📕💝Alma💝📕

6 3 1
                                    

Merhaba arkadaşlar benim adım alma Bir önceki hikayemde söylemiştim Bu hikayede devam edeceğiz Bir önceki hikayeyi çok kişi beğenmedi ama Bu hikayede göndereceğim Ben artık gözlük takmıyorum Annem artık o da takmıyor kardeşlerim Libya ve Libya okuma yazma öğrenecekler Şu an bir sınıfa gidiyorlar Libya Okuma yazmayı biraz öğrendi Tabii ya da biraz öğrendi ama Libya daha çok öğrendi. Kardeşim Derya orta okula başladı. Ben evlendim 2 kız çocuğum oldu birinin adı mia diğerinin adı monica kocamın adı Ahmet. Ben 29yaşındayım kocam ahmet 31yaşında. Mia 7yaşında, Monica 5yaşında kocam ahmet işleri yüzünden çocuklar ile pek ilgilen emez oldu o yüzden birkaç gün izin almak zorunda kaldı bu arada kocam Tabii ki de benim babam gibi bir kuaför değil dünyanın en ünlü bir iş adamı olabilirdi ama olmadı Çünkü çocukları ile ilgilenmesi gerekiyordu kardeşim Derya da evlendi denk gelmiş bilmiyorum ama onun kocasının adı da Ahmet'i Babamın adı da Ahmet ben Kızımın adını Annemin adı koydum Kocamda Ahmet olduğuna göre babam dağda Ahmet Biz Derya'ya dönelim biraz daha hikayesini anlatsın.
Merhaba ben Derya evlendim iki tane kızım bir tane oğlum oldu kızların birinin adı Mia diğerinin adı ise melekti kocamın Adı Ahmet oğlumun adı Deniz di Ben de Kızımın adını Annem adından almıştım kocamın daha da Ahmet Babamın adı bu dünyada ne çok Ahmet varmış be. Biz araba aldık zaten arabamız vardı da onu sattık işte yeni araba aldık mordu biz almalara dönelim Ha bu arada bizim çok güzel bir lüks evimiz var Orada oturuyoruz almalara dönelim görüşürüz
Ben alma arkadaşlar ne yapıyorsunuz Ahmet e bugün çok güzel bir zarf geldi içinde sen dünyanın en ünlü işadamı olabilirsin yazıyordu bu sefer bu şansı elinden kaçırmadı oldu ama nasıl çocukları ile ilgilenecek bilmiyordu Bizim de çok güzel bir arabamız vardı Mor çok güzel dedik Derya ile karar verdik renklerini Bizim arabada mor. Bizim evimiz odaya merdivenle çıkan bir evde kızların odası yukarıdaydı ve benim odamda alt katta mutfak salon vardı üst katta yatak odası çocuk odası tuvalet vardı ve bir de boş oda vardı boş odada çocuklar oyun oynuyordu. Bu hikayede çok beğenirseniz bir sonraki bölümünde yapmayı düşünüyorum her neyse biz anlatmaya dönelim Artık gece oldu Biz pijamalarımı giyip yatalım o zaman sabah olunca çocukları kaldırdık kahvaltı hazırdı herkes oturdu ve yemeğini yedi sonra çocuklar dedi ki anne bizi parka götürür müsün Aslında önce babasına demişti ama babasının Bugün işi varmış dünyanın en ünlü işadamı olarak bir yeri imzalamaya gidecekmiş O yüzden ben götürdüm çocukları parka orada çok eğlendiler kaydıraktan kaydıranlar salıncakta sallandılar vedaha çok ona benzeyen şeyler yaptılar sonra eve döndük akşam oldu yemeği hazırladım ve yemek yedik Sonra oturduk saat dokuza kadar ben film izledim çocuklar 7'de 8'de yattı zaten. Sonra gecenin 12'sinde Ahmet geldi sonra hep beraber uyuduk şimdi deryalara geçelim görüşürüz.
Merhaba ben Derya Aslında bize de pek aynı olaylar olmuş olabilir çocuklar ama parka değil gezmeye gitmek istediler Biz de çarşıya çıktık Babası da işe gitti sonra biz çarşıda gezdik Saat Gecenin dokuzuna kadar eğlendik bir yerlere gittik yemeğimizi yiyemedik evde. Babası saat Gecenin 11'inde geldi Ben de o sırada Çocukları uyut muştum Ama birden kapı çaldım baktım Ahmet gelmiş Çocuklar yeni uyandı gene onları yatırmakla uğraştım sonra hep beraber biz de yaptık sabah olunca kalktık kahvaltımızı yaptık biz biraz almalarda dolaşın bir sor anlatırız görüşürüz.
Ben de alma işte sabah oldu kalktım çocuklara kahvaltı hazırladım kaldırmaya çalıştım kalkmıyorlar okula gidecekler anaokuluna gidiyorlar bu arada Eğer çocuklar kahvaltısını yaptı işte Daha doğrusu Mia 1. Sınıfa gidiyor ama Monica anaokuluna gidiyor Onlar kahvaltısını yaptı Ben de yaptım Ahmet erkenden çıktı bir işi varmış öyle söyledi ben de çocukları okula götürdüm Sonradan ben eve gittim oturdum. Yeter artık benden de biraz Derya'ya geçerim görüşürüz
Bize de aynı şey oldu sabah çocukları kaldırdım okula götürecektim Neyse ya Ama Mia hastaydı babası ona bakmış da evde ben gelene kadar sonra ben geleceğim babası erkenden işine gittim ben de Döndüm Dolaştım oturdum ilacını verdim ya ya canım sıkıldı acıkmıştı karnım sor bir şeyler atıştırdım miyav acıkmış ona da verdim Mia Çünkü kahvaltısını yapmamıştı babası kahvaltı yapmamıştı Tabii ki de öyle gitti Sonra akşam oldu Ben çocukları almaya gittim Biraz akşam değildi böyle biraz hava kararıyor öyle oldum ben de gittim aldım çocukları geldim eve akşam yemeği yedik Bugün okul günüydü ya çocukların uykusu gelmiş hemen erkenden yaptılar ben de sonra saat 10'a kadar durdum babasını beklediğimi bir saat daha sonra geldi Ben uyurken Bana öyle söyledi Yani o da uyumuş sonra sizi almaya gidin görüşürüz.
Arkadaşlar biz Nerede kalmıştık ha okula götürdüm işte sonra aldım okuldan Ay çok yorulmuş lar eve geldiklerinden beri Mia ödevini yaptı gitti hemen yatağına yattı Monica da aynı ödev yapmadı ama anaokulunda ödevi yoktu boyama vermiş bir tane onu yaptı Ben de babasını böyle ayakta bekledim Tabii saat 12'ye kadar Beklemedim ama 10'da 11'de yattım Sonra 12'de gelmiş gitmiş yapmış sabah olunca çocukları kaldırdım işte bugün okul yoktu kahvaltı yaptılar Kalktık bir çocuklarla çarşıya gittik Eksik Bir şeylerimiz vardı oradan Pazara gittik işte Evde eksik bir şeyler vardı Çocuklara çarşıdan bir kıyafet tişörtle aldık pazardan da elma armut muz ayva Bu arada pazarda Hindistan cevizi gördük kızlar çok istedi al al al al dediler ben de aldım avakado da vardı onu da aldırdılar bana bir tane avakado kaçta biliyor musunuz siz 20 30 liraymış onu zorla aldım bizim böyle günümüz geçti işte sonra babası da arabayı almadan gitmiş yürüyerek işte yakın değil ama biz de arabayla işte Çocuklarla babasının iş yerine gittik onra orada babasının İşyerindeki arkadaşları çocukları çok sevdi beraber akşama kadar resim çizilen oyunlar oynadılar Benim de bir işim çıkmıştı ben de oraya gittim hem Böylelikle şey oldu babası çalışırken ben de işim halletmiş oldum Sessiz biraz deryalara gidin onlar da bayağı bir şey olmuştur şimdi görüşürüz
Niye hasta oldu işte Sonra ben diğer kardeşleri almaya gittim babası gelince biz akşam bir çocuklarla eczaneye gittik geç yazdırdık Almanya aradım sonra haber vermek için bu durumu Tabii annemle babama da haber verdim Yarın bize geleceklermiş Siz almalara gidin burada bir şey olmuyor zaten ya onlar bize gelecek ya Hazırlık falan yapıyorlar ben almayı bilirim görüşürüz
Gelin bana döndük Biz de deryalara gideceğiz söylemiştir o tabi Biz hazırlandık işte öyle mi hasta olmuş O yüzden ona da bir şeyler aldık belki mutlu olur diye Tabii diğer çocuklar da isteyeceğim de onlara da aldık Sonra onlar da diyecek Bana da al Bana da al bana niye almadın şimdi o zaman deryalara Gidelim Evet deryalara geldik çocuklara hediyelerini verdik Biraz oturduk kahve içtik sohbet ettik falan ama ikimizin de kocası işteydi Onlar bu gece evde değilmiş şte sonra ben de biraz Akşam olunca çocukları aldım babasının İş yerine doğru gittik de bu sefer babası arabayı da almış Biz büyüyerek gittik yanında otobüs kartımda yoktu Bizim zaten Yani otobüs kartını almamı alamama nedeni de Ben çıkarken anahtarı aldığımız düşünüyordum ama almamışım Ahmet de anahtar vardı biz de onu almaya gidiyoruz çocuklarla sonra gittik işte anahtarı aldık içeri girdik uyuduk biraz günler normal geçti geri kalanı da Biraz merak edin beğenin de ben de devamlı yazayım burada bitiriyorum devam Edebilir(devam edecek)

Almanın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin