Setkání

39 2 3
                                    

,,Ahoj jsem Niu jsem dívka , která dokončila gymnázium a chystám se na vyskou školu Ekonomickou. Budu bydlet na internátu už se tam celkem těším až poznám nové lidi a najdu si nové kamarády. Tak a vyjíždíme z domova mamka se mě ještě zeptá jestli mám vše jesli jsem něco nezapomněla mám vše můžeme vyjet.
Už jsem dojeli před školu můj první pocit byla jsem nadšená škola vypadá perfektně myslím si že se mi tu bude líbit. Jdu si nanosit věci na můj nový pokoj a tam mě čeká moje nová spolubydlící vypadá mile kouří a to se mamce nelíbí mamka má o mě strach chtěla mi sehnat nový pokoj jenže já nechtěla. Mám přítele Fa ,jenže já ho neberu jako mého přítele ale spíše ho beru jako za nejlepšího kamaráda. Jak jsem si vyložila věci na pokoji šla jsem si nějakou knížku přečíst než jsem usnula tak jsem si četla. Hned druhý den ve škole jsem si našla kamaráda Longa studoval Práva. Byl velmi milý,hodný a slušně vychovaný.
Přisedla jsem si k němu do lavice. Jak jsem ukončili hodinu tak jsem běžela na pokoj a tam už na mě čekala moje spolubydlící se svou přítelkyní chtěli si vyjít na párty a zeptali se mě jestli bych s nima nešla také. Samozřejmě jsem odpověděla že ano že bych se chtěla seznámit s novými lidmi. Tak jsem si vzala na sebe krásný modrý šaty a šli jsme. Tam už čekala nějaká skupinka mladých lidí ano byli to mé spolubydlící kamarádi. Byli zvláštní kouřili marihuanu. Takový lidi jsme nikdy nepotkala ,ale líbil se mi jejich styl měli tetování. V tý skupince byl kluk  byl to Zhi. Hned jak jsem ho uviděla zalíbil se mi byl chytrý, milý a krásný. Nikdy jsem nevěřila na lásku na první pohled ,ale do něj jsem se zamilovala. Zahráli jsem si hru flaška a padlo to na mě a na Zhio. Já mu odmítla dat polibek a odešla jsem. Šla jsem do nějakého pokoje plného knížek jednu knížku jsem vytáhla a kousek jsem začala číst. Opravdu mě zaujala. Otočím se a za mnou stojí Zhi přišel ke mě byli jsem k sobě opravdu blízko. Rozbušilo se mi srdce chytil mě za ruku a chtěl po mě že prý mu něco dlužím ano byla to ta pusa. Já raději odešla pryč. Šla jsem na pokoj číst si knížku. O půl noci přišla spolubydlící s přítelkyní a začali se tam líbat raději jsem se otočila a spala. Druhý den ráno jsem šla do kavárny dát si kávu a udělat si zápisky. Najednou přišel Zhi se svými kamarády a naše oči se střetli. A já poznala že je to ten pravý. Nikdy jsem nic takového k nikomu necítila ty jeho krásný zelený oči.
.......
......
.....
....
...
..
.
Niu

Carolina_jay

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Carolina_jay

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 31, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Chladná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat