yımrıh

83 8 0
                                    

Sabah çalan (akşam çalamayan hahahahahahaha) alarmın sesiyle uyandım. İçimden furkana söve söve yüzümü yıkadım. Kulaklığımı ve valizini alıp son kez anama espri yapcaktım. "Günaydın anaaaa"

"Günaydın yavru"

"İyi ben gidiom hadi eyw"

"Ay gızıııım evde şeker bitmiş"

"Unda pire puhahahaha"

Annemden terlik yememe ramak kala çıktım. Yolda yürürken angaralım aradı.

"ANGARALI GOCM ARIYOR..."

Hemen cevaplaya basıp açtım telefonu.

"Alo kızım nerdesin Melis!"

"Ay geliyorum taksideyim"

"Kızım taksi mi kaldı çabuk ol"

"Y-ya..."

Yüzüme kapanan telefon ile panikledim.

"Abi biraz daha hızlı gitsek?"

"Kızım deniyorum deniyorum da önümdeki deyüz çok yavaş gidiyo."

"Abi sağa çek ve beni bekle"

"Ne diyosun kız-"

"Abi dediğimi yap!"

Abi hemen sağa çekti ve indim. Koşar adımlarla önümdeki kırmızı BMW arabaya gittim.

"Bakarmısınız biraz daha hızlı gitseniz?" Dedim olabildiğince kibarca. O nasıl oluyo la nsjsjsjsjsjs.

İçerideki kadın "sanane kardeşim araba benim istersem 20yle giderim." Diyince tüm egosuyla tepem atmıştı. atmış deil yetmiş Hahahahahah.

"Bak kızım son kez söylüyorum. Arabanı hızlandırıyomusun hızlandırmıyo musun?"

"Hızlandırmıyorum napıcaksın?"

"Benden günah gitti." Diyip arabanın önünde durdum. Taksici abiye "abi in aşağıya" diye işaret ettim. Abide aşağı indi ve arabayı geriye doğru ittirdik. Arabanın ön ve arka sağ tekerini kaldırıma çıkarttık. Kırmızı arabanın önünde durmaya devam ederken abiye "abi bin arabaya öne sür." Diye bağırdım. Abi hemen arabaya binip önüne geçti BMW nin. Sonra bir kaç adım atıp taksiye geri bindim. Sende yüz Hahahahahah. Hızla otobüsün yanına koştum. Otobüse binip angaralım on yanına oturdum. Sonra yanıma bi gölge düştü. Kafamı kaldırıp baktığımda fukuyu gördüm.

"Ne var len ne bakıyon öle boş boş."

"Acaba sevdiceğimin yerinden kalkarmısın lan!"

"Yoh yeaa ben nereye oturcam acep?"

"Sende Ege'nin yanına oturcaksın başka çare yoh."

Ay istemedim de değil.

"Zorunlumu gerzek furuko"

"Evet ergenistan kraliçesi"

Oflayarsk taşın yanına oturdum.

Selam yb uzun zamandır gelmiodu gelsin dedih. La walla sinirlerim ayar oldu telefonda sorun var!

öhüzlerin aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin