Tzuyu-Abi sen ne saçmalıyorsun? Ne evlenmesi?
Tao.-Ama annem ve babam arayıp senin evleneceğini söylediler.
Sinirliydim ve gözlerim doldu.
Tzuyu-Abi saçmalama!
Tao-Tamam güzelim! İçeei gir,annem ve babam anlatsın.
Sinirle içeri girdim,eşyalarımı kenara fırlattım. Ağlamamak için zor tutuyordum kendimi.
Tzuyu-Baba abim ne diyor? Ne evlenmesi?
Bayan Chou-Şey kızı-
Bay Chou-Bırak,ondan mı korkucaz? Ben ne dersem o! Evet,evleniyorsun.
Evet şuan cidden sinirliydim ve ağlıyordum.
Tzuyu-B-Baba sen ne saçmalıyorsun?
Bay Chou-Sen bana "saçmalama"mı diyorsun?
Sonra babam bana tokat attı. Annem ve abim ağızlarını bile açmıyordu. Aslında abim şuan sabır çekiyor ama babamız diye bir şey yapmıyor. Ve babam bana sert bir tokat daha attı. Canımın fazla yanması ile fazla fazla ağlıyordum. Ve beni şuan ciddi ciddi dövüyordu. En sonunda bıraktı. Dudağım fena kan akıtıyordu. Yüzümde kıpkırmızı yara bere içinde kalmıştım. Kalktım ve çıktım odadan. Ağlaya ağlaya yüzümdeki yaraları ve dudağımın şiddetli kanamasını takmadan yatağıma uzandım. Dudağım fazla fazla kanıyordu ve olacakları düşünmeye başladım. Arkadaşlarımla bağlantım kopacaktı,okulum doğru düzgün olmayacaktı çünkü saklayacaktım ve en önemlisi hayatımın anlamı Jungkook! Aklımdan Jungkook geçincs daha fazla ağladım. Dudağımdaki kanlar okul eteğimi mahvetsede umrumda değildi. Sadece benim için önemli Jungkook'tu. Ondan ayrılsam bile onunla aynı okuldaydım,hatta aynı sınıf. Onu gördükçe kendimi nasıl tutabilecektim.
Tao-Tzuyu?
Sadece aralanan kapıya baktım ve abim hızla içeri girdi. Eliyle çenemi tuttu.
Tao-Dudağın!
Hızlıca çenemi abimin elinden kurtardım. Abim koşarak çıktı odadan. 3-4 dakika sonra elinde bazı malzemelerle döndü. Dudağıma pansuman yapmaya çalıştı. Yüzümü geri çekiyordum. En sonunda abimin ısrarlarına dayanamadım ve çok yüksek olmayan sesimle abime cırladım.
Tzuyu-Yapma! Anlıyor musun? Yapma!
Tao-Abicim ama bana böyle tripler atman? Babama birşey yapamazdım.
Tzuyu-Abi babama bir şey yapamazdın,biliyorum ama beni en azından sadece çeker odama getirirdin. Annemle film izleme gibi yok oluşumumu izlediniz.
Abim sadece başını eğdi. Sonra aklıma fikir geldi.
Tzuyu-Abi beni de kendinle Amerika'ya götürsen?
Tao-Saçmalama,hayır! Babam zaten seni bulur,şimdiden söyleyeyim ısrar etme.
Tzuyu-Hepinizden nefret ediyorum. Defol odamdan!
Tao-Tzuyu!
Tzuyu-Gel,gel sende döv! Sende burnumu kanat. Hadi,döv!
Abim sadece sinirlice nefes verdi. Ve abimin gitmesinden çok zaman geçmeden annem geldi.
Bayan Chou-Hazırlan,1-2 saate geliyorlar. Babanın gelmesini istemiyorsan,çabuk!
Başımı iki yana salladım ve gelecekleri aklıma gelince gözyaşlarıma engel olamadım. Annem odadan çıktı. Babamın gelmemesi için kalktım. Abimin dudağımı silmesi için getirdikleri eşyalarla banyoya gittim. Yüzüm kıpkırmızıydı,babamım el izleri belliydi. Dudağımda hala kanıyordu. Acısı falan umrumda değildi. Ve dudağımdaki kanamayı durdurdum,sonra dolabın karşısına geçtim. Bir etek,bir kazak elime aldım. Üstümü giyindim,kazağımı eteğimin içine düzgünce soktum. Saçlarımı saldırma ve bşraz dalgalandırdım. Sonra da yaralarımı kapatmak için makyaj yaptım. Ama makyaj pekte fayda etmemişti. Sonra yatağıma oturdum,aklıma Jungkook geliyordu ve göz yaşlarıma engel olamıyordum. Sonra biraz daha kafa dağıtmak için çıkardığım okul üstlerimi toplamaya başladım. Eteğime değmiş kan lekesi kendini belli ediyordu. Ve ben bu etekle bu yaşananlarla yarın okula,Jungkook'un karşısına geçecektim ve yine aklıma Jungkook gelince göz yaşlarım serbest kaldı.
Bayan Chou-Aferin,güzel olmuşsun. Ağlamanı da kes 1-2 dakikaya gelirler. Hemen aşağıya gel.
Annemin peşinden aşağı indim. Annem kapıyı abimin açacağını,benim onlara kahve,tatlı gibi şeyler ikram edeceğimi söyledi. Ve zil çaldı. Abim gitti ve o hayatımı karartacak insanlara selam verdi verdi onlarda içeri geçti.
Çok üzücü idi değil mi?
TzuKook'a bir süreliğine veya sonsuza dek bay bay!
Oy sınırı
20 oy
50 yorum💋💋💋💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki || tzuyu & jungkook
Romance"Kız istemediği adamla zorla evleniyordu,ondan nefret ediyordu." Başlangıç tarihi: |02.02.2020| Bitiş tarihi: - By @bangtwiceloji