Jméno: Tornádo
Pohlaví : on
Věk : mladý dospělý
Postavení : modrooký vlk
Vlastnosti: prvotřídní bojovník, mrštný a hbitý
Povaha : Je zvyklý přizpůsobit si pravidla tak, aby mu vyhovovaly a ze všeho vytříská, co může. Je lehkomyslný, protože si věří, že dokáže to, co chce. Není zvyklý mít soucit z těmi, o kterých usoudí, že svět by byl bez nich lepší. Naopak překvapivě, s těmi, co to potřebují dokáže projevit lásku, ač se to zrovna u jeho osobnosti zdá zvláštní. Dokáže se obratně vykroutit z čehokoli. Pokud dostane rozkaz, prostě ho využije ve svůj prospěch a udělá všechno, aby tomu, kdo ho nemá rád znepříjemnil život, i když naoko ho respektuje. Miluje adrenalin.
Životní cíl : změnit barvu svých očí, jednak aby bylo všechno jednoduší a on byl vnímán jinak, taky se rychle nudí a nechce ve smečce strávit celý život lovením a boji
Názor na psy a vlky: nikoho podle toho neodsuzuje, soudí konkrétní osoby
Rodná smečka : nebeská
Rodina: nikdo žijící
Magie: umí se nepozorovaně dostat do hlavy - musí se zneviditelnit a pak může číst myšlenky ostatních (®)
Ps: štve je to (ostatní z jeho smečky), protože když zmizí, všichni ví, že se zase někomu hrabe v hlavě, jenže netuší komu a pochopitelně, nic mu nemůžu udělat, protože netuší, kde je. Sice si to pak odskáče, ale co by neudělal pro vzrušení...
Minulost : není ve smečce oblíbený, to vysvětluje jeho výborné umění boje a schopnost přispůsobit si pravidla. Život ho naučil.
Druh : kříženec vlka a psa, má víc z vlka
Družka : nemá, chtěl by
Mláďata : nemá
Vzhled :
Omlouvám se za spoždění DeathBite6021.
ČTEŠ
Cokoliv
RandomNázev mluví za všechno. 💚 Vpodstate postavy do DOTS, RPG... a tak. Pokud si chcete přečíst o různých charakterech a názorech - jen do toho. Cover by kacis123.