1.Bölüm

380 45 120
                                    

Tzuyu'den

Okul için sabah erkenden kalkmıştım. Lise son sınıftım,hazırlandım ve annemin hazırladığı kahvaltıyı yedim. Sonrasında eşyalarımı hazırladım,kot ceketimi giydi ve annemle babamın yanağına öpücük kondurup çıktım. Aslında tek aile çocuğu değildim,mizah anlayışı fazla gelişmiş bir abimde vardı ama o üniversite için yurtdışına çıkmıştı. Gözlerimi kapatan elleri hissedince bir an korktum.

Tzuyu-Dahyun? Yok ya da onun eli bu kadar büyük değil. Immm Yugyeom?

Jungkook-Aşk olsun Tzuyu!

Bu sevgilim Jungkook'tu. Bunu dedikten sonra dudağını büzdü,iki eliyle çantasının kollarını tuttu ve başını eğdi. Çok tatlı gözüktüğü için yanağına öpücük kondurdum.

Tzuyu-Affedildim mi?

Sonra tatlı şekilde gülümsedi ve yanağıma öpücük kondurdu.

Jungkook-Affettim!

Sonra el ele tutuştuk ve okula doğru birbirimize iltifat ederek gittik.

❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋

Okula vardığımızda Dahyun resmen üzerime atladı. Zar zor konuştum.

Tzuyu-Dahyun! İnsanım ben!

Sonra Jungkook tutmuş olduğu elimi çekti ve beni Dahyun'dan ayırdı. Sonra da hemen sarıldı.

Jungkook-He Dahyun söylesene,sevgilimi öldürmek mi istiyorsun?

Bende Jungkook'a sarılmışken sinsice Dahyun'a baktım. Dahyun göz devirdi.

Dahyun-Iyy iğrenç aşıklar!

Tzuyu-Hımmm seni de biliyoruz.

Jungkook-Jack-

Jackson-Günaydın aşkım!

Dahyun-Ahh Jackson!

Koşarak gidip Jackson'a sarıldı. Jungkook ile birbirimize baktık,sonra da onlara bakarak Dahyun'un taklidini yaptık.

TzuKook-Iyy iğrenç aşıklar!

Jungkook-Aşkım gel biz sınıfa gidelim.

Tzuyu-Tamam.

Jungkook ile tekrar ele ele tutuştuk. Onunla gerçekten çok mutluydum. Yürürken onunla gülerek ve aşkla bakışıyorduk. Mutluluğumuzun bozulmasını ve ondan ayrılmak hiç istemiyordum. Sınıfa çıktık,ben ve Jungkook yan yana oturduğumuz için hemen yerimize geçtik. Biraz Jungkook ile sohbet ettik ve sonra sadece sustuk. Sadece bakışıyorduk sonra Jungkook saçımla oynamaya başladı.

Jungkook-Umarım mutluluğumuz bozulmaz.

Tzuyu-Umarım!

Hocanın sınıfa gelmesiyle toparlandık ve ayağa kalktık.

Hoca-Oturun!

Somra herkes oturdu. Dersten 10-15 dk geçtikten sonra Jungkook kafasını sıraya gömdü ve ağzını oynatarak "Seni seviyorum."dedi. Bende gülümsedim ve "Bende"dedim.

Hoca-Jungkook,Tzuyu konuşmayın!

Sadece utanmıştım ama Jungkook gülüyordu. Hain!

zoraki || tzuyu & jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin