BÖLÜM 7

98 14 5
                                    

Ben jungkook  a boşa umut veremem . San ' ı hala seviyorum. O benden nefret edebilir ama ben etmiyorum. Hayatım boyunca bunları yaşadım .
Woo :" jk, özür dilerim ama inan ki istemiyorum,sıkıldım böyle şeylerden.
Jk :" peki daha zaman var zaten " jk yanımdan kalkıp sınıftan çıktı . Jk çok üzüyorum biliyorum. San da beni ...
Sh :" wooyoung ah " tövbe tövbe ne bağırıyor bu kapının  önünde .
Woo :" NE?"
Sh :" jk  ağlıyor " olamaz ya . Sınıftan çıkıp yanına gittim ,  ellerini  tutup alnından  çektim ve yüzüme bakmasını  söyledim.
Woo :" jk neden ağlıyorsun?" Biliyorum  ama ,
Jk :" y yok bişey "
Woo :" düşünücem, seni sevmeyi de deniycem  söz "
Jk :" gerçekten mi ?"
Woo :" evet " hızlıca boynuma sarıldı .
Jk :" seni hep sevicem. " elinden tutup sınıfa götürdüm. San kızgındı herhalde, daha sıkı tuttum  elini ,sıramıza  gidip oturduk, San ile göz göze gelince nedense gözlerimi  çevirmedim  uzun bir süre bakıştık . Sevemem artık onu ,gözlerimi çevirip jk' a baktım.
Woo :" SEVGİLİN  OLURUM."
JK :" NE , SENİ SEVİYORUM " jk  tahtanın önüne geçip beni çağırdı .
Jk :" BİZ SEVGİLİYİZ "
=" huhuhu bravo "
Sh :" tebrikler "
Hj :" bravo " hepsi tebrik edince San yanıma geldi .
San :" TEBRİK EDERİM , MUTLULUKLAR " deyip sınıftan çıktı .Jk  mutluluktan  uçuyordu  resmen  . Zil çalınca koridora  çıktık  jk  kantine  iniyordu. Ben de tuvalete gidip elimi yıkadım. Aynada  arkamda San vardı kafamı eğip  yanından  geçerken  kolumdan  tuttu.
San :" bekle "
Woo :" efendim "
San " beni seviyordun yalandı, bir günde sevgili  yaptın, sen nasıl birisin  ya " gözyaşlarım düşüyordu konuşamıyordum.
Woo :" b ben "
San :" BEN NE BEN NE , SÜRTÜK  MÜSÜN SEN , BENİ SEVİYORDUN  YA NOLDU O ADAM DA NE BULDUN "
WOO :" B BİZ AYRILDIK, SENİ DAHA NİYE SEVİYİM "
SAN :" AŞKINA İNANMIYORUM, ONU  DA ÜZÜCEKSİN "
Woo :" ben kötü biri değilim "
San :" KÖTÜSÜN WOOYOUNG,HEMDE ÇOK KÖTÜ "
WOO :" değilim kötü değilim " yere çökmüştüm ve ağlıyordum.
Jk :" wooyoung  noldu , ne yaptın  ona "
San :" hiçbişey  yapmadım " yanıma gelip beni kaldırdı ve tuvaletten çıkardı. Sınıfa girince hepsi başımıza toplandı.
Hj :" noldu woo  ma "
Ys :" ne oldu "
Jk :" yok bişey merak etmeyin " çıkma saatiydi çantamızı  alıp dışarı çıktık. San ordaydı.
Jk :" bana gidelim zaten arkadaşların  da gelicek "
Woo :" San geliyor  mu  "
Jk :" o planladı bi şey konuşacakmış "
Woo :" peki sevgilim " jk  evine gelince ne kadar büyük olduğunu  farkettim. İçeri girince  jongho  ile ben ağzımız açık bakıyorduk .
Jk :" sevgilim  burası bizim evimiz "
Woo :" çok güzel "
Ys :" oğlum  ben burda sülalemle  yaşarım "
Mingi :" oha biz içinde küçük  duruyoruz, yunho' yu bilemem boya bak"
Yunho :" karışma lan mal " koltuğa oturunca  zıplamaya  başladık  ne tesadüf  hepimiz  zıplıyorduk. Yemek siparişi  verdik , yemek gelince direk yemeğe  başladık. San geldi diyip  kapıya gitti jk. Yanında bir  kız vardı . Gerçekten  inanmıyorum  sevdiğim adam bir kızla el ele . Salona gelip  gözleri beni buldu ağlamamak için tutuyordum kendimi .
San :" Selam herkese " hepsi selam verince kızı tanıttı.
San :" SEVGİLİM, JUNG  MİN JOUNG " o da bana yaptı ben yaptım diye ,
Woo :" TEBRİKLER  " kızın yanına gidip elini tuttum.
Woo :" ben wooyoung "
Mj :" memnun  oldum " jk' a   banyoyu  sorup banyoya gittim. Ağlamak için en iyi yerler oluyor buralar. Sessizce  ağlayıp  çıktım. San önümdeydi.
Woo :" TEBRİK ederim arkadaşım "
San " arkadaşım  he , rica  ederim " önünden  çekilip  aşağı indim.
Woo :" jk, seni seviyorum  "
Jk :" bende seni seviyorum  bebeğim "
San gelince herkes koltuğa oturdu. Kızla beraber  gülüyorlardı herkes kendi halindeydi. Jk  yüzüne yaklaşıp dudaklarına  baktım.
Jk :" öp istersen " biraz yaklaşıp dudaklarımı bastırdım. Yavaş öpüyordum  , içim yanıyor  benim herkes alkışlamaya  başladı. San sadece bakıyordu. Ayrılıp kafamı omzuna koydum.
Mj :" çok yakışıyorsunuz " San sinirlenmişti anladım çünkü bacağını sallıyordu.
San :" milletin  içinde yapmayın "
Woo :" istediğim  yerde yaparım  sevgilim  sonuçta, ister okulda , ister dışarda "
San :" o zaman senin terbiyesizliğin "
Woo :" DÜZGÜN  KONUŞ "
yunho :" kavga etmeyin  bir kere de ya "
Mingi :" haklı "
Sh :" haklı " San ayağa kalkıp yanıma geldi kolumdan tutup  ayağa kaldırdı kolumu sıkıyordu, bırakması  için zorladım  bırakmıyordu.
Jk :" bırak wooyoungu "
San :" karışma "
Woo :" canım acıyo "
SAN :" BENİM DE ACIYO, SENİN YÜZÜNDEN , YALANCI, SÜRTÜK "
WOO :" SUS "
HJ :" SAN SAKİN OL BİRAZ"
SH :" SÖZLERİNE  DİKKAT ET "
SAN :" AZ BİLE , BİR GÜN BAŞKA BİRİ BİR GÜN BAŞKA BİRİ YETER JK  ' U DA ÜZECEK, O KADAR KALPSİZSİN  Kİ SENDEN NEFRET EDİYORUM "
WOO :" canını  yakmadım * hıck * beni sevmedin  , senden vazgeçtim sadece  , kalbimi  kırma San "
San :" TİMSAH GÖZYAŞLARI, İNANMIYORUM  , İNANMIYCAM  NEFRET EDİYORUM  BUNU BİL "
JK :" AĞZINI  TOPLA , SENİ MAHVEDERİM DEFOL GİR BURDAN AL SEVGİLİNİ  DE DEFOL GİT "
SAN :" O GÜN GELİCEK WOOYOUNG  , BEKLE " ...

💓💓💓💓💓💓💓💓💓 oy veren  mi acep?💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

💓💓💓💓💓💓💓💓💓 oy veren  mi acep?💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jung  min joung  da bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jung  min joung  da bu

Jung  min joung  da bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TWİLİGHT  ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin