Öğret bakalım

33 6 7
                                    

Hatırlatma
Komik kız..
-artık konuşabilsin. Lafın gelişi demiştim.
-o zaman itiraz edebilirim.
-edemeyeceğini biliyorsun.
- bilmiyorum öğretsene.
-Öğretelim bakalım. (Dudağıma yaklaştı ve "o piçin ve benim senin için neler yapabileceğimizi karşılaştıralım mı?" dedi.
-bana daha fazla yaklaşma. -dedim ve daha çok geriye çekildim.
-sakin olsana sen.
-bak jack beni sevmeni anlıyorum ama ben kai ye aşığım anladın mı. Haa yoksa anlatmama mı gerek var.
-peki sen anlat o zaman. Onun aşkı sende karşılıklı mı. Yoksa seni sadece gösteriş olarak nu seviyor. Bak jessy seni gerçekten sevenn biri varsa o da benim. Sen anladın mı. O anda jessy nin telefona gelen bir mesaj sesi ile arkamı dndüm neden mi. Çok sinirlenmiştim. Arkamı döndüyümde jessy ağlamamak için dudağını ısırıyordu. Hemen onun yanına gittim. Sakinleşmesi için ona sıkı sıkı sarıldım.o beni itiştirmeye çalışıyor ama benim güçlü kollarım arasında kontrolü kaybediyordu. Bana sadece 'çok üzgünüm' demişti. Kalbim sızlamışttı. Bunun olacağını biliyordum kaydetsin. Bir süre sonra eve geldik. Yolda ikimiz çıt bile çıkartmamıştık. Ev 2 katlıydı. Mutfağı dışarıdan gözüküyordu çünkü evde yatak odasınve tuvalet dışında tüm duvarlar camdandı.
Ev harika bir biçimde idi.
Kapıyı açtım ve saçımı karıştırdım eve giriş yapan jessye baktım çok tatlı gözüküyordu. Ama üzgün dü. Nedeni ni sormak arabada aklıma gelen en son şeydi ama sormak ve onu ağlatmak istemiyordum. Tek yapmak istediğim şey saçını okşayabilmekti bu mümkün müydü. Tabiki hayır kai yi seviyordu işte. Kapının önünde dikilmiştim bir şey beni sarsmıştı bu jessy di hemen gelip bana sarıldı ve ben çok şaşırmıştım ilk defa böyle bir olay oluyordu ve bu olay benim çok hoşuma gitmişti ona sarılmak benim hayalim di

Aşk kelimelerle anlatılmaz. Aşk bir kere anlatılmaz yaşanır aslında aşk insanın başına 1 kere gelir. Ama bu gerçek aşk sa tabi. Aşk sadece sevmekle değil , sevilmekle , sahiplenmekle aşk aşk aşk anladın mı aşk insanın başına bir kere gelir ve gelişi seni heycanlandırır. Unutma. #AŞK.

I LOVE U 💕I NEED UHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin