Sziasztok az én nevem Csenge Potter. Igen Harry Potter a tesóm. Hogy ez hogy lehetséges, ha a szüleink meghaltak? Most elmondom.
Vissza emlékezés(Sirius szemszöge)
-Mit csináljunk?-idegeskedett Lili.
-Lili nyugodj le, egy kicsit.-próbálták nyugtatni, a fiúk.
-Hogy nyugodjak le, mikor tudjátok ki megakarja ölni Harryt és minket is. Hogy fogunk egyszerre két gyereket is megvédeni!-akadt ki még jobban Lili.
-Nem kell kettőt megvédeni.-szólaltam meg.
-Hmm mire gondolsz Sirius?-kérdezte tőlem Remus.
-Mi lenne ha csak Harry lenne veletek.
-És mi lenne Csengével?-kérdezte Lili és James egyszere aggódó arccal.
-Látom nem értitek.-szólalt meg Remus, akinek le esett, hogy mi a tervem.
-Akkor magyarázatok el.-mondta Lili
-Mi lenne ha... Csenge vagy Harry mással lenne egy kis ideig még nem találunk ki valamit?-vetettem föl az ötletemet.
-Azta Sirius...-James döbbent arccal nézet rám.-Látom pár év alatt be nőt a fejed lágya.-viccelődött velem.
-Ha nagyon vicces.
-Sirius..-szólalt meg Lili-Ez az ötlet.. Ez.. Nagyon jó... Köszönöm-mondta és közben megölelt.
-Nincs mit. Végülis én vagyok a keresztapjuk és nem szeretném, ha bármelyik megsérülne.-mondtam ki, amit gondoltam.
-Látom már nem csak a csajokon jár az eszed.-próbált velem megint vicceskedni James-Auu ez miért kaptam?-kérdezte James Lilitől akitől kapott egy ütést
-Hagyd már abba, mikor fiatal voltál te is csak a csajozásra gondoltál.-mondta neki Lili.
-Most arra célzol, hogy öreg vagyok.
-Nem, ahjj mindegy, de kihez tegyük a gyereket?
-Én elválalhatom.-mondtam nekik
-Nem szeretnénk a terhedre lenni.-mondták Liliék.
-Higyjétek el nem lennétek.
-De Sirius neked ott van, a kis állatod is őre is kell vigyázni meg gondoskodni róla. És félek hogy nálad keresné tudod ki.
-Ahjj ez igaz.-törődtem bele.
-Remus szintén nem jó, mert tudod ki csak itt keresné.-mondta James.
-Ahhjj csak egy hely maradt ahova vihetjük!
-Ugye nem.-szólalt meg James
-De.
-Most arra céloztok, amire gondolok. Lili ez nagyon rossz ötlet.
-Elvisszem a Dursley családhoz.-jelentette ki Lili.Vissza emlékezés vége
Innentől mindenki tudja a történetet. Voldemort megtalálta a szüleinket és Harryt. A szüleinket megölte. Harry nem halt meg és át került ő is a Dursley családhoz. A Dursley-ék rosszul bántak velünk. Dudley el volt kényeztetve és mindent megkapott. Én és a tesóm csak egymásra számíthatunk. De egy nap jött két levél, egy nekem, egy a bátyámnak. Én és a bátyám csak a nevünket tudtuk elolvasni, mert Dudley egyből kikapta a kezünkből a leveleket. Mr.Dursley bele örült a sok levélbe. Majd jött Hagrid. Én és Harry megtudtuk, hogy varázslók vagyunk és hogy híresek vagyunk. Hallottunk Voldemortról. Megkaptuk a pálcánkat. Lettek barátaink és végre úgy éreztük szeretnek minket és érünk valamit. Én is Griffendéles lettem, mint Harry. Bár sokáig gondolkozott a teszlek süveg, hogy hova tegyen. Örökké valóságnak tűnt mire ki üvöltötöte, hogy Griffendél.
Vissza emlékezés
-Hmm hova is tegyelek. A Hollóháthoz meg van az eszed. Viszont van benned kedvesség, ami jól jönn a Hugrabugba. Az alapok is a fejedbe vannak, ami viszont, a Mardekárnak jönn jól...és végül van bátorságod is, amit nagyra becsülnek a Griffendélben. Ez nagyon nehéz döntés.
Oldalra pillantottam, ahol a tanárok lélegzet visszafojtva várták már a választ. A másik oldalt egy csomó diák volt akik egyszere voltak meglepődötek és izgatottak.
-Nos... Akkor.. Legyen a...-lélegzet visszafojtva vártam, a választ.
-Griffendél.-üvöltötte ki a választ,a teszlek süveg.Boldogan elindultam a Griffendél asztalához.
-Milyen érzés Griffendélesnek lenni csajszi?-kérdezte tőlem Ron.
-Jó. mosolyogtam ráVissza emlékezés vége
Most jelenleg másod évesek vagyunk. És mivel a Dursley-ék bezártak minket Ronék kiszabaditottak. De ezt hagyjuk meg a következő részhez.
YOU ARE READING
A Potterek (Malfoy verzió)
FantasyHarry Potternek és testvére egyre több mindenen megy át. Vajon ez, hogy fog hatni, a két testvére? Csenge megszereti Dracot valaha, vagy ez már egy veszett ügy?