Okul Telaşı

559 16 1
                                    

Lise 3'e başlamam için saatler kalmıştı.Düzleştiriciler bir yerde dağılmış kıyafetler biyerdeydi.Kayla ve beni bir telaş sarmıştı.Abartılı olmak istemiyorduk ama sıradan olmak asla işimize gelmezdi.Kayla beni kıskanıyordu çünkü benim kadar güzel değildi.Ama onu çok seviyorum.Üstümüzü giyindik ve arabaya bindik.Şoförümüz Onur amca bizi okula bırakacak dönüşte geri alıp eve bırakacaktı.Kayla altına siyah pantolon üstüne beyaz tişört giymiş,ceket olarak siyah blazer ceket gitmişti.Ben ise siyah etek üstüne beyaz kazak giymiş,üzerime siyah deri ceket almıştım.Okulun önüne gelmiştik.Arabadan indik ve arkadaş grubumuzun yanına gittik.Bu grup 6 kişiden oluşuyordu.Ben,Kayla,Umut,Doruk,Berke ve Irem.Hepsi benim için çok değerli.Berke ve Irem sevgili hatta aynı evde kalıyorlar.Ailesi sevgili olduklarını biliyor ve onlara ev tuttular.Evet bence de şaşırtıcı.Koridorda 12/C sınıfını aradık.Sınıflara numara vermemişler çünkü okul daha tam olarak düzenlenmemiş.Bizim sınıfı ararken bi sınıfa daldım ve arkama döndüğümde birisiyle çarpıştım.Sonsuza kadar onunla öyle kalabilirdim.Aman tanrım bu nasıl yakışıklılık.Dudağına yapışmamak için kendimi zor tutuyordum."Pardon derdim ama iyiki çarpışmışız demeliyim" dedi.Hiçbir şey söylemedim ve hemen arkadaşlarımın yanına gittim...

İki Adet YakışıklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin