Розмова Елайджи і Кетрін

85 1 0
                                    

Весь час Елайджа думав про Алекса. Коли вже мозок вибухав відроздумів то Елайджа знайшов сторінку Кетрін в соціальній мережі і він вирішив їй написати.
( Е - Елайджа  К - Кетрін)
Е: Привіт Кетрін це Елайджа!
К: Хай, що треба?
Е:Кетрін, скажи мені одне, коли ми були разом, ти не завагітніла?
К: Ну була я вагітна і що з того?
Е: А хто народився?
К: Хлопчик!
Е: А де дитина зараз?
К: Елайджа Майклсон, це що за допит почався!
Е: Кетрін, це не допит, як батько я маю право знати де дитина, і що з ним.
К: 😒 теж мені батько герой знайшовся. В Новому Орлеані він. Та навть не думай хоч на крок підійти до Алекса я сама порву тоді тебе як Тузик грілку😤!
Е:  Кетрін, як батько я можу побачити нашого сина і поговорити з ним?
К: Гаразд, говори з ним, та не зроби йому нічого, що б нашкодило моєму хлопчику!
Е: Спокійно Кетрін, все добре, я його батько і нічого поганого йому точно не зроблю!
К: Дивись мені, бо тоді Алекс буде твоєю першою і останньою дитиною!
Е: Кетрін, звідки така недовіра?
К: Життя важка штука, а коли ти мати трьох дітей то сама маєш їх захищати!
Е:  В тебе троє дітей?
К: Уяви собі, Алекс наш син і менші  Ерік і Кріс від іншого.
Е: А що любить Алекс?
К: Він обожнює байки, машини, спорт, музику, тварин!
Е: Він знає, що я його батько?
К: Так, він це знає. І ще одне, він не простий вампір, він гібрид.
Е: Нібито я ніколи не мав справ з гібридами
К: Я не про таких гібридів як Ніклаус. Алекс не трибрид він один з наймогутніших гібридів. Наш син один з наймогутніших істот в цьому світі. В ньому тече кров відьом, вампірів, дампірів, перевертнів і демонів. Він буде небезпечним за інших.
Е: Я не думав, що демони і дампіри ще є!
К: Я теж не думала про все це, та не хочу думати, що Алекс без невинна дитина насправді може знищити всіх. Елайджо, подбай про нього будь ласка, не дай йому наробити дурниць і не говори одразу, що я все тобі розповіла. Він не хоче мати з Майклсонами нічого спільного, а якщо дізнається про те, що я зробила то не знаю що буде подбай про нашого Алекса !
Е: Добре я зроблю все, що в моїх силах!

 Син Елайджі Майклсона або Алекс МайклсонWhere stories live. Discover now