Først må jeg bare si takk til min klasse for hjelp av disse irriterende tingene jjajaj(:
1: Vi alle har den læreren som hjelper den ved siden av. som er greit nok, men så skal den feite rumpa grave seg inn i trynet ditt. Du bare må holde pusten for å ikke lukte på rævva hennes/ hans. faan ass.
2: Dere vet når vi skal se på en video eller noe sånt på smart boardet. Så skal læreren skru av lyset. Så skrur han/ hun bare av det forerste lyset. Liksom.. AHHHH! MÅ DU TORTURERE OSS SOM SITTER BAKERST? De som sitter forran for lov til å sove men vi bak? nei, vi må holde oss våkne hele dagen. det er helt dust.
3: Når du er inne i et friminutt EN gang, så blir du beskylt for å være inne hver gang en voksen skimter et barn i gangene. EKS: Hei, Kari. jeg så et barn i gangen istad. Kari: Det er sikker Aurora. Liksom.. du kan ikke bare tro, du må vite. tro gjør man i kirken.
4: Når vi ser på film i klasserommet. også setter de foran seg oppå pultene, de tenker jo ikke over de bak dem. Verre er at læreren sier vi ikke kan flytte oss heller. Så må sitte der da, og ikke få med oss en dritt av hva filmen handler om. også er det oppgaver etterpå, men vi har jo ikke fått med oss noe.. Omg.. Bruk hjernen!
5: Når det er gym. også tror du at du har pakket gymtøy, så finner du ut at du bare har pakket en t-shorte. Trist.
6: Når lærere, spessielt menn har boxeren OVER buksa.. MHHH... NÆI!!
7: Dere vet den ene gangen du gråt på skolen sånn at lærerene så det. ja, nå tror helsesøster at du er mentalt syk. Så må du gå ut av timen hver dag sånn at alle andre også tror du har mentale problemer. Så ja.. the story of my life.
8: Når den populære jenta blir sur/ såret og løper inn på doen så skal liksom ALLE de andre jentene følge etter henne. Jeg? når jeg blir lei meg er det ingen som følger etter eller bryr seg.
9: Når du skal ha en linjal, men så husker du på at det er en IDIOT i klassen din som driver og SUTTER på linjalene. ÆSJ! GÅR DET IKKE AN OG BRUKE DEN TIL DET MAN SKAL?