EVİN RESMİ MEDYA DA VAR :))))) BOL YORUM VE VOT BEKLİYORUM SEVGİLİ OKUYUCULARIM :))))))))))))
Emir geldi o oda da kamak istemediğimi söyledim.Tamam dedi yan odaya geçtik eşyalarımı yerleştirmeye başladık.bir yandan yerleştiriyor bi yandan da ağlıyordum hala inanmakta güçlük çekiyordum gerçekten olmuşmuydu gerçekten yapmışmıydı.aklımı kaçırmak üzereydim.Emir durmadan gözyaşlarımı siliyordu.
- Çık odadan !
- Ne
- Rahat bırak beni defol git kaçacak değilim sadece yalnız bırak beni
- Beste iyi değilsin
- Bu nasıl bi soru tabi ki iyi değilim çık dedim rahat bırak benii (fazla sesim çıkmıştı galiba)
- Tamam Beste nasıl istersen yarın akşama kadar toparla kendini. (Dedi ve çıktı odadan)
Şimdi ne yapacaktım nasıl toparlıyacaktım ben kendimi uzun bi süre düşündüm kimim var ki şuan yanımda beni kurtarabilecek kimse yok yaşamamalıydım artık herşey bitti buraya kadarmış dolapları karıştırmaya başladım bir kutu ilaç buldum ....
EMİR SOYKAN'IN AĞZINDAN
Onu görmeyeli 1 saat oldu yaptığım yanlışmıydı delirtmeseydi evlenmemizi beklerdim neyse zaten evlenicez merdivenleri çıkmaya başladım kapıyı açacaktım ki kapıyı kiitlemiş kapıyı kırıp içeri girdim. girmemle bağırmam bir oldu Beste beste besteee KAhretsin BEste nasıl kıyarsın kendine nasıl yaparsın diye bağırmaya başladım direk kucağıma aldım arabaya bindirdim 200 le gidiyodum kaza yapmassak iyi hızlıca hastaneye geldik. sedye getirdiler ağlamaya başladımm o olmazsa ben ne yapardım Beste'm çocuklarımın annesi olacak kadın gidemezsin beni böyle bırakıp gidemezsin.
2 saat sonra...
2 saat geçti ne gelen var ne giden kimse bişey söylemiyor Bestesiz bir hayat düşünemiyorum diye aklımdan geçirirken doktor çıktı
- Beste Beste nasıl iyi dimi bişeyi yok dimi söylesene konuşsana be adam !
- Beste hanım iyi siz eşi oluyosunuz sanırım fakat yarım saat daha geç kalınsaymış kurtarılma şansı yok gibi bişeymiş vaktinde gelmişsiniz ( Doktor )
- Nerde onu görmek istiyorum
- Birazdan odaya alıcakar yalnız 1ay sonra kontrole gelmeniz gerekicek.
- Neden bişey mi var
- Endişe edicek bişey yok birtakım testlerden geçmesi gerekiyor Beste hanımın
- Tamam Doktor bey
Beste 'nin yanıa gittim masum sevgilim yatıyordu orda bişeyler mırıldanıyordu ne ne demişti o
BESTE'NİN AĞZINDAN
Keşke başka şekilde karşılaşsaydık seni severdim bu kadar acımasız olmasaydın seni severdim güven verseydin severdim ama sen neler yaptın bana hayatım boyunca unutamayacağım anılar yaşattın seninle evlenmek mi istemiyorum hayatımı benden alan biriyle bir ömür geçirmek mi ölmeyi tercih ederim.ölmek istedim bunu bile başaramadım. intihar ettim ama bak hala yaşıyorum ölmek istiyorum ben bu kadar güçlü değilim.Bunları kaldırabilecek yaşta hiç değilim . Emir yalvarıyorum sana nolursun bırak lütfen bırak kimseye bişey söylemem senin adını ağzıma birdaha almam bırak yalvarırım nolur bırak gideyim.
EMİR'İN AĞZINDAN
Sen delirdin mi ne demek bırak gideyim ne demek ölmeyi bile beceremedim piskoojin bozulmuş farkında değilsin Beste ölsem yine bırakmam seni anlıyomusun tamam özür dilerim yapmamaılıydım sana dokunmamalıydım ama delirdim işte dayanamdım o çocuğu görünce o çocuğu görünce kan beynime sıçradı benim olmanı istedim sadece benim. birdaha sakın kalkışma intihara anladın mı ömrümden ömür gitti haberin var mı gidelim mi iyi misin ?
- Hayır burda kalmak istiyorum
- derken
- Biraz daha kalalım sonra gideriz
- bak o eve gitmek istemiyosan evi değiştiririz
- olur o eve bir daha girebilceğimi sanmıyorum.
- Tamam canım sen iyi ol gerisi önemli değil ben evi değiştiriyorum sonra seni almaya gelirim bak kaçamaya kalma
- Saçmalama kaçsam bile bulursun o plan sökmüyo sana
- aferin akıllı sevgilime ....
3 saat sonra...
EMİR'İN AĞZINDAN
Herşeyi dizayn etmiştim evimiz öncekinden bin kat daha güzel umarım Beste de beğenir onun beğenmesi daha önemli hastanenin yolunu tutmuştum hastaneye gelmiştim Bste'nin kaldığı odaya girdim yatıyordu orda meleğim diye selendim
- Gedin mi Emir
- Geldim canım gidelim mi artık iyisin dimi
- İyiyim ne yazık ki neyse şimdi nereye götürüceksin
- Yeni evimize gidiyoruz sen biraz daha toparlan 3 gün sonraya erteledim bu evlilik işini
- tamam Emir
- Beste nolur bu kadar soğuk davranma bana çok üzülüyorum sen böyle yaptıkça
- Ne bekliyosun aşkım canım dememi falan mı zaman ver biraz
- Tamam beste yanındayım her zaman
BESTE'NİN AĞZINDAN
yeni evimize gelmiştik ama burası harikaydı çok güzeldi tamam yani bizde zengindik de bu kadar değildi sanırım neyse bozmayalım sevindirmek istemiyorum şu adamı ona hala çok kızgın ve kırgınım yukarı çıktık yatak odası da güzeldi çocuk odasını bile düşünmüş herşey yerleştirilmiş diyecek birşey yok yani odaya geçip direk yattım arkamdan geldi sarıldı seni çok seviyorum hayatım dedi duymadım sandı ama duydum :))))
YENİ BÖLÜM NASILLL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~~Bir Mafyanın Gizli Aşkı~~
Mystery / Thrillerİçine kapanık bi kız 20 yaşına kadar sevgiyi tatmamış bir mafya tarafından sevilen bu kız mafyayla başa çıkabilecek mi ?