Odú

202 10 0
                                    

-Anya éhezteték őket!-mondta Fred anyukájuknak, aki még mindig dühös volt.
-Nem érdekel most pedig egyetek.-üvöltött velük, az anyukájuk.
-Mrs.Weasley- szólítottam meg illedelmesen.
-Igen drágám?
-Kérem ne veszekedjen Ronékkal ők csak meg akartak minket menteni. Sajnáljuk ha gondot okoztunk.-mondtam
-Jaj drágám, dehogy okoztatok gondot. Épp ellenkezőleg. Örülök hogy itt vagytok.-mondta egy őszinte mosollyal, az arcán. -Tőletek pedig bocsánatot kérek. Csak féltetelek titeket.-fordult fiai felé Mrs.Weasley.
-Semmi baj anya. Igazad van. Szólnunk kellett volna.
-Anya hol van a..-szaladt le egy kislány, a lépcsőn. De megakadt a mondatában,mikor megláttot minket vagyis inkább Harryt. Harry köszönt neki, mire a kislány zavarba jött és felfutott.
-Ő Ginny-súgta Ron oda Harrynek-Egész nyáron rólad áradozott.
-Ja, hallanod kellett volna Harry így Harry úgy. Harry nagyon helyes.-mondta George, mire az anyuk tarkón ütötte.
-Ez a húgotok dolga nem a tiétek!-mondta nekik Mrs.Weasley.
-És?
-Gondolom ha Frednek tetszene valaki azt nem mondanád el.-mondta Mrs.Weasley.
Fred a nevére figyelt fel egészen eddig el volt kalandozva.
-Mi? Miről van szó?-kérdezte értetlenül Fred.
-Éppen azt ecseteltem az ikrednek, hogy nem a ti dolgotok, hogy Ginny kibe szerelmes. És hogyha te lennél mondjuk... Csengébe szerelmes George tuti nem mondaná el. - Ebbe a mondatba bele pirultam, de nem csak én, hanem Fred is.
-Anya!!!!-takarta el Fred a már paradicsomá vált arcát.
-Nyugi csak egy példa volt.

Kaja után felmentem és megáltam egy szobánál, amire fel volt írva hogy Ginny. Kopogtam kettőt. És egy gyere után benyitottam.

-Szia. Gondoltam bemutatkozok. Csenge. Csenge Potter.
-Szia. Ez kedves tőled. Ginny. Ginny Weasley, ha már ilyen hivatalosak vagyunk.-erre a mondtára mindketten elnevetük magunkat.
-öhmm az előbbi...-kezdte Ginny.
-Nyugi nem baj, ha bejönn a bátyám.-mondtam Ginny-nek.
-Tényleg?
-Tényleg! Öhmm azon gondolkoztam, hogy lehetnénk barátok. Persze csak, ha szeretnél.-mondtam.
-Ez csak természetes.-mondta

Ginnyvel töltöttem pár órát, majd egyszer csak nyílt, az ajtó. Egy narancssárga hajkorona dugta be, a fejét.

-Szia George.-köszöntem neki.
-Mi van ha Fred vagyok és nem George?!
-Tudom hogy George vagy!-jelentettem ki.
-Na jó tényleg George vagyok. Láttom össze barátkoztál Ginnyvel.-mondta egy hatalmas mosollyal, az arcán.
-Igen jobba lettünk.-mondtam
-Nos pár perc múlva tali a mi szobánkba?-kérdezte.
-Nekem okés. Ginny?
-Nekem is.
-oké akkor ott találkozunk.

Mikor George kilépett Ginny egy kis idegig csak hallgatott, majd megszólalt.

-Neked bejönn George?-kérdezte hatalmas vigyorral, az arcán.
-Nem. George és én legjobb barátok vagyunk.-mondtam.
-Ahjjj kár. Menci lett volna. Én is tudtam volna segíteni neked nem csak te nekem.-mondta egy kis szomorkás mosollyal. -Na de megyünk?-kérdezte.
-Menjünk.-mondtam.

Két kopogás és egy gyere után bementünk, a szobába.

-Sziasztok.-mosolyogtam rájuk, majd levetettem magam Harry mellé. Ginny leült Fred mellé, aki még mindig piros volt.
A nap folyamán szinte mindenről beszéltünk és szóba került a suli is.

-Emlékeztek mi történt első évben?-kérdezte Ron.
-Melyik történetre gondolsz?-kérdezte Harry.
-A Malfoy-osra.-mondta már nevetve.

Vissza emlékezés

-Áhh szóval igazak a hírek, miszerint Harry Potter a Roxfortba fog járni. A nevem Draco. Draco Malfoy.
Ron a Malfoy neven elröhögte magát.
-Mi olyan vicces. Áh biztos egy Weasley. Fogad meg a tanácsom és csak olyanokkal barátkoz, akik meg érdemlik.-mondta Draco.
-Majd én eldöntöm kikel barátkozom.-mondta Harry.
-Gondolom te vagy Csenge Potter. Igazak a legendák, miszerint gyönyörű vagy. Remélem még lesz alkalmunk találkozni.-mondta Draco és kacsintott egyet.
-Hát én nem hinném. Nem randizok bunkó parasztokkal.-mondtam és sokan már a hasukat fogták, a röhögéstől.
-Mr. Malfoy ne most förtöljön. Álljon vissza a helyére és hagyja békén a többi diákot.-mondta McGalagony Draconak, mire duzzogva vissza kullogott, a helyére.

Vissza emlékezés vége

-tényleg lekoptatad Dracot?-kérdezte a röhögéstől fulladozva George és Fred egyszere.
-Hát ja.
-Na jó. Ez nagy volt.-mondta Ginny és a könnyeit törölgete.-Van még ilyen sztoritok.
-Van.-mondtam és elmosolyodtam,majd Ronra néztem.
Ron egyből tudta melyikre gondolok.

Vissza emlékezés

-Mizu csajszi?-jött oda Ron hülyéskedve és átkarolta, a vállam.
-Semmi.-mondtam neki.
-Nem leszünk projekt párok?-kérdezte meg Ron.
-Te nem Harryvel vagy párba?-kérdeztem.
-Nem ő Hermioneval van.-mondta.
-Akkor lehetünk.-mondtam neki.
-De szeretlek csajszi.-mondta és nyomott egy puszit, az arcomra.
-Hé öcsi nem is mondtad, hogy van barátnőd.-jött oda egy fiú, gondolom Ron bátya.
-Hallod Fred az öcsikénknek csaja van.-mondta a fiú.
-Hogy mi?-jött oda Fred. -Nem rossz fogás öcsi.
-Öhmm ti kik vagytok?-kérdeztem.
-Fred és George Weasley. A leghelyesebb és legokosabbak a Weasley közül.
-Azt kihagytátok, hogy legbeképzeltebek.-mondta Ron.

Ronnal meg egyeztünk, hogy nem mondjuk el nekik, hogy nem járunk. Mert nagyon vicces volt, hogy azt hitték, hogy járunk. Olyan mondatokat sűtöttek el,hogy a többiek se mondták el nekik, hogy többet tudjanak röhögni.
Mikor már nem volt vicces(na jó még az volt) akkor elmondtuk nekik.

-Te mondod vagy én mondjam?-kérdeztem Rontól.
-Mindketten.-ajánlotta fel.
-Miről van szó?-kérdezte a két iker értetlenül.
-Én... És.. Ő... Nem járunk.-mondtuk Ronnal egyszerre, de már fulladoztunk, a röhögéstől.

Vissza emlékezés vége

-Emlékszem utána oda jöttek és megkérdezték, hogy biztos nem jártok.-mondta Harry röhögve.
-Hát na... Folyton ölelkeztek meg Ron egyszer adott is puszit neki.
-És hova adta?-húztam fel a szemöldököm.
-Az.. Azt nem láttam. Sőt honnan lehet tudni, hogy nem csók volt.
-Fujj. Legjobb barátok vagyunk.-mondtuk egyszerre Ronnal
-Ha annyira tudni akarjátok, az arcára adtam.-mondta Ron.-és ti is adtatok már neki puszit mégse vagytok vele együtt.
-Azta. Itt aztán sok dolog történik.-mondta Ginny.
-Nos üdvözlünk a klubban.-mondtam neki.

A Potterek (Malfoy verzió) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang