Prológ

162 18 6
                                    

Psychiatrická nemocnica

Nemocnica pre starostlivosť a opatrenie pacientov afektovaných prenikavými alebo chronickými chorobami. Tiež nazývaná mentálna nemocnica.

Michael P.O.V.

6 mesiacov... 10 dní... 5 hodín a 37 minút. To je ako dlho som už tu. … ako dlho som zaseknutý na tomto mieste. V tejto veľkej bielej izbe ktorá je moja, už tu nechcem byť viac. Chcem byť niekde inde. Chcem byť normálny a voľný, ako som býval. Ale musím ostať tu v tejto bielej miestnosti. Biele steny... biela podlaha... biela posteľ... biele obliečky... biela. Jediná vec ktorá vyčnieva sú moje ružovo – cukrovo- vatové vlasy, ktoré bývali neónové ružové a vynikali.

Prepáčte, nechajte ma predstaviť sa vám. Moje meno je Michael... Michael Clifford. Gitarista z 5 seconds of summer.. vlastne bývalý. Až do incidentu... o tom sa dozviete neskôr. Ale toto je môj príbeh ako som prešiel z veľkej rockovej hviezdy na chlapca žijúceho v psychiatrickej nemocnici a o tom, ako vás jeden človek... ak je ten pravý, dokáže zmeniť... spraviť z vás niekoho kým máte byť.

Toto je o tom, ako sa jednému dievčaťu, ktoré sa volá Charlotte, podarilo... zachrániť ma?

☼ ☼ ☼

Máme tu ďalší preklad k príbehu! :3 

Dúfam že si ho zaľúbite tak ako ja! :) Komenty, a hviezdy či videnia potešia :3 

xx

Save Me >>m.c./PrekladKde žijí příběhy. Začni objevovat