♡Waletyłki♡

839 35 19
                                    

Tytuł: Jak zareagował na wieść, że istnieje coś takiego jak walentynki i jak je spędziliście?

Robienie walentynek... dużo po walentynkach jest normalne co nie?

♡Początek♡
[Imię] podeszła do [Imię Boya] któremu zaczęła opowiadać o święcie zakochanych, miała cichą nadzieję, że jej ukochany rzuci wszystko i wyjadą w Bieszczady aby spędzić ten wyjątkowy dzień razem.
-Wiesz [Imię Boya] (tutaj pierdolisz 20 minut o waleniu tyłków i innych amorach)

🚘Autoboty:

Optimus Prime:
-Jeżeli dobrze zrozumiałem mam teraz okazywać Ci miłość bez przerwy przez 24 godziny? Przepraszam [Imię], ale mam obowiązki, spędzę jednak z tobą cały mój wolny czas-

Bumblebee: (bipkając)
-Śmieszne, przecież ja kocham cię cały czas a nie tylko jeden dzień. Głupie to jest- Spojrzał ci w oczy

Ratchet:
-Mogłabyś choć raz mi nie przeszkadzać! Jestem zajęty robieniem bardzo ważnych rzeczy!- Po tym jak odeszłaś smutna przez godzinę zżerało go poczucie winy. Poszedł cię przeprosić i spędziliście miło czas w jego kwaterze. Potem wszyscy dziwnie na was patrzyli.

Bulkhead: -Serduszka? Mogę je rozwalić w stylu wreckerów?!-
uderzył o siebie pięścią i otwartą dłonią. Skończyło się tak, że kupiliście jedzenie i oglądaliście filmy w bazie.

Smokescreen:
-Kolejna randka? Wolałbym- Zaczęłaś zabijać go spojrzeniem
-Świetnie! T-to pojedziemy do kina samochodowego?-

Ultra Magnus:
- Czyli dzisiaj mogę pokazać Ci jedno z moich mroczniejszych wcieleń i zrobić to czego nie wypada mi robić nigdy indziej- wziął cię na ręce i zabrał do swojej kwatery gdzie robiliście rzeczy (szok, niedowierzanie)

Wheeljack:
-Ludzkie kobiety lubią- spojrzał na nią zboczuszkowym wzrokiem
-pieszczoty- po chwili namysłu dodał
-pooglądamy gwiazdy. To wcale nie tak, że robię to żeby nie było, że myślę tylko o jednym- nerwowo się zaśmiał.

🛩Decepticony:

Megatron:
-Ludzkie bezsensowne pomysły- mruknął
-Ale mogę Ci coś podarować z tej ,,ważnej'' okazji-  spojrzał na ciebie kątem oka chcąc zobaczyć czy wywarł na tobie wrażenie. Dzień minął zwyczajnie z tą różnicą, że dostałaś kocyk, nowe ubrania i dużo jedzenia.

Soundwave:
Wyświetlił na ekranie serduszko. Czytał o tym wczesniej przy okazji poznawania ludzkiego świata i był przygotowany. Zabrał cię nad jakieś morze

Shockwave:
-Kochanie się tylko w jeden dzień jest nielogiczne. Mamy też dużo rzeczy do zrobienia i logiczne jest to, że nie opuścimy labolatorium conajmniej do wieczora- stało się tak jak mówił i cały dzień pracowaliscie. Dostałaś jednak laurkę! Sam ją robił, nawet napisał wiersz ,,Twe optyki są magiczne a me słowa w chuj LOGICZNE"

Knockout:
-Brzmi jak idealna okazja na wspólny wyścig- wrócił do pracy a wieczorem tego samego dnia zabrał cię na tor
- W nagrodę za wygraną pokażesz mi się w tym ludzkim kostiumie do mycia się w morzu-

Breakdown:
Breakdown spędził z tobą cały dzień w ludzkim mieście o nazwie Warszawa. Bawiliście się świetnie, ale nic nie trwa wiecznie i musieliście wrócić wieczorem.

Starscream:
Wyśmiał cię i miał z ciebie bekę cały dzień. Potem przez dwa tygodnie nie mieliście kontaktu, bo się nie odzywałaś. Skończyło się tak, że przyszedł po Ciebie w biały dzień i porwał z domu.

Predaking:
-Będziesz mi służyć cały dzień!- zaśmiał się. Jakbyś nie robiła tego już wcześniej. Skończyło się tak, że to on służył tobie, potem miał focha na dwa tygodnie

🅃🅁🄰🄽🅂🄵🄾🅁🄼🄴🅁🅂 🄿🅁🄸🄼🄴𓆉🄿🅁🄴🄵🄴🅁🄴🄽🄲🄹🄴Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz