Gözlerini tahlil sonuçlarında gezdirdi genç oğlan. Sonuçlar pek iç açıcı değildi. Yaklaşık bir aydır hastası tedavi görüyordu ama bu virüs inatçıydı. Ne yapabileceğini düşündü.
"Bay Park, konuşabilir miyiz?"
Arkasına döndü ve ona bakan, hasta yakını olduğunu düşündüğü bir adam gördü.
"Tabii, buyrun"
Kantindeki masaya oturup kadının ne diyeceğini ilgiyle dinlemeye başladı.
"Ben Jihoo'nun babasıyım. Kim Soo. Bilmem hatırlar mısınız"
"Ah, hatırladım"
"Oğlumun tahlil sonuçlarını almak için alt kata indim ama aldığınızı öğrendim. Sonuçlar nasıl?"
Genç oğlan ne diyeceğini bilemezken konuşmaya çalıştı.
"Bay Kim, ne diyeceğimi bilemi-"
"Doktor sonuçlar nasıl?"
"Sonuçlar pek iç açıcı değil maalesef. Virüs güçlü. Ve oğlunuzun akciğerini kaplamış bulunmakta. Virüs hızla büyüyor ve böyle büyümeye devam ederse oğlunuzun en fazla 2 hafta yaşaması mümkün"
Genç oğlana sinirle bakan cüsseli adam onun yakasına yapıştı.
"Birşey yap o zaman!"
Etraftaki insanlar sadece izlemekle yetinmişti.
"Bay Kim, sakin olun lütfen"
"NASIL SAKİN OLAYIM? O ÇOCUK ÖLÜRSE SEN DE ÖLÜRSÜN"
"Lütfen sakinleşin, konuşalım"
"KES LAN SESİNİ"
Doktorun yakasını bırakıp kantinden çıkan adama, herkes gibi genç oğlan da bakıyordu. Ama anlayışla karşıladı. Oğlu için elinden ne gelirse yapacaktı.
Yakasını düzeltti ve tahlil sonuçlarını da alıp kantinden çıktı. Tam hastaneye girecekken ambulans sirenini duyunca, tahlil sonuçlarını hemşirenin ellerine sıkıştırdı.
Gelen ambulansın kapısını açtılar. Hemen sedyeyle çıkarıp hastaneye ilerlemeye başladılar.
"23 yaşında, erkek. Nabız düşük, bilinç kapalı"
Genç doktor bakışlarını gelen yaralıyla birleştirdiğinde gözlerinden bir yaşın düşmesine engel olamadı.
"J-jungkook"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spectacular • jenmin +18
Historia Corta•Eşsiz güzelliğindi beni çıldırtan, her görüşümde kalbimin atışıydı. ➤+18 smut kitabıdır. ➤Başlangıç = 01.02.2020 ➤Bitiş = ?