*nereye gidersem gideyim seni ne aklımdan ne de yanımdan ayırırım*
...içimden geldi"Jack bak ben gerçekten böyle ol-"
"Şşşt biliyorum güzelim ama ben seni herşeyden çok seviyorum bunu aklından çıkarma"Jack bana göz kırptı .
Bana göz kırptı
Göz kırptı.
Jessy sen onu sevmiyorsun.Amaaaan n'oldu da buraya geldim ben buraya geldim şuursuza sorsam?
"Ben buraya nasıl geldim,Jack?"
"Araba çarptı,benim yüzümden...sana fazla sert davrandım...özür dilerim."
Sonlara doğru sesi kısılmıştı sanırım benim de ondan özür dilemem gerek.
"Asıl ben özür dilerim senden Jack""N-ne senden-benden-özür?,şaka yapıyosan üzülürüm bak."
"Şaka yapmıyorum ve ayrıca Kai konusunda konuşmamız gerek"
Derin bir nefes aldı birkaç küfür savurdu sessizce...Beni ondan korumak için herşeyi yapardı hemde herşeyi işte o gün yüzündeki çaresizliği gördüğümde gerçekten beni düşündüğünü anladım.İçimde kelebekler uçtu .Daha önce hiç ama hiç kimse beni bu kadar düşünmedi.Kai bile ...
En iyisi duyguları öne atmak dedim içimden.Artık üzülmesine dayanamayıp o konuşurken sözünü kesip bişey söylemeye çalıştım:
"Ş-şey Jessy yani bunu daha sonra konuşsak daha iy-"
"Seni seviyorum ."
Dedim.Şok içinde bana baktı ama ama o an Jack'in titrediğini fark ettim.Keşke pat diye söylemeseydim."Jack bak korkmaya başlıyorum"
Bir süre daha yüzüme öyle baktı sonra hemen yanıma gelip dizini üstüne oturdu.Omen tanrım
O yüzük mü ?Rüyada mıyım?Kendimi cimciklesem olmaz mı?
"Jessy,bak şimdi ben korkuyorum"
Korkar tabi çocuk gözlerimi açıp kapattım defalarca kendime gelmeye çalıştım.
"Jessy,bir ömürboyunca beni sever misin?
"Daha doğrusu benimle evlenir misin?"
Devam etti..
"Bak kabul etmezsen anlarım çünkü daha önce böyle bi ol-"
"Evet.Lanet olsun evet seni
çok seviyorum.......Jack"Güldü.
Güldüm.
Parmağı yüzüme taktı ve dudaklarıma eğilip öpmeye başladı.Eh yani bende buna izin verdim evleniyoz kızım...
"Sen dünyada ki en şapşal ,en tatlı,en güzel kızsın sevgilim"
Kaşlarımı çattım."En şapşal?"
"Şaka yapıyorum merak etme ve muhtemelen şimdi haberlere çıkmışızdır.""Haber mi?"
"Hiç duymadınmı ben bir iş adamıyım,artık.Kızlar bakmaya doyamaz..."
"😒😒😒"
"Yah!Niye gözlerini deviriyosun çok tatlısın.""Sen televizyonu aç ve haberi ..."
"Tamam"
.
.
.
"Şok,şok,şok...Babasının yerine
şirketin başına geçen ve Jim şirketi-
nin yeni sahibi Jack Jim'in sevgilisi bi
kaza geçirdi.Bay Jim onu bizzat kendi kucağında taşıyarak hastaneye götürdü.Hastanenin önünde bekleyen gazeteciler ba-"İnanmıyorum habere çıkmışız!"
"Demiştim"
"İyi de dışarıda gazeteciler var nasıl inecez?"
"Ben seni kucağıma alacağım itir-"
Gazeteciler içeri girer pardon atlarlar...
Artık gelecek bölüme👍
Oy vermeyi ve yorum atmayı
Unutmayın...💕
💖💞💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I LOVE U 💕I NEED U
RomanceHayat bu işte ağlatır,coşturur,şaşırtır ve en önemlisi iki insanı birbirine bağlar... Her insan hayatında birini sevmiştir ve hala sevmeye devam etmektedir.Ama o sevdiğiniz kişi sizinle hiç ilgilenmiyorsa bilin ki ayrılma zamanı gelmiştir.Eğer ki bi...