A/N: Celá povídka je věnována mé nejmilejší sestřičce, která má dnes narozeniny a přála si nějaké milé Ginnione.
Puellainrotis doufám, že se mi povedlo tvoje přání splnit a povídku si užiješ. A abys slavila trošku déle, dostaneš rovnou tři kapitoly, každý týden jednu. Všechno nejlepší!
_______________________________________Rusé vlasy zašustily na polštáři, jak se jejich majitelka zavrtěla a procitla z hlubokého spánku. Tiše si povzdechla, když otevřela oči a spatřila svého snoubence schouleného na druhém okraji jejich velké postele, snad aby se jí ve spánku náhodou nedotknul.
Poslední měsíce probíhaly pořád stejně. Večer odcházela spát, když Harry ještě seděl v pracovně a ve světle svící pečlivě vyplňoval protokoly a hlášení. Nebo četl spisy a psal si poznámky. Nebo cokoliv jiného, mnohem důležitějšího než jít si lehnout. Po pár týdnech už naprosto jistě věděla, že Harry neodejde do ložnice dřív, než si bude jistý, že ona už tvrdě spí, a přestala na něho čekat.
Tiše opustila postel a s posledním pohledem na stále spícího mladého muže se vykradla z místnosti. Netušila, kdy začala ráno utíkat z postele dřív, než se Harry vzbudí, a zavírat se ve sprše. Možná v době, kdy začaly ty sny. Sny o štíhlých ladných prstech s dlouhými upravenými nehty klouzajících po její hladké kůži. Poprvé, když ten sen přišel, ji vyděsilo uvědomění, že ty ruce jsou bez nejmenších pochybností ženské, ale po pár dnech si připustila, že ji ta představa vzrušuje. A to mnohem víc než představa hrubých rukou muže.
Vystoupila ze sprchy, stále ponořená v myšlenkách. Opatrně se utřela a pečlivě se oblékla, ačkoliv si byla jistá, že až vejde do ložnice, najde jen dokonale ustlanou postel a z kuchyně se ponese vůně kávy. Zamračila se, když si uvědomila, že se s Harrym vyhýbají jeden druhému a že jsou v tom již natolik dobří, že se téměř nepotkávají. Ještě, než ona sejde do kuchyně, Harry se vytratí do sprchy. A než se Harry vrátí, bude ona už na cestě do práce. Vlastně se potkávali jen u večeře. Pokud se Harry nezdržel v práci, což bylo v poslední době docela často.
Vešla do ložnice a posadila se na postel. Složila hlavu do dlaní a snažila se přemýšlet. Možná už bylo na čase, aby si promluvili. Dřív, než nebude cesty zpět a oni skončí v manželství, které vlastně ani jeden nechtějí. Trhla sebou, když ji to uvědomění zasáhlo. Už jako malá holka milovala Harryho Pottera a toužila po tom, stát se jeho ženou, ale teď, když to měla na dosah, si začínala uvědomovat, že to byl jen dětský sen a realita je jiná. Ne, že by Harry byl špatný chlap, naopak, ale ona začínala mít pocit, že problém bude možná právě v tom, že je chlap.
Vydala se do kuchyně, aby našla obvyklý šálek kávy a snídani. Harry byl opravdu zvláštní muž. Nemyslela si, že by některého z jejích bratrů napadlo udělat své partnerce snídani. U některých si nebyla ani jistá, jestli by to vůbec dokázali. Pobaveně se ušklíbla při vzpomínce na Rona, který byl schopný spálit snad i vodu. Nedivila se, že si Hermionu nedokázal udržet. Nikdy úplně nepochopila, co chytrá a krásná Hermiona na jejím bratrovi viděla. Zasněně se usmála při vzpomínce na poslední Vánoce, které trávili v Doupěti všichni společně. Darovala tehdy Hermioně sponu do vlasů a ta ji poprosila, aby jí je pomohla sepnout. Pamatovala si, jak jí prameny hebkých vlasů prokluzovaly mezi prsty a jak si užívala probírat se vlasy druhé dívky.
Ze zasnění ji vyrušilo klapnutí dveří od koupelny v přízemí, které značilo, že Harry už se svou ranní sprchou skončil a za chvíli se objeví. Rychle vrhla pohled na hodiny a se zamumlanou nadávkou chytila do ruky toast, napila se kávy a vyběhla ke dveřím, aby se mohla přemístit do práce. Rozhovor s Harrym musí ještě pár hodin počkat.
ČTEŠ
Jít za svým snem (HP FF)
FanfictionV životě každého člověka může nastat chvíle, kdy zjistí, že to, po čem celý život toužil, není to pravé. Náhodná setkání a sny přinesou pochybnosti do jeho dřívějších rozhodnutí a pokud má štěstí, jsou mu nejlepší přátelé oporou na cestě za láskou.