Наступного дня була не дуже гарна погода, то крапав не великий дощ то були густі темні хмари. Алекс з неперпінням чекав своїх менших братів. І от нарешті до будинку підїхала сіру машина " Suzuki ". З якої вийшли двоє хлопців.
Алекс одразу вийшов до своїх менших братів.
- Еріку, Крісе!сказав Алекс.
Алекс обняв своїх менших братиків. Хлопців обняли його у відповідь.
- Я скучив за тобою!сказали в один голос близнюки.
- Я теж скучив по вам малі!сказав Алекс.
- Ходіть в дім замерзнете!покликав хлопців в дім Елайджа.
- Вже йдемо тату!сказав Алекс беречи один з рюкзаків.
Хлопці занесли речі, у вітальні сиділи Елайджа з яким близнюки вже познайомилися, і ще двоє невідомих блондинка і чоловік.
- Знайомся це Ерік і Кріс мої менші брати! сказав Алекс.
- Приємно з вами познайомитися я Ніклаус!сказав гібрид.
- І мені приємно з вами познайомитися я Ребекка!сказала вампірша і обняла близнюків.
Потім вампірша сіла на своє місце. Алекс з братами пішов на гору.
- Ви житимете в одній кімнаті чи в різних?спитав Алекс.
- Давай в різних!сказав Ерік.
- Не весьчас же ж один біля одного тулитись!сказав у відповідь Кріс.
Алекс всміхнувся.
- Обирайте тоді!сказав Алекс.
- Моя кімната ця!сказав Кріс.- Тоді моя ця!сказав Ерік
- Гарний вибір! сказав Алекс.
- Ми точно нікому не заважатимемо?спитав Кріс.
- Ні, дядечко Ніклаус сказав, що це крило повністю наше і ми можемо робити тут все, що захочемо!сказав Алекс.
- Тобто тобі виділели крило і ти вирішив поділитися з нами?спитав Ерік.
- Ні, Клаус вирішив відати його нам коли я вчора з ними говорив. Тоді він сказав, що це крило повністю в нашому розпорядку!сказав Алекс.
- Круто!сказав Кріс.
- Потім все подивимось, можливо, щось переробимо!сказав Алекс.
Близнюки швидко розклали свої речі. Брати сиділи в кімнаті Алекса і просто тихо спокійно говорили інколи вони сміялися. Хлопці наче діти говорилипро минуле, жартували. Елайджа був радий, що Алексу цікаво, адже зараз він всміхається по справжньому, а не так як до цього фальшиво.
- Ел, ну що? Ти змирився з тим, що брати для Алекса справді важливі і тепер вони в домі три розбійники!сказав Ніклаус.
- Клаус, я вже давно зрозумів, що для Алекса близнюки це все, що може бути важливим. І я буду дбати про всіх трьох!сказав Елайджа.
- Говорив же ж я Алексу, не хвилюйся якщо, щось станеться, то Елайджа буде про вас трьох дбати!сказав Ніклаус.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Син Елайджі Майклсона або Алекс Майклсон
FanfictionЦе моя перша робота том прошу не судіть суворо. Елайджа Майклсон мав стосунки з Керолайн Пірс. Керолайн розуміє, що Елайджа їі не любить і тікає. Потім дізнається, що вона вагітна. За дев'ять місяців в жінка народжує сина.