🎞️ Legally Blonde 2

103 8 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.








Σύνοψη:
H Ελ είναι πλέον μια νεαρή ανερχόμενη δικηγόρος που προσπαθεί να ισορροπήσει απαιτητική καριέρα με προετοιμασίες για γάμο με τον άντρα των ονείρων της. Όταν όμως ανακαλύπτει ότι μέλη της οικογένειας του πολυαγαπημένου της σκύλου Μπρούζερ, γίνονται πειραματόζωα σε εργαστήρια καλλυντικών από κάποιον από τους πελάτες της εταιρίας που δουλεύει, αρχίζει μια εκστρατεία υπεράσπισης των δικαιωμάτων τους και φυσικά... απολύεται. Νοιώθει συντετριμμένη αλλά πάντα αισιόδοξη καθώς είναι, δεν το βάζει κάτω. Πηγαίνει λοιπόν στην Ουάσινγκτον για να πάρει την υπόθεση στα -πάντα περιποιημένα- χέρια της. Προσπαθώντας να κατανοήσει τις πολιτικές ισορροπίες και να νικήσει τους πολιτικούς, η Ελ αντιμετωπίζει μια τρομερή πρόκληση και τα καταφέρνει. Οι πολιτικοί δεν είναι ιδιαίτερα ευγενείς με την "Μπάρμπι" και η Ουάσινγκτον αποδεικνύεται ένα όχι και τόσο φιλόξενο μέρος για μια κοπέλα με τρομερή άποψη περί μόδας που ταυτόχρονα είναι και κάτοχος πτυχίου νομικών σπουδών από το Χάρβαρντ. Με την έξυπνη όμως και καπάτσα προσωπικότητά της -μείγμα ευφυΐας και αποφασιστικότητας- καταφέρνει να νικήσει το σύστημα με τον χαρακτηριστικά δικό της τρόπο. Μιλώντας για τον Μπρούζερ και την οικογένειά του, η Ελ παροτρύνει τους γύρω της να βρουν τη δική τους φωνή και μας χαρίζει μία ξεκαρδιστική και εκκεντρική κωμωδία με πρωταγωνίστρια την γλυκύτατη Ρις Γουίδερσπούν και μαζί της την Σάλι Φιλντ και τον Λουκ Γουίλσον.








Burn Movie BookWhere stories live. Discover now