Jk :" Durun , siz ayrıldınız birdaha mı öpüceksiniz "
Woo :" jungkook haklı "
San :" bu oyun , ama siz bilirsiniz "
Woo :" olsun " sınıftan çıktım çünkü kalbim acıyordu, Aşağı indim hava al mak için daralıyorum çünkü . Biraz gezdikten sonra arkamı döndüğümde San la bir kız öpüşüyordu. Dayanamadım gözyaşlarım düşmeye başlamıştı . Ayrıldıklarında San bana baktı .San
Yanlış anladı yine kızın yanından ayrılıp wooyoung ' un peşinden koştum. Sevmiyordum ama sanki biraz ...
San :" dur dur konuşalım " kolundan tuttum. Arkasını döndü
Woo :" ben anlayacağımı anladım San ,benim sana kızma gibi bir hakkım yok zaten "
San :" anladığın gibi değil ki , kızabilirsin arkadaşımsın "
Woo :" tamam görüşürüz " yanımdan ayrılıp gitti , nasıl anlatıcam sana ben yukarı çıkıp sınıfa gittim yine o çocukla konuşuyordu . Yanlarına gidip konuşmalarını böldüm .
San :" konuşalım mı wooyoung "
Jk :" biz konuşuyoruz şuan gelemez "
San :" Sana mı sordum ben "
Jk :" yürü git ya "Wooyoung
Ne konuşacaktı ki ..
Wooyoung :" San ne konuşcaz gerek yok istediğini yapabilirsin "
San :" bi konuşalım "
Jk :" yürü git bak sinirlendirme beni "
San :" SEN HERŞEYE KARIŞMA OĞLUM SENİ DÖVERİM BAK "
JK :" BAK SENİ SON KEZ UYARIYORUM DEFOL GİT" San ona yumruk atmıştı çok oldu bu çocuk .
Woo :" DURUN YA , SEN NEDEN VURDUN KİMSİN SEN HİÇBİŞEYİM DEĞİLSİN KARIŞMA KONUŞMAK İSTEMİYORUM " arkadaşlarım yanıma gelmişti .
Hj :" KAVGANIZDAN BIKTIK , KENDİNİZE ÇEKİ DÜZEN VERİN "
YS :" SAN DEFOL GİT " San yanımızdan ayrıldı .
Woo :" bi şey yok dağılın bence hoca gelir "
Yunho :" Mal ders boş kwnfnsl "
Woo :" ha ha ha komik "
Mingi :" kdncksm "
Sh :" bi şey dicem "
Jongho :" Ne "
Sh :" kızmayın ama "
Jk :" Ne lan "
Sh :" lan deme büyüğüm ben "
Hj :" ne "
Sh :" YOK BİŞEY "
WOO :" OF YA OFF "
HJ :" OF "
YS :" OF "SAN :" SUSUN BİRAZ YA SESİNİZ BURAYA KADAR GELİYOR "
Jk :" SANANE "
San :" Bak seni birdaha uyarmıycam tamam mı "
Jk :" ne yapıcaksın " jungkook ' un elini tuttum susması için . San kızmıştı damarları öyle diyordu.
San :" SUSUN O ZAMAN SUSUN "
HJ :" San sakin ol tamam "
San :" sesinizi duymıycam hele ki wooyoung un "
Woo :" benim ne suçum var "
San :" sesinden nefret ediyorum da ondan , sendende , gülüşünden de , nefret ediyorum. " niye böyle yapıyordu bu .
Woo :" et ama kırma "
San :" kendimi zor tutuyorum " herkes yerine oturdu, sınıf sessiz di herhalde bu halimizi ilk görüyorlar. Annem arıyordu.
Woo :" Alo annem nasılsın "
{" iyiyim sen nasılsın oğlum "
Woo :" bende iyiyim , bişeyin yok dimi "
{" yok da ben yurtdışına gidiyorum oğlum korkmazsın dimi "
Woo :" hayır korkmam seni seviyorum "
{" bende seni seviyorum oğlum " kapatıp sınıfa dönerken Karşıma San çıktı .
Woo :" noldu be "
San :" nefret ediyorum senden bunu o kalın kafana sok "
Woo :" neden birden bu kadar nefret ettin ki benden "
San :" bilmiyorum, sadece nefret ediyorum " diyip içeri girdi bende arkasın dan girdim . Tahtadan korku filmi açmışlar bazıları çığlık atıyordu.
Jungkook ' un yanına oturup kafamı omzuna koydum ve San ' ı izlemeye başladım yüz hattı çok güzeldi , herşeyiyle mükemmel CHOİ SAN . Gözlerimiz buluşunca gözlerimi kaçırdım. Korkunç yer gelince kafamı jungkook ' a çevirdim oha fazla yakındık , o da bana bakıyordu çünkü .
Jk :" güzelsin "
Woo :" teşekkür ederim. " San bize bakıyordu hala, Hani nefret ediyordun daha niye bakıyorsun . Kafamı kaldırıp geri çekildim. Kafamı sıraya koydum,
Jk :" SAN ' I UNUTUP SEVGİLİM OLUR MUSUN ?" UNUTMAK MI? UNUTAMAM Kİ ONU ...E YAZDIK DİYELİM DEVAMI NASIL OLCAK CANLARIM. 😂