*O pár týdnů později*
"Stefane ta krabice je těžká!,,
"Už poslední. Všechno už máme. Ukaž mi to.,,
Podala jsem mu poslední krabici, kterou Stefan odnesl do auta a já už jsem si šla sednout dovnitř. Pár dnů zpátky mi Stefan nabídnul, abych se nastěhovala k němu. Tak posledních pár dnů jsme stěhovali. Vím že to je velké rozhodnutí. Ale řekla jsem si, že Stefana znám už delší dobu a že to je kluk, kterého opravdu miluju a myslím že i on mně. Chris mi ještě párkrát psal. Ještě mi to všechno vyčítal a tak. Chtěla jsem mu ještě napsat ale nakonec jsem se rozhodla, že to nechám být. Bude to tak lepší. Rozhodla jsem se, že budu se Stefanem a že s ním chci být šťastná, tak nevidím důvod abych to někomu musela vysvětlovat nebo se za to omlouvat.
Už za malou chvilku jsme přijeli ke Stefanovo baráku. Stefan zaparkoval a šli jsme dovnitř. "Vítej doma, lásko.,,
Vtiskla jsem mu pusu do tváře a měla jsem z toho všeho radost. Všechno to vypadalo skvěle, ani jsem nepomyslela na to, že by mohlo být někdy něco špatně.
Cink.Nella : Ahojky, tak jak je? Už přestěhováno?
Já : Čaukyy. Jo, už to máme konečně za sebou. Mám radost.
Nella : To je super.Jo. Je to super.
"Kdo ti to píše?,, zeptal se Stefan.
"Nella, ptá se jestli už to máme.,,
"Opravdu? Ukaž mi ten mobil.,,
Co? Vážně? On mi nevěří? Proč?
Ukázala jsem mu že mi opravdu psala Nella. Jen kývl hlavou. Zvláštní.
Šli jsme nahoru, lehli jsme si do postele a koukali jsme na telku. Mezitím mi psala ještě Nella. Psala že zítra jede s kamarádkama a s kamarádama ze školy na výlet a že se mám přidat. Že pojedou lyžovat. Super. Lyžování mám ráda, Nella to ví, minulý rok jsme spolu byli taky. Mělo to být zas na celý víkend. Těším se. Ale co Stefan? Lyžování i sníh nesnáší. Myslím že to ani neumí. No co, pojedu sama.
"Zlato?,, vyrušila jsem Stefana při sledování filmu.
"Ano lásko?,,
"Psala mi ještě Nella. Zítra pojedou lyžovat, chci jet s nima, ale bylo by to na celý víkend, nevadí ti to?,,
"Proč by jsi jela lyžovat? Nudíš se tu?,,
"Ne, jasně že nenudím, ale jedou lidi který bych ráda viděla, jezdím každý rok.,,
Chvilku se zamyslel.
"Nikam nepojedeš. Stačím ti já ne snad? Chci aby jsi byla jen se mnou. Pojď, jdeme se někam najíst.,,
"A.. Ale-,,
"Už na to zapomeň. Pojď. Miluju tě.,,Cože? No to nemyslí vážně.
___________________________________
Co si o tom myslíte? Jaký máte názor na Stefana?
Vote, koment a páčko.
~ Megan
ČTEŠ
Kamarád.. Nebo šéf..?!
FanfictionAshley Dollsen Ona bydlela v Torontu. Chodila na střední školu do stejného ročníku jako Stefan. Stefan byl její kámoš, ale ona ho milovala. Ale jedinej kdo věděl, že je do něj blázen, byla její kamarádka Nella. Nikdy nedostala odvahu, Stefanovi něco...