Annem onları selamladıktan sonra benim yanıma geldi.
Bayan Chou-Hadi git onları selamla!
Oflaya oflaya odaya gittim. Sahte olduğu belli olan bir gülümseme takındım. Hepsini selamladım ve işte o adam,evleneceğim adam.
Bayan Kim-Maşallah kızımız çok güzel.
Bay Kim-Evet!
Ben hiçbir şey annemin yaptığı kaş göz işaretleriyle teşekkür ettim. Sonra mutfağa doğru gittim,bir cezve,kahve ve kahve için bardaklar çıkarttım.
Taehyung-Selam!
Evleneceğim olan o iğrenç adam gelmişti ve bende cevap vermedim.
Taehyung-Bir selam yok mu?
Tzuyu-Yok!
Taehyung-Ama biz artık karı-koca olacağız.
Tzuyu-Seni hiçbir zaman kocam görmeyeceğim. Zaten boşanacağımda senle.
Taehyung-Hımmm! Yüzüne ne oldu?
Tzuyu-Sanane! Zaten hepsi senin yüzünden.
Taehyung-Ben ne yaptım acaba?
Tzuyu-Off senin yüzünden olduğunu bil,yeter! Söylesene,sevgilin falan yok mu?
Taehyung-Yok!
Tzuyu-O zaman beni anlamazsın.
Taehyung-Sevgilin mi var?
Yine Jungkook konu olmuştu ve gözyaşlarımı zar zor tututyordum. Titrekce nefes verdim.
Tzuyu-Evet,hemde onu çok seviyorum. Bil bakalım kim yüzünden ondan yarın ayrılacağım ve nefret ettiğim bir adamla evleneceğim hemde arkadaşlarımı da düşman yapacağım?
Taehyung-Ben mi?
Tzuyu-Sorman hata! Ayrıca o kadar insan varken neden ben?
Taehyung-Ben seni seçmedim ki!
Tzuyu-Sende annen ve baban dedi diye mi?
Taehyung-Evet!
Tzuyu-İnsan bir itiraz eder,ben hiç tanımadığın bir kızım ve daha lise sondayım. Peki okulda ne yapacağım? Sen kaç yaşındasın?
Taehyung-22.
Tzuyu-Ama ben daha 19.
Taehyung-Yapacak bir şey yok.
Tzuyu-Aptalsın!
Beni kendine çekti ve belimi tuttu.
Tzuyu-Bırak beni gerizekalı!
Tam ona vurmuş ayrılırken annem geldi. Bana "Hani istemiyordun?"der gibi baş salladı.
Bayan Chou-Özür dilerim ama kahveler?
Tzuyu-Anne saçmalama ya! Gerizekalı bana bak,bir daha sakın böyle bir şey yapma!
Bayan Chou-Aa Tzuyu çok ayıp.
Taehyung-Sorun değil.
Tzuyu-Mal,bir de "Sorun yok"diyor yaa!
Bayan Chou-Tzuyu! Neyse gel biz odaya geçelim Tzuyu kahveleri getirsin.
Dolan gözlerimle derin bir nefes verdim. Kahveleri fincanlara boşalttım. Sonra da tepsiye koydum,dikkatlice alarak odaya doğru adım attım. İlk babası olan hayırsız babaya verecektim. Tepsiyi ona doğru sahte bir gülümseme ile uzattım.
Bay Kim-Hangisi benim?
Neden böyle saçma bir soru sormuştu? Heee tuz falan attığımı zannettiler. Gerizekalı herkes yaa! Bir bardak göstererek "Bu!"dedim. O da teşekkür ederek aldı. Sonra herkese verdim,en son o gerizekalı kalmıştı. Korka korka almıştı. Eğer sevdiğim biri olsaydı yapardım,fazla mal bu! Ben tepsiyi alarak kapının önüne geçtim. O dahil herkes mal gibi onun kusmasını bekliyordu. Ama o içtikçe şaşırıyorlardı. Ne bekliyorlardı?
❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦ ❦❦❦❦❦❦❦❦❦❦
İşte o en beklenmedik an geldi. İsteme! Göz göre göre sözleniyordum. Babam hemen verdi. Beni yüzükleri takmak için çağırdılar. Ağlamamak o kadar zordu ki,anlatamam! Ve parmağıma yüzüğü hayatımı karartacak nedenimi taktılar. Göz yaşlarımı çok zor tutuyordum. Sonra öyle konuştular ve bende odama çekildim. Artık zar zor tuttuğum gözyaşlarımı salmıştım. Bayağı şiddetli ağlıyordum ve Jungkook'u düşünüyordum. O şuan yarın yapabileceğimiz güzel şeyler düşünürken,bende sözlenmiştim ve onun kalbini yarın fazlasıyla kıracaktım. Bu beni ne kadar kötü yapsada yapacak bir şey yoktu.
Hadi hadi içinizi rahat ettireyim,tabiiki sonunda TzuKook bir olacak. Jdjdkdk!
Rica ederim!
Bb!
Oy sınırı;
⭐25
💬35
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki || tzuyu & jungkook
Romance"Kız istemediği adamla zorla evleniyordu,ondan nefret ediyordu." Başlangıç tarihi: |02.02.2020| Bitiş tarihi: - By @bangtwiceloji