Keď som sa doobjímala so Samom,tak som sa ho opýtala .(J-ja , S-samo)
J-Kedy ťa pustia ?
S-Dnes by ma mali pustiť .Pomôžeš mi s balením?
J-jasné,kľudne..
Keď sme balili popritom sme sa rozprávali .
(J-Ja , S-Samo)
S-heej,uhm ako to začať.Kiki ja ťa stále ľúbim už od prvej triedy.Áno aj keď si ma neznášala tak som ťa stále miloval viac a viac..Neskúsime to opäť?povedal a usmial sa na mňa ako mesiačik .
J- no to aj ja teba a veľmi rada by som to zasa skúsila. Vieš Dominik ma podviedol.
S- ja som to vedel.
J- no stalo sa.
S-*pozrel sa na mňa a usmial sa*
Pomali sme sa k sebe približovali a dali sme si pusu. Zrazu prišiel Matty....
M- Ty podvádzaš Dominika?
J- To on ma podviedol, myslí si čo chceš ja zostanem so Samom.
M-* pozrel sa na mňa nechápavo a odišiel*
S- nemusela si
J- musela.
Keď sa pobalil sme išli k nemu domov, kde som prespala. Nechcela som ísť za Mattym lebo tam určite bol Dominik.
No bol čas ísť do sprchy. Osprchovala som sa a išla za ním do kuchyne kde bola úžasná večera.
Po večeri Samo a Matty išli točiť video.
Ja som zatiaľ si išla pozerať stay12.Je docela pekný nie docela , je úplne úžasný ..v mysli som sa prefackala a povedala som si v mysli .
(J-ja, V-vnútorný hlas)
J-Pane bože, prestaň veď máš sama!
V-Síce máš ale musíš uznať že Honza sa ti páči .
J-Nepáči!
V-páči!
J-Páči tedaaa nepáčiii!
V-háá teraz si si to aj priznala!
J-No dobre trochu páči,ale už SKONČi!
Po tomto mojom rozhovore mi napadlo čo keby som začala natáčať na youtube!?
Ale Matty by nebol dvakrát šťastný ale....čo keby o tom nevedel. Bola už noc Samo spal a ja som stále rozmýšľala. Nakoniec pri mojom rozmýšľaní som zaspala a zobudila som sa o 9:28. U mňa je to normálne sa takto zobudiť. Samo ešte spal a ja som sa pozrela na môj mobil. Boli tam samé správy od Dominika a Mattyho.
(M-Matty, J-Ja)
M- vráť sa domov
M- rýchlo
M- mama sa vrátila zo služobnej cesty
J- dobre na obed prídem
M- a nezabudni kúpiť čipsy
•
Ako inak keď som niekde preč a idem domov tak mi Matty napíše; kúp čipsy.
Mňa už nebaví byť jeho slúžka.~doma~
Som doma. Hneď ako som otvorila ma privítal môj pes. A za ním smutný Dominik. (D-Dominik, J-Ja, M-Matty)
M- vítaj
J- kde je mama
M- no vieš, zaklamal som ti. Chcel som ťa tu doma
D- chcem ti niečo povedať
J- tak povedz
D- chcem sa s tebou udobriť kým odídem
J- myslíš že ti to odpustim!?
D- ja neviem, ja už radšej pôjdem
J- maj sa
M- Domi čakaj idem ťa odviesť domov
D- dobre
......
Ja som medzi tým išla von. Konkrétne do McDonald's aby som sa samozrejme najedla lebo som hladná ako nwm čo.Eyoo, čus ľudia po dlhej dobe tu je ďalší diel. Cca 514 slov. Chcem sa vás spýtať baví vás toto?
ESTÁS LEYENDO
Ja a Moon
Romance𝘼𝙝𝙤𝙟, 𝙫í𝙩𝙖𝙢 ť𝙖 𝙪 𝙢ô𝙟𝙝𝙤 𝙥𝙧𝙫é𝙝𝙤 𝙥𝙧í𝙗𝙚𝙝𝙪.....𝙩𝙚𝙣𝙩𝙤 𝙥𝙧í𝙗𝙚𝙝 𝙟𝙚 𝙤 𝙨𝙢𝙩𝙫 𝙩𝙖𝙠 𝙨𝙣𝙖 𝙙𝙨𝙪 𝙝𝙤 𝙪ž𝙞𝙟𝙚𝙩𝙚 - - - - - 𝙖𝙪𝙩𝙤𝙧𝙠𝙮| 𝙎𝙤𝙛𝙞𝙖, 𝙆𝙞𝙠𝙞