𝘗𝘳𝘰𝘭𝘰𝘨

33 4 1
                                    

Drogi Kimie Taehyung

¹Moje dłonie nadal są chłodne choć wiosna już za niedługo , marzycielska bryza zostawiła w niektórych miejscach swój ślad. Te uczucie przypadło mi do gustu , jest jakieś inne od wszystkich których znam...
Czy jutro nastąpi kolejna zmiana? Jak migoczący cień w mroku samotny w tej nocy, księżyc świeci swoim blaskiem , może malować swoim światłem. Im bardziej próbuje się ciebie pozbyć, to jeszcze mocniej się w tobie zakochuje , wypełniam okolice swoim spojrzeniem. Kiedy nadchodzi późna pora
czuję się tak bardzo samotna. W tą gwieździstą noc gwiazdy święcą prawdziwym blaskiem , a ciepły wiatr nasz otula ...

Te niezliczone noce które że sobą spędziliśmy
oszałamiają mnie .
Noc błyszczących gwiazd.
Zima dawno już odeszła a kwiaty ponownie odżyły ,
ciepłe powietrze miło mnie pobudza.
Dzień jak co dzień nudny w swojej monotonii
ale sprawia, że czekam niecierpliwie na kolejny.
Właśnie teraz jestem sobą od początku do końca ,
tylko kiedy nadchodzi koniec dnia , tak bardzo staram się określić w którą stronie odeszłeś. Naprawdę zamierzasz mnie zostawić .Przecież nadal tu jestem taka sama , ukryta za chmurami
nie chcę by ktoś mnie znalazł.
Kiedy nadchodzi późna pora ,
czuję się tak bardzo samotna . W tą gwieździstą noc gwiazdy święcą prawdziwym blaskiem , a ciepły wiatr nas otula.

Te niezliczone noce które że sobą spędziliśmy
oszałamiają mnie
noc błyszczących gwiazd. Spędzam sama tą gwieździstą noc .
Moje serce jest tak bardzo samotne ...
Nasze wspomnienia zniknęły gdzieś z promykiem światła.
Zaprzeczasz temu zamykając moje oczy,
to dlaczego nie chcesz zostawić moich myśli
zostaw mnie samą.
Daj mi się zagłębić w żalu.
W tą gwieździstą noc gwiazdy święcą prawdziwym blaskiem , a ciepły wiatr nasz otula
Te niezliczone noce które że sobą spędziliśmy
oszałamiają mnie ...

~noc błyszczących gwiazd ~

Zapłakana dziewczyna zostawiła list dla swojego ukochanego i poszła zrobić coś co planowała już wcześniej ....

Ale lepiej zacznijmy od początku

Shin T/I jest koreanką o idealnych kształtach . Ma głębokie czarne oczy , dołeczki oraz średniej wielkości malinowo czerwone usta.

        Dziewczyna ma 18 lat i chodzi do trzeciej klasy liceum ogólnokształcącego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dziewczyna ma 18 lat i chodzi do trzeciej klasy liceum ogólnokształcącego . W szkole dziewczyna ma słabe wyniki , lecz testów nigdy nie zawaliła.

Dziewczyna ma opinię "Bad Girl" (jeżeli można to tak nazwać) gdyż ma trudny charakter, płącze się w bójki .

Dzięki jej charakterowi dziewczyna rozwija pisanie swojego ukrytego pamiętnika myśli. Pisze w nim szczególnie o swoim życiu .

Ciemno włosa nie dawno wyszła z kilku letniej depresji , gdyż w wieku 13 lat została porwana i wystawiona na okup . Gdyby nie szybka interwencja organów ścigania , prawdopodobnie leżała by już od dobrych kilku lat martwa . Najgorsze w tym wszystkim jest to , że dziewczyna miała wtedy o trzy lata starszego chłopaka o imieniu Kim Taehyung i to właśnie on zaplanował wszystko .

Jego plan był prosty. Poderwać , rozkochać , porwać i dostać pieniądze.

Z tego co jej wiadomo Kim'a nie udało się złapać , lecz zaprzestał swoją działalność w handlu ludźmi .

Rodzice dziewczyny mieszkają w innym mieście i nie interesują się córką.

Około 2 lat temu wyprowadził się od niej jej przyjaciel z dzieciństwa o imieniu Park Jimin . Jest on również o trzy lata starszy od niej , lecz nie robiło to dla nich dużej różnicy.

Czy drogi T/I i Taehyung'a znów się zejdą ?

Czy T/I będzie w stanie wybaczyć chłopakowi to co zrobił i być z nim w szczęśliwym związku ?

Czy może to kolejny podstęp ?

"Czy to nie będzie podejrzane ?" gdy do jej życia wtargnie jej zapomniany przyjaciel z dzieciństwa Park Jimin?

Dowiecie się już siedemnastego września dwa tysiące dwudziestego roku !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

¹- "Starry night" Mamamoo

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 19, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Starry Night / K.ThOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz