Jméno : Blood
Smrčka : lví
Postavení : Bojovnice
Věk : 3 roky
Pohlaví : ona
Povaha : Krvelačná, prohnaná, chytrá.
K alfovi a betovi se vždy chová slušně, jinak je ale často kritická a sarkastická. Mezi ostatními je hodně uznávaná, a má přátelé podobné povahy. Cílevědomá, ale není pyšná, umí uznat chybu, ale nikdy se necítí trapně nebo se nestydí. Bojovná, lov má taky ráda, protože miluje, když má převahu, stejně tak se nemůže nabažit ovládání ostatních. Chová se cinicky, ale není bezcitná. Jen nemá soucit z každým.... Ráda dělá rozmáchlá gesta nebo je ironická. Často se usmívá.
Něco o : V boji, zvláště když někomu ublíží a vyhraje nad ním ráda prohlašuje, že miluje svoje postavení a práci. Kandidátka na zrádce, pokud by z toho něco (a ne pocit) měla a zachránila by svá koťata, druha a několik dalších koček, které má v oblibě.
Minulost: předtím vyrůstala u jiných lvů a pak od nich prostě zdrhla, když byla její minulá smečka v koncích.
Ship:zatím nemá, chce, ale pokud by měla, ten koho by měla by skutečně milovala.
Mláďata :má je ráda, ale vlastní nemá, milovala by svá koťata
Vzhled:Jméno : Leaf
Postavení : Učedník
Smečka :lví
Věk : 1 rok
Pohlaví : on
Povaha: zvědavý , velmi hodně ctižádostivý , rád všechno zkoumá, zvláště ho fascinují jiná zvířata a jiné smečky. Rád by prozkoumal, co je za hranicemi, ale kvůli tomu, že nechce ohrozit svou budoucí kariéru ve smečce, to zatím neudělal . Přátelský, odvážný, má velké cíle, nemá rád války, ve kterých se umírá, ale bojuje rád.
Něco o : Je velmi chytrý a umí takticky uvažovat, má velkou představivost.
Minulost : několikrát udělal přestupky a málem byl opravdu tvrdě potrestán, od té doby je takový, jaký je a dává si pozor, to ale neznamená, že nic nedělá.
Ship: nemá, ale vybral by si někoho z velkými sny a potenciály
Mláďata : nemá
Vzhled :
Jméno : Dream
Smečka : lví
Postavení : pečovatel ( léčitel )
Věk : 6 roků
Pohlaví : on
Povaha : částo, když na to má čas, přemýšlí úplně o všem a on má spoustu času. Není zvědavý a umí udržet tajemství. Léčí z pečlivostí a dává si pozor, aby něco nepokazil.
Je milý a přátelský, ale často mluví o věcech, kterým ostatní nerozumí. Energický. Má silný vztah z hvězdným klanem.
Něco o : nikdy by nedopustil, aby se komukoli z klanu něco stalo.
Minulost : vždycky chtěl být léčitelem aby vyléčil válečnici, kterou miloval, ale neřekl jí to, protože ho nenáviděla. Byl totiž ze svým učitelem na hlídce jen kousek od její matky, kterou zabil rozzuřený slon, ale oni slyšeli až její výkřik, když umírala a už jí nemohli pomoct. Ona ho od té doby ho nenáviděla. Když umřela na nemoc, stal se učedníkem léčitele, ale rychle se z toho dostal a zamiloval se znovu, už je to pro něj jenom minulost.
Ship: Chce, je velmi hluboce zamilovaný, můžeš si vybrat do koho
Mláďata : nemá, chce, bude starostlivý a dobrý otec
Vzhled :
Jméno : Sunflower
Smečka : psí
Postavení : válečník
Povaha : nadějný, pracovitý, milý, vděčný, chytrý. Má hodně přátel, hluboce obdivuje alfa psa i alfa fenku.
Něco o : chytrý, statečný, bojovný, dobře loví a rychl běhá
Minulost: nic moc
Ship : zatím nemá, chce
Mláďata : nemá, chce
Vzhled :
ČTEŠ
Cokoliv
RandomNázev mluví za všechno. 💚 Vpodstate postavy do DOTS, RPG... a tak. Pokud si chcete přečíst o různých charakterech a názorech - jen do toho. Cover by kacis123.