Caty szemszöge:
Kb egy hete beszélünk Gavinnel, és egyre jobban csak belé szeretek... Bella mutatta, hogy neki is ugyanazokat írja. Eleinte féltékeny voltam és utálni akartam emiatt a barátnőmet, de be kellett látnom, hogy máris annyi szeretetet kapok tőle, hogy nagy hiba lenne őt eldobnom. Hisz pontosan tudta, hogy, ha elmondja, hogy Gavin neki is írogat, vége lehet a barátságunknak, mégis megkockáztatva mindent, elmondta, csak, hogy ne hazugságban éljem le életem első kapcsolatát. Annyira hálás vagyok neki. Viszont miután megbeszéltük ezt az egészet, abban maradtunk, hogy elfelejtjük ezt a faszfejt. Persze nekem van a legnehezebb dolgom, mivel Bellának azt mondtam, hogy lekoptattam és nem írok már neki, holott 0-24ben beszélünk és egy talit is szerveztünk már. Rettenetes barát vagyok, hogy hazudok neki, de sajnos a szívem Gavinhez húz. Őrülten szerelmes vagyok belé.
Gavin szemszöge:
Egy hete, hogy Catyvel dumálok és aztakurva... nem semmi egy csaj. Nagyon tüzes és látom benne a fantáziát. Holnapra el is hívtam, hogy jöjjön át netflixezni, bár szerintem mindenki tudja, hogy mi lesz ennek a vége... Bele is egyezett, szóval semmi para, már csak egy nap és láthatom Catyt. Annyi mindent szeretnék vele csinálni. Nagyon remélem, hogy szűz még, úgy annyira fasza lenne megdugni.
|Másnap|
Caty szemszöge:
Gavin 17-re hívott át magához, bár hozzá tette, hogy ha gondolom, hamarabb is eljöhet értem. Egész este izgultam és alig vártam a mai napot. De most, hogy eljött... nem is tudom. Kicsit elbizonytalanodtam. Biztos akarom én ezt? "Jajj, ugyan már Caty, csak filmeztek, kis popcorn, valami romi film, átkarol, a vállára dőlsz, lehet meg is csókol majd."
A gondolatok szanaszét cikáztak a fejemben. Nem tudtam felfogni, hogy életem szerelmével fogok találkozni, ráadásul náluk! Annyira felpörögtem, hogy kipattanva az ágyamból, szaladtam le egy csésze kávéért. Gyorsan bevertem 2 pirítóst, majd spuriztam fel az emeletre készülődni. Ruhának egy fehér, spagetti pántos testre simuló, ugyanakkor puha, lenge tapintású egyberuhát választottam, hozzá illő fekete tűsarkúval. A kedvenc fehérnemű szettemet vettem alá, bár egy pánt nélküli melltartó mellett kellett megállapodnom a spagetti pánt miatt. Hajamat könnyű hullámokban engettem le a hátam közepéig. Sminknek csak egy enyhe tust húztam szempillaspirállal, és egy kicsi
vonalat adtam a szemöldökömnek. Rúzst nem raktam, mondván, hogy "minek az, legalább nem kell baszakodnia a lenyalásával".
Mivel későn keltem, hamar eljött az az 5 óra. Lassan indulhattam is. Anyunak hagytam a pulton egy üzit, hogy "Bellánál alszom", ha esetleg úgy adódna a helyzet, hogy csak holnap reggel jönnék. Gavin egy perc alatt megszakította a rózsaszín álomvilágomban való létezésemet, a csengő megnyomásával. Izgatottan nyitottam neki ajtót, majd egy széles mosoly kíséretében próbáltam vele felvenni a szemkontaktust.Gavin szemszöge:
Egész nap lustultam a TV előtt és kb semmit nem csináltam. Délután 4-kor eszembe jutott, hogy ma jön Caty, szóval gyorsan összepakoltam, az amúgy is mindig tiszta szobámban, majd felöltöztem és beállítottam a hajam. Úgy beszéltük meg, hogy elmegyek érte, mert, egyrészt, tök "romantikus" vagy mi. Másrészt meg elég messze lakik.
|5 óra|
Megérkeztem Catyhez... szép házuk van. Olyan otthonosnak tűnik. Kisebb kert, sok virág, emelet, erkély, padlásszoba. Teljesen pozitív érzés fogott el a környezettel kapcsolatban.
Becsöngettem. Gondoltam "nőből van ez is. Még fél óra, mire kinyitja...", de szinte másodpercek tört része alatt ki is nyílt az a bizonyos ajtó, és egy vigyorgó lánnyal találtam szembe magam.
"Azt. A. Kurva. Élet. ....
Eszméletlenül dögös volt, testhez simuló, fehér egyberuhájából kilátszódó formás lábai, teljesen beindítottak. A válla is szabadon volt... szinte túl sok minden volt szabadon, aminek nem kellett volna. "Gavin... nem mozdulhatsz rá már az elején, tuskónak tartana. Megtudod állni!... Basszameg, de olyan szexi, hogy már most azonnal felnyomnám a falra és reggelig kényeztetném..."C| Ooo... Szia..
G| Khmm... Hello.. na izé.. mehetünk?
C| Jaa, igen, persze.. bocsánat.Látszott rajta, hogy nagyon zavarban van, az egész arca elpirosodott, mikor meglátott. Furcsa, de ez annyira jól esett a lelkemnek. Mintha kaptam volna egy gyengéd ölelést belülről. Lehet több is lehetne ebből, mint CSAK szex.
Előre siettem és kinyitottam neki a kocsiajtót. Ahogy beszállt, formás fenekén megfeszült a ruha és éreztem, hogy odalent valami nem okés... na remek, mindig a legjobbkor áll fel. Szerencsére fekete farmerben jöttem, amiben nem látszik annyira.
Megkerültem a kocsit, majd beültem a volán mögé. Elindultunk és láttam, hogy a kezeit nézi, amiket egymáson, az ölében pihentetett. "Nagyon izgul basszus. Valamit mondanom kéne..."G| Na és...Hogy telt a napod?
C| Viszonylag jól, felkeltem dél körül, de sokáig csak az ágyban melegedtem....Csak mondta, és mondta, és mondta, az én agyam pedig teljesen kikapcsolt. Annyira gyönyörű volt. El sem tudtam volna képzelni, hogy ennyire magával ragad majd. Hosszú fürtjei, tökéletes keretbe foglalták izgatottan piros arcát. Szemei hol az utat, hol pedig engem vizslattak. Kezeivel furcsa táncot járt, úgy látszik nagyon belemerült a magyarázásba. Hangja tökéletes alapzajt képzett a motor halk zúgásával. Ajkai szavanként hagyták el egymást. Néha rápillantottam és nagyon nehéz volt a figyelmemet újra az útra szegezni. Teljesen elvarázsolt.
C| ...és igazából ennyi. Neked hogy telt a napod?
G| Sokat aludtam és megnéztem egy foci meccset. Annyira azért nem volt izgalmas, mint a tiéd.Elnevettük magunkat, közben a combjára tettem a kezem. Magam sem tudom, miért csináltam ezt. Ösztönből jött az egész. Láttam, hogy zavarba jött, mert próbálta takargatni csinos kis pofiját. Kinézett az ablakon, de annak tükröződésében láttam, hogy mosolyog. Nagyon mosolyog. Boldog volt. Ezt láttam, és reméltem is, hogy így van.
Az út további 2 perce, csendben telt. Szótlanul hagytuk kavarogni egymás gondolatait.
YOU ARE READING
Piszkos szerelem
Romance"És akkor lehajolt hozzám, megérintette arcom. - Életem végéig veled akarok lenni!- mondta s megcsókolt."