Hellöğğ. Hawargi sjdjdjdj baya iyi bir başlangıçtı. Neyse iyi gülmeli okumalar.
Sonunda deil başında ok sustum. Sonunda Furkan'dan eve geldim. Ve yarın karne günü çıvdıvın dostlar. Yarın telefon serbest ki biz kaçak oynuyoruz okulda zaten ehehehe. Eve gittim ve bol kafa oooooon lu bir banyo yaptım.
Banyodan sonra camışş gibi YATtım. Diğerleride gemi. Hiç öle diğer kızlar gibi 20 saat saçımla uğraşıp 10 saatde kıyafetlerime bakamam.
Adam akıllı kot ve sweat giyerim saçımıda serbest bırakırım oh mis. Makyaja ne gerek var ben zaten doğal güzelim.
Sabahın köründe kalkıp giyindim. O zaman bile "KAFAM TAŞŞAK GİBİ" diyerek kalktım annem tabiki bir terlik fırlattı gafama. Yeter uleeeeyn. Altı üstü küfür ettih. Ne abartıyon. Ama tabisi anama sölemedim bunları. Yani canımı sokaktan bulmadıh demi. Okula yarı uyuyarak yarı yürüyerek geldim. Bidakka ben nerdeyim? Hee okuldaydım demi. Kafa gitti yine.
2. Dersteydik ve sınıfa fuku salağı girdi yanında bir meteorla. Ufff çocukta nasıl bi yakışıklılık var ama. Aaaah Melis kendine gel. Slk kendindesin zaten. Yoo deilim. Evet öleyim. Ya sen beni benden daha iyi mi bilcen. Hatırlatırım ben senim. Ya sus artık be. Sen sus be.
Evet yine kafam oooooooon. İç sesimle baya iyi anlaşırız da. Tanışma Faslı oldu falan falan oraları geçiyorum.
Çocuğun -meteorun- ismi Ege'ymiş. Olm çok cool deilmi yae. Ve oda Ezhel hayranıymış. Ay tam benlik. Çk ykşkl çk. Hatta ben çocuğun yanında özgüven patlaması yaşayarak aya söyledim.
Sonra bana hayallerimi sordu. Tabi bu sırada bu fuku bizi yanlız bıraktı. Bende olan hayallerimi anlattım.
Benim hayalim. Ezhel ve sevdiğim aşkım olan adamla aya gitmek. Tamam saçma Ezhel benim var olduğumu bile bilmiyor ama ben onunla aya gidiyorum. Ama napim insan hayallerde yaşayabiliyo sevdiğini sadece.
Ay ne edebiyat yaptım yaağ. Deil bal sjsjsjsjdj.
Bu angaralım İrem ve sevdiceği fuku yaz için bi otel ayarlamışlar. Tabiki bi kaç sınıfta katılıyomuş öğretmenlerde dahi ama fikir bizimkilerden çıkmış. Üstelik biz sınırsız beleş kalabiliyomuşuz.
NOT: FURKANIN BABASI OKUL MÜDÜRÜ.
ilk baş baya bi canım istemedi mırın kırın ettim ama nafile.
Mecbur gidicektik bu tatile. Hayır yani tatil nedir?
Hellöğğğ. Bugün acı gün hüüüüğ. Netcez tatilde yea. Tatil is coming. Yaw bacaklarımda ii deilki sergileyim. Şöle ama yoh işte yoh! Neyse bari anamlardan kurtulurum. Yok NİYİ İVDİSİN. YİTİR MİZİK DİNLİMİ. SİN NİYİ BİYLİSİN. GİT İYLİN. İRKİDİŞLİRİNLİ BİLİŞ. yeter yaw. Ben napcamı onlaramı sorcem. Yoh yeaa.
Küççüçük valizini hazırlayıp canım sevgilim yatağıma koştum. Hemen yorganın altına girip uyuduuum. Ay rüyamda Ezhel'i görür müyüm acep?
Arkadaşlar ciddiyim özür dilerim. Ben bu bölümü yayınladım sanıyodum. Hiç okunma yok diyede yb atmıyodum. Cağnım kankam beril sayesinde gördüm sbsbdbdbdbxn. Zaten 5 okunma fln var ama belki yükseltiriz bilinmez :› nise hadi bana eyvallah angaralılarım :»
ŞİMDİ OKUDUĞUN
öhüzlerin aşkı
Humorcık cık cık! kesinlikle başka hikayelerime benzemez kısaca MADE İN İCE ESPRİ sjdjdjdjdjd