-VRS-

718 64 233
                                    

Merhaba arkadaaşlarrr! Yeni hesapta yeni kitapla buradayız!

Gizem ve benim(İlke) ortak kitabımızdır. Beğenirseniz çok mutlu oluruz. Bol bol öpücük..

Ayağımda ki spor ayakkabıları bağcığını içeriye sokuşturduktan sonra doğruldum. Benimle birlikte asansörü bekleyen yedi kişiye selam verip, elimde rulo haline gelmiş dün hazırlamış olduğum dosyayı sıkıca kavradım. Sıkıntılı bir gün beni bekliyordu, bunu iliklerime kadar hissediyordum. Zaten bunu hissetmek için üstün bir altıncı his yeteneğinizin olmasına gerek yoktu. Volkan Ayvazoğlu hakkında az çok bilginiz varsa, ne kadar zor bir insan olduğunu bilirdiniz.

"Havva, dün gece kaçta uyudun güzelim? Bu gözlerinin hali ne?"

Elim hızlıca bugün normalden fazla makyaj yaptığım yüzüme gitti. Buruşturduğum yüzümle yanımda duran Berfin'e baktım.

"Kapanmamış mı? O kadar makyaj yaptım?"

Diyerek sitem ettiğimde asansör gelmiş, kapısında bekleyen biz de içerisine doluşmaya başlamıştık.

"Concealer kullandın mı?"

Dediğinde gözlerimi devirip sözünü böldüm.

"Kapatıcı, Türkçeyi katletme Berfin."

"Aman TDK konuştu."

Diyip güldüğünde bende ona eşlik ediyordum. Berfin'in sürekli, İngilizce kelimeleri cümlelere katmak gibi bir huyu vardı ve bu beni deli ederdi. Sırf beni deli etmek pahasına da yapmayacağı şey yoktu arkadaşımın.

Üçüncü kata geldiğimizde, Berfin hızlıca yanağıma bir öpücük kondurup geri çekildi.

"Kolay gelsin, görüşürüz sonra."

- - -

"Havva, sorular hazır mı?"

İçeriden seslenen Hasan müdürün yanına koştum.

"Hazır müdürüm."

Elimdeki dün gece özene bezene hazırladığım kağıtları alıp, inceledi.

"Güzel, daha çok doğaçlama gideceksin. Heyecanlı mısın?"

Alayla güldüm.

"Ceg için mi heyecanlanacağım müdürüm?"

Koordinatör şefimiz Gözde hanım araya girdi.

"Onun için herkes heyecanlanır tatlım, rahat ol."

Evet! 'FarketmezTP' Youtube kanalına hepiniz hoş geldiniz. Ben Havva Sönmez. Bu kanalın 2 aydan beri sunucusuyum. Burası Türkçe Rap başlığı adı altında isim yapmış olan rapçilerle birebir röportaj yaptığımız kendi halinde güzel kitleye ulaşmış sıcak bir ortamdı.

Ya da ben öyle zannediyordum. Burada müdürler vardı, şefler vardı, kameramanlar vardı, sunucular vardı ve tabi Gözde Hanım gibi kaşarlar da vardı...

Gözde Hanım'a gülümsemekle yetindim. Hasan Bey'in elinden kağıtları alırken kendimden emin adımlarla yürümeye başladım. Stüdyo 2 kat yukarıdaydı.

Bu kanala geldiğimden beri Şehinşah, Baneva ve Şanışer'le röportaj yapmıştım sadece. Hepsi de eğlenceli geçmişti. Şehinşah'ın konuşma tarzı her ne kadar uykumu getirse de dayanılmayacak bir yanı yoktu.

Oysa bugün farklıydı.

Volkan Ayvazoğlu..

İçimde ona karşı tarifsiz bir ön yargı vardı. Onun hakkında okuduğum birkaç haber. Ve dinlediğim bir kaç şarkısıyla ön yargılarım da ne kadar haklı olduğumu kendime kanıtlamış olmuştum.

VİRÜSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin