Prolog

20 1 0
                                    


Byla stvořena nová planeta, krásnější a živější než vše, čemuž bylo doposud dopřáno existovat. Stala se srdcem mrtvého vesmíru, stala se měřítkem, středobodem všech myšlenek a byla obdařena tolika novými a jedinečnými věcmi, že nebylo možné, aby se jí ve své podstatě cokoliv vyrovnalo.

Tuto planetu určil Nejvyšší zcela nové rase, jež měla vzejít z ní samotné. Jen jeden ze čtyř Vyšších, Druhý, ten který si Zemi pro její jedinečnost zamiloval nejvíce, podezíral Nejvyššího z neopatrnosti. Využil vlastních sil a pohlédl v čase na rasu, která měla této planetě vládnout. Pak, naplněn rozhořčením nad tím, co viděl, použil svou zbývající moc a vsadil do žil každému jedinci, jež se měl kdy narodit, drobné semínko černé zkázy. To jako plevel, jako cizopasník mělo zbavit Zemi té rasy, jež si bude říkat lidstvo, byť by vyklíčilo jen vzácně.


Ten nejmocnější z Vyšších, První, jež byl vždy nejvěrnějším Nejvyššího, rozhodl se dát svou vlastní sílu ve prospěch lidstva a přísahal odstranit každé semeno, jež by mělo vzejít, a to dřív, než by stihlo napáchat škody, k nimž bylo předurčeno. Díky pomoci dalšího z Vyšších, toho, jež dokázal ovládat zdání skutečnosti, spletli kolem rodící se rasy síť, do níž se měl zachytit každý, jehož tělo by ovládl černý jed. Byl to ale ten Čtvrtý, kdo zašel do krajnosti, zničil sám sebe a vložil svou podstatu do žil Prvního, aby mu poskytl dostatek sil plnit jeho úkol.Na úsvitu lidstva byl Druhý poražen a vyhnán. Budoucnost lidí byla ponechána v rukou Prvního s Třetím, jimž tak už nikdy nemělo nic bránit v plnění svého závazku.

Shinigami desu - Příběh vlka a lišky - Poslání prvníhoKde žijí příběhy. Začni objevovat