Cepteki Not

295 14 2
                                    

-1 hafta sonra-
Sonunda 12/C sınıfına geçmiştim.Ama Atlas o gün okula gelmemişti.Dorukla oturuyorduk.Arkamızda oldukça yakışıklı bir çocuk vardı.Adını sormaya utandım.Doruğa sordum o da bilmediğini söyledi.Tam ismini sormak için arkasına döndüğünde hoca Doruk'a bağırdı ve sınıftan çıkmasını söyledi.Zil çaldıktan sonra Doruk adeta beni öldürecekti.Saçımı çekti aaaa Doruk acıyor.Tam çığlık atarken karşımda Atlas'ı gördüm.Sesim kesildi,öylece bakakaldım,buz tuttum resmen.Gülümsedi bende ona gülümsedim.Bu çocuk evlenmemiz için doğmuş evet kesinlikle öyle.
-6 ders sorna-
Onur amca Kayla ile beni evimize bırakmıştı.O da bizim alt komşumuzdu,ayrıca şoförümüz de.Eve çıktık duşa girdim arkasından da Kayla girdi.Üstümü giyinmek için kıyafet odasına gittim.Siyah deri elbise giydim.İrem ile akşam yemeğine çıkacaktık.Robert'a gelmeye karar verdik.Bir şeyler yemek için masaya oturduk yan masada inanmıyorum.O-o yoksa A-atlas mı¿Bana bakıyordu yanındaki de daha adını öğrenemediğimiz gizemli çocuk.Yemek yerken istemsizce sürekli oraya bakıyordum.Onlar yemeklerini yemiş ceketlerini giyiyorlardı.Atlas yanımdan geçerken yanağımı sıktı.Senin yüzünden yemek yiyemedim dedi ve yürüdü.Arkasından koştum bu ne demekti şimdi dedim.Görüşürüz güzellik dedi arabaya bindiler.Siyah Porsche bir araba.Yanındaki çocuk kapıyı açtı ve bana görüşürüz dedi.Bende görüşürüz dedim ve gülümsedim.Geri döndüm hesabı ödemek için cebimden para çıkardığımda elime bir not takıldı.Cebime geri koydum.Eve gidince okurum.
Eve gelmiştik ve ben oldukça yorgundum.Üstümdeki kıyafetlerle kendimi koltuğa attım.Yatağa bile geçmeden orda sızmışım.
Alarm çalmıştı hemen üstümü giyinip kahvaltı yaptım.Kayla bugün üzerimdeki ceketi giyip giyemeyeceğini sordu.Elbette dedim sonuçta o çok yakın arkadaşımdı.

Okula gelmiştik hemen sınıfıma gittim.Dorukla beraber oturduğumuz için onun yanına yerleştim.Atlas sınıfa girdi ve bana göz kırptı bende gülümsedim ve arkama oturdu.Ben de arkama dönüp ona dün gece ne demek istediğini tekrar sordum.Cevap vermedi.En sonunda Uzay dayanamayıp "Bacaklarına bakmaktan yemek yiyemedi artık duy şu lafı da sus"deyip sınıftan çıktı.Atlas arkasından kahkaha attı ve piç ya kendini bir halt sanıyor dedi.Sanırım biraz değişik bir ilişkileri var.Sonuçta bu benim sorunum değil.
Karnıma ağrılar gitmişti.Ağlatacak derecede bir ağrıydı.Hemen müdür yardımcısından izin alıp eve gittim.O da izin verdi karşı komşumuz taşınıyordu ve bana neden erken geldiğimi sordu.Derslerim erken bitti deyip onu atlattım.

Kayla eve gelmişti ceketi ne yaptığını sordum o da İrem'in istediğini söyledi.İrem'i aradım bugün özel bir şeyler olduğunu anlamıştım.O da Berkeyle akşam yemeğine çıkacaklarını söyledi.Anlattığına göre Berke onu deniz kenarında oldukça romantik biyere götürecekmiş.

Saat 12 olmuştu ben pijamalarımı giymiş,yatağıma yatıyordum ki zil çaldı.Kapıyı açtığım da Irem olduğunu gördüm ve ağlamaktan makyajı akmıştı.Olanları anlatması için onu odama götürdüm.
-Ne oldu bitanem neden bu kadar üzgünsün?Bu akşam çok mutlu olman gerekiyordu.
+Tam olarak olaylar şöyle gelişti.Kayla'dan aldığım ceketi giydim sanırım o da senin ceketinmiş.Yemek için hazırdım Berke bizim için harika bir yer ayarlamış.Her neyse yemeklerimizi yedik dans için kalkmıştık Berke'nin eli benim cebime girdi ve bir kağıt çıkardı.Kağıdı çıkardı okudu ve beni bırakıp gitti.Oldukça sinirliydi.Kağıdı açıp okuduğumda "Alt depoya in bebeğim,senin için harika süprizlerim var"yazıyordu.Ama bu not benim değildi ki büyük ihtimalle senin ama Berke beni dinlemeden gitti.Eve gittiğimde orada değildi kendine bir bavul hazırlamış gitmiş.Allah kahretsin.
(İrem hıçkırarak ağlıyordu)
-O zaman bu not bana yazılmış.Yarın depoda ne olduğuna inip bakarız.Şimdi sen sıkma canını.Berkeye'de olanları anlatırız.Abartılacak derecede bir sorun değil sadece bir yanlış anlaşılma.
+Peki o zaman teşekkürler canım benim.
-Dostlar kötü günler içindir.Hadi artık yatalım
İrem'e bir pijama takımı verdim o da yüzünü yıkayıp yanıma yattı.

İki Adet YakışıklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin