Gavin szemszöge:
Megérkezve a házunkhoz, sötét felhők borították az eget. Csak úgy süvített a szél, a fák lombjai rendezetlen táncot jártak. "Viharnak nézünk elébe"- állapítottam meg magamban, majd kipattantam a kocsiból és Caty oldalára siettem. Ajtót nyitva neki, kecsesen libbent ki a BMW üléséről, majd egy kaján mosolyt intézett felém. Nem kicsit voltam már beindulva, de ezzel a nézéssel koránt sem könnyítette meg a dolgomat. Kikészít ez a csaj. Rohadt dögös és, ha tehetném, már a kocsiban megdugtam volna.
Beérve a házba Caty nagyra nyitott szemekkel pásztázta az új környezetet.C| Úristen, mekkora ház. Nagyon szép.
G| Köszi, de ez még semmi. Gyere!Megfogtam a bal kezét és magammal rángattam a nappaliba. Tűsarkúja ütemesen kopogott a fényes padlón. Alig vártam, hogy lehámozzam róla ezt a sok göncöt. Soha nem kívántam még ennyire a szexet, de tőle meg vagyok veszve. Benne akarok már lenni, érezni akarom őt.
Caty szemszöge:
Wáoo. Mekkora ház. Nagyon szépek a bútorok, ráadásul az elrendezése is tök modern. Olyan, mintha egy lakberendező lakna itt. Meg is jegyeztem Gavinnek, hogy mennyire tetszik, amit látok. Vagyis, hogy a lakás mennyire tetszik. Igaz, arról is beszámolhattam volna, hogy ő mennyire tetszik, de tuti leolvasta már az arcomról. Még ennyit elpirulni... Viszont annyira szexi ezekben a lezser cuccokban, hogy mostmár megnézném ruha nélkül is.
A konyhát nézve elkezdtem azon agyalni, hogy milyen jó annak a pultnak a méretezése. Pont felférnék rá, és Gavinnek is tökéletes magasságban lennék, hogy baszni tudjon. Épp a konyhapultos szexünkön agyaltam, mikor megfogta a kezem, és elkezdett húzni egy másik szoba felé. Az érintésétől kirázott a hideg. Minden porcikám beleremegett.
Az új helyiségbe toppanva kiszúrtam egy hatalmas kanapét, előtte egy nagy plazma TV-vel. "Biztos ez a nappali"- gondoltam magamban, majd vissza akartam térni erotikus gondolataimhoz, de Gavin megint kizökkentett.Gavin szemszöge:
G| Na? Ez hogy tetszik?
C| Brutál szép! Nagyon tetszik minden. Köszönöm, hogy elhívtál. Jobb programom nem is lehetett volna a hétvégén.
G| Még szép, hogy elhívtalak. Egy ilyen szépséget bármikor szívesen látok. — pontosabban egy szépséget, Téged! Ahhj, Gavin, miért mondtad ezt? Most tuti azt hiszi, hogy kihasználsz mindenkit és elég, ha szép egy csaj, te máris felhozod a lakásodba. Hát csak gratulálni tudok ehhez a "romantikus" válaszhoz.
Caty elpirulva nyúlt szemébe lógó tincseiért, majd egy gyengéd mozdulattal a füle mögé helyezte őket.
Na jó, mostmár komolyan nem bírom tovább. Muszáj megcsókolnom.
Caty rámnézett és látta, hogy mondani akarok valamit. Furcsán kereste a válaszokat szemeim íriszeiben. Az agyamat hirtelen gondolatok tömkelege árasztotta el és próbáltam valami értelmes, kézzelfogható kérdést feltenni, vagy kijelenteni valamit. Mindegy volt mit mondok, csak megakartam szólalni. Az 5 másodpercnyi csend, egy örökké valóságnak tűnt, de azonnal elszállt minden aggodalmam, mikor Caty megérintett.C| Minden rendben? Olyan... olyan, mintha zavarban lennél. Pedig nincs miért. Nem eszlek meg. — felnevettünk, de inkább ilyen feszültség oldó nevetés volt, mintsem őszinte. Szemében aggodalmat láttam, azonban volt benne némi izgatottság is.
G| Igen, persze, csak gondolkoztam, hogy milyen filmet nézzünk. Van ötleted? — szép mentés Gavin. Végre kezded visszanyerni a józan eszed, amit ennyire még sosem vesztettél el egy lány miatt.
C| Hmm... estleg valami akció?
G| Most komolyan beszélsz?
C| Ohmm... valami rosszat mondtam?
G| Neem, neem, dehogyis. Csak meglepődtem... te komolyan akció filmet mondtál?
C| Aham..
G| Nem gondoltam volna, hogy létezik olyan csaj, aki szereti az akció filmeket.
C| Na tessék, mostmár ismersz egyet.
G| Igaz. De azért remélem jobban is megismerhetlek majd.
C| Képzeld, én is nagyon szeretnélek megismerni, szóval szerintem ez az ismerkedősdi nagyon jól fog menni nekünk.
G| Ebben biztos vagyok.Caty széles mosolyra húzta tökéletes ajkait. Hihetetlenül szexi volt. Jézusom... most meg ráharapott... na oké... nekem most lett végem. Egy pillantásától is eltudnék menni, erre tovább kínoz és még a száját is harapdálja. Megőrjít ez a csaj.
Caty szemszöge:
Sokkal jobban élvezem Gavin társaságát, mint azt vártam. Nagyon kedves és mindig megnevettet. A Film közben véletlen elaludtam. Épp a vállán pihentem, mikor muszáj volt felállnia, mert pisilnie kellett, ezért engem is felkeltett. Szegény, vagy 500x bocsánatot kért, és elmondta, mennyire édesen aludtam. Nagyon jól esett a gondoskodása és az, hogy vele lehettem.
Épp a konyhában martiniztünk és sztorizgattunk, mikor éreztem, hogy elkezd beütni a pia. Talán kicsit be is csiccsentettem, ugyanis csak most vettem észre, hogy Gavin már 2 perce folyamatosan a számat nézi. "Vajon neki is bejövök?"— magamban tanakodtam a furcsa kérdéseimen, mikor egyszer csak elejtettem a poharam. Basszus, annyira béna vagyok.
Elkezdtem feltakarítani és kismilliószor bocsánatot kértem, hogy ennyire figyelmetlen voltam.G| Hagyd csak, majd én.
C| De segíteni szeretnék. Elvégre, mégis csak én ejtettem el.
G| Ülj le! Nem akarom, hogy megvágd magad!Sajnos nagyon önfejű vagyok, ezért tovàbb folytattam a szilánkok szedegetését. Az egyik fel is sértette a bőröm, de próbáltam takargatni a vért, mivel egyáltalán nem fájt, de féltem, hogy Gavin nagyon pipa lenne, amiért nem fogadtam szót, ráadásul be is következett a "jóslata".
G| Khmm... Caty... Te vérzel?
C| Nem, most nincs meg a havim.
G| Nem arra a vérzésre gondoltam. — feleltem nevetve — Látom, hogy piros az ujjad. Megvágtad magad, igaz?
C| Jó, igen. Na és akkor mi van? Nem fáj, meg semmi. Nem nagy dolog.
G| De igen, nagy dolog. Nekem az. Megakarlak óvni mindentől, mert nagyon fontos vagy nekem.
C| Ez most valami vicc? Miért lennék fontos neked? Hisz nemrég ismertél meg.
G| Az mindegy. Gyere tapasszuk le az ujjad.Elindultunk a fürdőbe, ahol megengedte a vizet, majd óvatosan elkezdte lefertőtleníteni a kezem. Duzzogva álltam és figyeltem minden mozdulatát.
C| Egyébként nem válaszoltál...
G| Mire is?
C| Arra, hogy miért vagyok neked fontos, ha alig egy hónapja, hogy ismersz.
G| Ezt a témát nem szeretném tovább firtatni.
C| De engem meg érdekel, szóval mondd el kérlek!
G| Nem, és kész.
C| De miért nem?
G| MERT.
C| Oké... Akkor haza megyek.
YOU ARE READING
Piszkos szerelem
Romance"És akkor lehajolt hozzám, megérintette arcom. - Életem végéig veled akarok lenni!- mondta s megcsókolt."