FURKAN

325 17 10
                                    

Sabah çalan alarmın sesiyle uyandım. Alarm neyi çaldı? (Ok sustum kızmayın ama bu MADE İN İCE ESPRİ demiştim açıklamada) herneyse yatağımdan çıkmak için bi boy yorganıma daldım. Oksijen tüpüm yoktu ama ~T-T~

yatağımdan sonunda çıktım sonra geri indim djdndjdndjd. Ve annemin yanına gittim. "Anaaaam nağbün burdaa" die bağırdım.

Anam "ya bi kerede günaydın de be kızım. Her gün aynı öhüzlük." Göz devirerek bi dakika bi dakika ben gözmü devirdim? OMEN TONREM!!

"Anne ben mervelere gidiyom ders çalışmaya" diyerek geçiştirdim. Annem "kim bu Merve bize niye bahsedilmedi bu olaydan!" Dedi. Why anne why! Neden sende İngiliz filmlerindeki gibi "İt's okay" diyip geçmiyosun? Tabi ki Merve die birisi yok kankam fukuya gidiom. Ama bunu anama söylesem yamuhlum sancak.

"İşte Merve die arkadaşım annee" diyerek geçiştirmeye umdum.

Anne nolur artık bişi deme!

"Neyse taam git arkadaşlarınlan kaynaşırsın" dedi. "Ben kaynaşmam anne altımda Ocak yok" annem de dayanamayıp beni artık yanımda tutamayacağını söledi. PUHAHAHAAHA yaşasın espri.

Furkan'ın evine geldiğimde fuku kapıyı "vaaaay ergenistan kraliçesi gelmiş hojgeldin adamım" diyerek açtı. Aynı ben işte ya ruh öhüzüm. Ama napim haklı. Bi kere ben Gülben ERGEN soyundan geliom ondan Ergen'im. yanı yapmasam olmazdı ama beeeeğ.

"Taam ya geldih işte boş yapma furuko gazoz kapağı" evet ona aynen bunu sölüyom. Şarkı olarak deil. ok sustum ya. Bana göz devirerek odasına koştu. Baya bi kibar karşılama oldu gözlerim yaşardı burnum yaşamaz.

Sonra fukunun yatağında uyuya kalmışım. Kulağımdaki CS go silah sesiyle uyandım. Ulen Furkan ulen Furkan seni varya. Sonra saydırmaya başladım. "Fırkaaaan fırkan. Adı batasıca Fırkan. İnşallah en sevdiğin dondurma kutusunun içi boş çıkar da yiyemezsin. İnşallah pubg oynarken oyun buga girer. İnşallah bozuk peynir koklarsııın."

Sonra odaya DALdı. Bende yaprak. "tövbe de lan" dedi. Yoh yeaaah bende canıma susadıydım zaten.

"Taam taam tövbe." Dedim korkuyla. Napak ölekmi? "Aferin adam ol böle" dedi. "Ya sinir oluyom böle yapmana senin iyiliğin için diyom." Mal işte tam mal. Ben onun iyiliği için uğraşıyom bu salak ne diyo.

Neyse ben yine fixim Ezhel'i açtım. Bu seferki şarkı şehrimin tadı'ydı. Tabi ki bizim mal Furkan sevgilisi benim angaralım'ı (ki kendisi Ankaralı değil ehehehe) çağırmış. Of fuku of. Bi kere de çağırma şu sevdiceğini. Hayır çağırcaksanda başka yerde oynaş. Gözümün önünde oynaşmak nedir?! -_-

Sonracığıma kapı çaldı. Kapı neyi çaldı demicem. Kapıya koşa koşa gittim karşımda sevgilimi gördüm sarılarak beni döndürdü. Şaka şaka sjsjsjsjdj.

Selam gençler. Bu 3. Hikayem dndjdjdndnd. Bu 3 muhteşem aşk dan ziyade daha çok espritüel. Ehehehe baya gülebilirsiniz. Yada şakalarımdan bıkıp terkedebikirsiniz. Ama ne olursa olsn komik! Baya kısa oldu

öhüzlerin aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin