" קאם ג'ונס צא כבר מהפאקינג מקלחת אנחנו מאחרים כבר!!!" יולי צעקה מהסלון.
" למה צריך למהר כל כך המסיבה מתחילה בעשר לא הפסדנו כלום חולת נפש". קאם ענה לה בצעקה בחזרה.
"קאם אני נשבעת אם אתה לא יוצא בעוד 2 דקות אני אהרוג אותך והגופה שלך תשרף!!!!!"
"משוגעת" מלמל קאם.
-----------
"סוף סוף ימפגר שעה אני מחכה לך".
"מי שישמע" קאם ממלמל כולה עשר דקות,
"אני מצטער יולי לא התכוונתי לעצבן אותך כל כך". הוסיף, מפחד שחברתו הטובה תתלוש לו את הידיים.
" שתדע שאם היית נשאר שם הייתי הולכת למסיבה הזאת, אתה יודע כמה גברים יש שם?? אה סליחה גם בנות בשבילך" צחקה יולי
"הבעיה היחידה היא שאני גיי" מלמל לעצמו קאם. "מה אמרת?" יולי שאלה
"לא משנה..", ויולי חייכה אליו ,"זו לא את שרצית ללכת למועדון הזה?" קאם הוסיף כשהרגיש רע עם עצמו שמסתיר את הנטייה המינית שלו מיולי.
---------------הגענו למסיבה, אני לא יודע למה אבל מרגיש לי שהייתי פה. "היי יפיוף, פנוי?", קאם הסתכל על הגבר הג'ינג'י בגועל. "אני לא גיי לך ממני" קאם ענה , יולי צחקה על קאם ואמרה לגבר הג'ינג'י, "מצטערת אבל הוא תפוס" קאם הסתכל עליה בשאלה ,"דביל קטן, אתה שלי" הוסיפה יולי כשראתה את השאלה בעיניו, קאם כבר היה רגיל לתגובות המוזרות של יולי.
הם התקדמו לתוך המועדון, יולי ניסתה לחפש לקאם מישהי ללילה."מה אתה אומר עליה?" יולי הצביעה על מישהי עם שיער בלונדיני ושמלה אדומה צמודה שנמרחה על הדי ג'יי. "היא לא הטעם שלי". ויולי הנהנה בהסכמה והצביעה על רחבת הריקודים, קאם הבין שהיא רוצה לרקוד והנהן תוך כדי שהיא מושכת אותו והוא צוחק.
__
"כבר שעה שאנחנו רוקדים בואי נשב ונשתה קצת" קאם אמר ליולי כשהתעייף. "בסדר" הסכימה איתו יולי גם היא הייתה קצת צמאה.
כשהגיעו לבר הם קלטו שנהיה שקט והשירים נפסקו , הם הסתכלו סביב ולא הבינו מה נסגר עם כולם. פתאום דלת הכניסה נפתחה ונכנס אל המועדון גבר בשנות ה- 20 שלו לחייו עם שיער בלונדיני עיניים כחולות עמוקות ומעיל שחור ארוך. זה היה הגבר הכי יפה שקאם ראה בחייו או יולי.
"מי זה?" מלמל קאם לעצמו, אישה לידו שמעה אותו "מה? אתה לא מכיר אותו?" קאם הנהן לשלילה, "אתה חדש פה נכון?" הוסיפה האישה עם השיער הכחול
קאם הנהן. "זה אדריאן אליס הבעלים של המקום , איש עסקים מצליח ובין האנשים הכי עשירים בעולם." האישה הסתכלה עליו במבט חלומי וקאם גיחך עליה אבל הוא לא שם לב שגם הוא מחייך אליו ומסתכל לתוך העיניים הכחולות שהסתכלו עליו בחזרה.מקווה שנהניתם מהפרק הראשון.
YOU ARE READING
תהיה שלי
Romanceלא גמור:( היי לכם. זה סיפור שכתבתי בשביל הכיף והחלטתי לעלות, אם אתם רוצים המשך רק תגידו ואני אכתוב ,מקווה שתאהבו🦋 מה אתם הייתם עושים אם הייתם פוגשים את הבן אדם הכי יפה שראיתם בחיים ומגלים שהוא רווק? טוב זו השאלה של קאם. היי אני קאם,קאם ג'ונס. אני ב...