...
Viete čo? Radšej doľava." počul som mamu, ako rozkazovala našim zamestnancom - čo vlastne robila už od rána.

Teraz akurát rozhodovala, kam uloží obrovskú vázu, plnú kvetov najrôznejších druhov.

S telefónom v ruke a otráveným výrazom v tvári, som potichu schádzal zo schodiska a dúfal som, že si ma nevšimne.

Mojej matke ale neujde nič, takže moje snaženie bolo úplne zbytočné.

„Jungkook!" skríkla moje meno, keď už som bol takmer vo dverách.

Trochu som prevrátil očami a povzdychol, tesne pred tým, než som sa nútene otočil.

„Áno?" spýtal som sa celkom nezaujato a tváril som sa, že mám práve na práci niečo extrémne dôležité a ona ma zdržuje.

Pomaly som podišiel bližšie k nej a sledoval som všetkých tých ľudí, ktorí pobehovali okolo nás a vykonávali všetko, čo im moja mama rozkázala.

„Nepreháňaš to trochu s tou výzdobou? Je to večierok...nie svadba." to bolo jediné, čím som okomentoval celú jej snahu skrášliť náš dom.

„Preháňam?! Večierok našej rodiny je predsa-"

„Udalosť roka, chápem..." dopovedal som za ňu a opäť som prevrátil očami.

„No tak...poď sem. Musím ti niečo ukázať." oznámila mi nadšene a rýchlym krokom kráčala do vedľajšej miestnosti - čo bola vstupná hala.

Prázdnotou nášho domu sa ozývalo iba klopotanie topánok a ja som ju udivene následoval, pri čom som dúfal, že to nebude trvať príliš dlho.

Prišli sme do vstupnej haly a to, čo som uvidel, by mi nenapadlo ani v najhoršom sne.

„To čo má byť?" neubránil som sa smiechu, pri pohľade na obrovský portrét našej rodiny, ktorý sa vynímal priamo pred nami.

Mame klesol úsmev a prekvapene na mňa zazrela.

„Ako, že čo? Je to predsa ručne namaľovaný rodinný portrét! Všetci z neho onemejú, keď ho na večierku uvidia! Chystám sa ho zajtra presunúť na dvor, aby sme všetkým predstavili tento klenot našej rodiny. " dopovedala a opäť si obzerala ten portrét, na ktorý bola tak hrdá.

Nie, že by som mal niečo proti obrazom či umeniu, ale táto maľba vyzerala naozaj divne. Dokonca som mal pocit, že to ani nevyzeralo ako my!

„Mama..." pomaly som si opäť dával slúchadlá do uší. „veď lepší by som ti nakreslil ja."

„Ako to myslíš?! Maľoval ho ten naj-" nemal som chuť ju ďalej počúvať a pozerať sa na ten nepodarený zhluk farieb, tak som sa dal na odchod so slovami: „Ale nečuduj sa, keď budú ľudia odchádzať hneď, ako ho zbadajú."

„Jeon Jungkook!!!" zrevala na mňa, ale už som bol dostatočne ďaleko.

Kim Areum

„Obed!" skríkol otec presne tak, ako zvykne a ja som zbehla dolu po schodoch.

Za stolom už sedeli moji dvaja mladší bratia, TaeHo a SaeJun, ktorí si zo stola brali jedlo, akoby týždeň hladovali.

Prišla som ku stolu, posadila som sa a bola som rada, že mi vôbec niečo nechali.

„AeRa sa mi už dlho neozvala...Nevieš ako sa má?" pýtal sa ma otec, kým si nakladal jedlo.

Rich SonWhere stories live. Discover now