The "Dream"

21 0 0
                                    

𝚃𝚘𝚖'𝚜 𝙿𝙾𝚅:
(Night)

____________________________

𝙸 "𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙" 𝙱𝚞𝚝 𝙸'𝚖 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕.. 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙..? 𝙸'𝚖 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚕 𝚘𝚏 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛. 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚒𝚝,𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝'𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚒𝚗 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎.𝙼𝚢 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚜𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚞𝚙, 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍, 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝙷𝚊𝚕𝚕. 𝙸 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 "𝙷𝙴𝙻𝙿! 𝚅𝙸𝚅𝙸, 𝙼𝙰𝚂𝙾𝙽! 𝚂𝙾𝙼𝙴𝙾𝙽𝙴! 𝙰𝙽𝚈𝙾𝙽𝙴! "

𝙱𝚕𝚊𝚍𝚎 𝙿𝙾𝚅:
𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚃𝚘𝚖𝚖𝚢'𝚜 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎'𝚜 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙.. 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎'𝚜 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎. 𝙽𝚘𝚝 𝙱𝚕𝚊𝚍𝚎.. 𝚋𝚞𝚝 𝙼𝚊𝚜𝚘𝚗. 𝙸 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚞𝚙 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝. 𝙸𝚝'𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚜 𝚊 𝚜𝚙𝚎𝚕𝚕 𝚘𝚛 𝚝𝚛𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚘𝚛𝚝. 𝙸 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚝𝚘 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚓𝚎𝚛𝚔𝚜 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐 '𝚗𝚘.. 𝙽𝚘.. 𝙽𝙾'. 𝙰𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚊 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚢 𝚘𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚆𝚒𝚕𝚕. 𝙸 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚆𝚒𝚕𝚕. 𝙷𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚕𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕𝚒𝚗𝚐.. 𝚃𝚘𝚖. 𝙸 𝚛𝚊𝚗 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚖𝚙𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚖 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚃𝚘𝚖 𝚞𝚙. 𝙰𝚜 𝙸 𝚏𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚃𝚘𝚖 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚛 "𝙱𝚕𝚊𝚍𝚎, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚕 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗??" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍. "𝚄-𝚞𝚑 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍." 𝙼𝚢 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚞𝚙𝚒𝚍 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜. 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚊𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚘 𝚋𝚊𝚍. 𝙸𝚗 𝚊 𝚋𝚕𝚒𝚗𝚔 𝚘𝚏 𝚊𝚗 𝚎𝚢𝚎, 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚎𝚕𝚎𝚙𝚘𝚛𝚝𝚜 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚃𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚞𝚌𝚔 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚎𝚎𝚝𝚑 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚎𝚌𝚔. 𝙸 𝚙𝚞𝚜𝚑 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚠𝚊𝚢. 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝚃𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚑𝚞𝚛𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚊𝚕𝚔, 𝚊𝚕𝚕 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚎𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚛𝚢. "𝚃𝚘𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚖 𝚍𝚘𝚠𝚗." 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎 𝚑𝚎 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚞𝚙 𝚊𝚝 𝚖𝚎, 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚘𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚜𝚘𝚏𝚝𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚙𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜, "𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚎𝚢 𝚑𝚎𝚢.. 𝙻𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚖𝚎..𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚞𝚝 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚕𝚒𝚎..𝚒𝚝'𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚑𝚞𝚛𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚕..𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚒𝚝 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎..𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?" 𝙷𝚎 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚗𝚘𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚞𝚝𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢. 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚍𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐..𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚎 𝚘𝚛...𝚘𝚛 𝚠𝚘𝚛𝚜𝚎. 𝙸 𝚋𝚒𝚝𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚎𝚌𝚔 𝚜𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐  𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚎𝚗𝚘𝚖 𝚘𝚞𝚝. 𝙷𝚎 𝚓𝚞𝚖𝚙𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚙𝚊𝚒𝚗, 𝙸 𝚑𝚞𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚎. 𝙷𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚖𝚜. *𝙶𝚘𝚍 𝚍𝚊𝚖𝚖𝚒𝚝 𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚛𝚐𝚎𝚘𝚞𝚜! 𝙽𝚘 𝙼𝚊𝚜𝚘𝚗..𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚒𝚝...𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚖..* 𝙸 𝚒𝚐𝚗𝚘𝚛𝚎 𝚖𝚢 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕.

𝚅𝚒𝚟𝚒'𝚜 𝙿𝙾𝚅:
(𝙼𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐)
____________________________

𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝙱𝚕𝚊𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚃𝚘𝚖𝚖𝚢...𝚌𝚞𝚍𝚍𝚕𝚒𝚗𝚐?! 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚘𝚔 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚘𝚘𝚍. 𝙰𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚊 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝙱𝚕𝚊𝚍𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚡𝚎𝚛𝚜. "𝙱𝚘𝚢! 𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚙𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝙸 𝚜𝚠𝚎𝚊𝚛!" 𝙸 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 "𝙾𝚔 𝚘𝚔! 𝙶𝚎𝚎𝚣!" 𝙷𝚎 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔. "𝙷𝚎𝚢! 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚝𝚝𝚒𝚝𝚞𝚍𝚎!" 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚘 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚠𝚘𝚛𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏. "𝙵𝚒𝚗𝚎 𝙼𝚘𝚖! " 𝙷𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚖𝚙𝚜 𝚞𝚙 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜.

----------------------------

𝙰𝙽𝙳𝙳𝙳𝙳𝙳𝙳𝙳 𝙸'𝙼 𝙱𝙰𝙲𝙺 𝙱𝙰𝙱𝚈!
𝙳𝚊𝚖𝚗 𝙸 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚑𝚘𝚠 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚒𝚝 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎! 𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚢𝚢𝚢𝚢 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢𝚎𝚍𝚍𝚍𝚍

𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝙰𝚜𝚑𝚝𝚘𝚗 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏𝚏!ԅ( Ơ∀ Ơԅ✿)❤

Then I Met YouWhere stories live. Discover now