Denisa
Konečně víkend už jsem si myslela že tenhle hrozný týden nikdy neskončí. Když jsem konečně dorazila domů tak nikdo nebyl doma. Rodiče byly ještě v práci a brácha u nejlepšího kámoše Dana. Bráchovi byl 10 let takže když si udělal úkoli mohl jít ven. Udělala jsem si něco malého k snědku a šla nahoru do svého pokoje. Vzala jsem si notebook a pustila jsem si svoji nejoblíbenější písničku. Chvíli jsem uklizela věci do školy. Naštěstí jsem na střední a nedostáváme žádné domácí úkoly takže když přijdu domů můžu školu hodit za hlavu. Lehla jsem si na postel a projížděla inzeráty jestli někdo nehledá jezdce pro svého koně bohužel jsem nenašla žádný co by nebyl od nás daleko. Kdysi jsem měli 2 koně valacha Lišáka a kobilku Afinu (Afrodita de skal). Bohužel před 5 lety Lišák umřel :( a Afinu jsme po roce prodaly protože byla sama a na dalšího nebyly finance. Chci tak hrozně jezdit ale bohužel nemám kde 😔.
Byla jsem do hledání tak zažrana že jsem stratila pojem o čase když jsem najednou slyšela vchodové dveře a pak mámu jak na mě volá. Rychle jsem vypla hudbu a zavřela notebook a vstala z postele a šla poschodech dolů do kuchyně.
,, Ahoj mami "
,, Ahoj broučku, jak bylo ve škole?"
,, jo dobře mami a co ty v práci? " nesnášela jsem když se mě na to ptala měla jsem sto chutí ji říct že to tam nesnáším ale nechtěla jsem ji rozhodit.
,, znáš to fofry" kdysi jsem chodila napraxi do Albertu kde máma pracuje moc dobře vím jak to tam chodí.Šli jsme do kuchyně udělat večeři, aby se táta pořádně najedl po celém dnů v práci. Když jsme byly hotový tak jsem zaslechla vchodové dveře a v chodbě stal táta s Davidkem. Vyzvedl ho po cestě z práce u Dana, když už byly na cestě do obýváku tak jsem je zastavila a řekla jim ať se jdou prvně najíst. U stolu si máma s tátou a Davidem o škole a jeho kroužcích. Já jsem ráčí jen seděla a jedla a predstavovala si jak sedím opět v sedle, virt mi fouká do tváře jdeme loukou plných překrásných květin, když najednou mě z toho vyrusila lustanim prstů.
,, děje se něco broučku? Nechutná ti? "
,, nic mami jsen jsem se zamyslela. Jídlo je výborné jako vždy" moje máma vaří to nejlepší jídlo.
,, dobře broučku " řekla a pokračovala v jídle.Po jídle jsme šli udělat nádoby, pak jsem šla do svého pokoje, pustila jsem si televizi ale nic tam opět nedávali. Podívala jsem se na hodiny a bylo 20:00 tak jsem se šla vysprchovat a napojila jsem notebook na televizi a pustila jsem si můj oblíbený film Ostwind. Po 30 minutách filmu jsem usnula.
Ráno mě zbudil nějaký rachot, podívala jsem se na hodiny a bylo 8:00. Málo kdy stanu tak brzo o víkendu. Protáhla jsem se a šla jsem k oknu. Okno jsem měla do vesnice takže jsem viděla co se tam děje.
Viděla jsem stát u sousedního domu stehovaky jak nosily nábytek do domů pak jsem zahlédla velké rodinné auto BMW se závěsem pro koně, když jsem to spatřila oči se mi rozzáříli radosti. Jenže jsem nevěděla jestli by stali o někoho kdo by se o koníky staral a jezdil na nich a dělal vše kolem,kdyz jsem se konečně odtrhla od okna šla jsem se obléct. Vzala jsem si své oblíbené černé tričko na ramínkách a mě oblíbené domácí tepláky v kterých jsem vypadala jak tlusta ale mě to nevadilo hlavně že jsem se v tom cítila dobře. Sešla jsem do kuchyně a chystala si něco k jídlu když najednou někdo zazvonil. Najednou jsem zaslechla z koupelny taťku
,, Denisko jdi otevřít " nesnášel jsem když mi někdo říkal Denisko
,, ano tati" odpověděla jsem a šla ke dveřím.Když jsem otevřela dveře stala tam asi rodina co se zrovna přistěhovala.
,, Dobrý den slečno, my jsme se dneska zrovna přistěhovali. Máš doma rodiče rádi by jsme se snimi seznámili,, řekla blonďatá paní vypadala velice hezký.
,, Dobrý den, ano jsou pojďte dal já je zavolám" když jsem zavřela dveře slysela jsem mámu.
,, Broučku kdo to byl" křičela z ložnice
,, Mami to jsou ti nový sousedé co se dneska přistěhovali. Chtějí se s náší rodinou seznámit,, řekla jsem mámě hlasitěji aby mě slyšel i táta v koupelně.
Máma s tatem sešli že schodů a začali se s paní a pánem Novakovimi seznamovat, když najednou za nimi vylezla taková střední postavy holka vypadala nádherně a blížila se ke mě. Začala jsem se strašně stydět zato jak vypadám.
,, Ahoj jmenuji se Tereza" řekla mi s úsměvem na tváři tváří
,, Ahoj já jsem Denisa" strašně jsem znervoznela a nevěděla co jí mám říct. Najednou jsem za ní slyšela mužský hlas a najednou jsem ho zpatřila. Vypadal tak božsky měl nádherné černé hlasy hozene na jednu stranu a nádherné oříškové oči.
,, Ahoj já jsem Honza " usmál se, ten jeho úsměv mě málem dostal do kolen
,, Ahoj, Denisa" nechtěla jsem mu dát najevo že se mi líbí.Když jsme se všichni seznámili šli jsme na terasu na domem kde jsme si dali ledový čas s kávou. Já Teda čaj nepiji jen kafe po chvíli co jsem tam seděla šla jsem Terce ukázat zahradu s bývalou stáji a ohradou.
,, hele kolik ti je let? " zeptala se mě
,, 17 a tobě?" zeptala jsem se zpět
,, mě bude příští měsíc 17 🙂" začali jsme se smát a já zjistila že si budeme rozumět a budu mít konečně normální kamarádku když zniceho nic se zamnou ozval hlas.
,, mě je 20" když jsem se otočila vyděla jsem tam Honzu ani nevím kdy se k nám připojil.Ahoj chci se omluvit za gramatiku a ostatní chyby. Moc my čeština nejde.
Doufám že se vám moje první část líbí jestli jo tak dejte hvězdičku. Děkuji
ČTEŠ
Láska přes koně
RomanceJmenuji se Denisa a bydlím na vesničce s rodiči a s malým brachem Davidem. Jednoho dne se do sousedního baráku nastehuje 4 člena rodina. Nikdy jsem nemyslela že se z toho stane Láska.