"Ahtapot Yemek! Çinlilerin Garip Yiyecekleri"

1.6K 134 255
                                    

HELLO BİÇIZ

ÇOK HASTAYIM

HASTAYIM DERKEN NORMAL GRİP OLMAK DEĞİL.

SU ÇİÇEĞİ

GEÇMİŞ OLSUN DEYİN DLEJLWLDLE

BU GEREKSİZ BİLGİYİ NEDEN VERDİM BİLMİYORUM AMA DEĞERİMİ BİLİN. BU HALDE SİZE BÖLÜM YETİŞTİRİYORUM DKWJDOWLDKLWDKK

BURALARI OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER ŞİMDİ BÖLÜME GEÇEBİLİRİZ

________________________

Aslında corona virüsünün yarasalardan geçtiğini söyleyen Bi topluluk var, ve yarasalardan nasıl geçtiğini de sizlere açıklayayım.

Biliyoruz ki yarasalar bir çok hayvanın kanını emen hayvanlardır. Ve bu nedenden dolayı da vücutlarında oldukça fazla virüs bulunur.

Çinler de her gördüğünü yiyen Bi topluluk olduğu için yarasaları öldürüp kanından 'yarasa çorbası' yaparlar.

İşte bazı kişiler de buradan geçtiğini iddia ediyor. (bence Amerika yaptı aq)

SANKİ BİLGİ KİTABI ÇEKİYORUM AQ

neyse işte bugün de Çinli, koreli.. Gibi gibi arkadaşlarımızın garip garip şeyleri yemesinden bahsedeceğiz.

Hayvanları katletmelerine (sanki başka yiyecek yok gibi) dayanamıyorum.

Az önceden beri başlayalım baŞLayalım diyorum yarım saattir de saçma sapan şeyler yazıyorum aq.

Neyse bu sefer gerçektne başlıyoruz

BAŞLAYALIM

Ssoyoung adlı bir youtube kanalı. Sizler için katlettiği ahtapot yeme videosunu göstereceğim. Zaten diğer videolarını da izlerseniz görürsünüz, farklı cinsten deniz mahsüllerini canlı alıp, (bir de ızdırap çektirip), pişirip, yiyor.

Sanki dünyada yiyecek kıtlığı var gibi başka başka hayvanlara eziyet ediyorsunuz. Peki ne için? Sırf sizin bok boğazınız için!

Sırada ise bu arkadaş var. Kate yup

Aslında Bi sıralar kaçırıldığı iddia edilerek kendini ön plana atmıştı.

Çünkü videolarda kolunu bandana ile bağlaması, çok zayıf olması, yüzünü kapatması, bazı altyazılarda (sos) help me çağrısı yapması, bir oturuşta o kadar çok deniz mahsülü yiyebilmesi ve buna rağmen çok zayıf olması nedeniyle kaçırıldı mı? Gibi sorular yayılmuştı

Bence bunu tamamen ön plana çıkmak için yapıyor. Kaçırılma falan yalan.

Bu konuyu da geçtiğimize göre yediği şeylere bir göz atalım.

Gördüğünüz üzere bizim bile daha ismini duymadığımız tüm deniz canlılarını alıp yiyor. Allahtan pişmiş yiyor. Gerçi pişmiş yemesi onun hayvanı katletmediği anlamına gelmez.

Gerçekten rezaletiniz ya!

Sanki tavuk eti, inek eti... Yenilmez. Mis gibi helal olan şeyleri yiyin işte. Ordaki hayvanlara gerçekten yazık ya.

Yine Ssoyoung arkadaşımız.

Bir kaç haraket etse korkup kaçıyorsun ama yerken türlü türlü ağzından sesler çıkartıyorsun.

Hayvanı yaşam alanından uzaklaştırırsan tabiki kaçmak ister.

Ve sen saçma sapan haraket lerle korkmuş gibi yapıyorsun. Yerken öyle durmuyor ama!

Üstüne (canlıyken) çeşitli baharatlar (tuz) dökerek can çekişmesini zevkle izliyorsunuz ya, yazık size!

O hayvan ahirette intikamını alır sizden.

Biri seni alsa. (oksijensiz Bi yere) ve orda senin kafanı koparsa, sen hala acı içinde yaşamaya devam ediyorsun. Üstüne soslar, baharatlar ekse. Ve seni pişirse.

Senin çekebileceğin acının belki de bin katını çekiyor. Biraz empati yapın ya. Valla yazık şu hayvanlara!

_____________________

Biliyorum bölüm kısa olsu ama.

Aklıma bölüm fikri gelmiyor

Bu kısmın yorumlarına bölüm fikirleri yazarsanız yapabilirim.

Teşekkürler grşrz..

Günlük mood

Günlük mood

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
cringELENDİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin