💑Alma 💑

13 3 2
                                    


Merhaba arkadaşlar ben Alma.Kardeşim Derya.Ben Universitye gidiyorum.Kardeşim Ilkokula gidiyor.Ben gözlük takıyorum, kardeşim ise takmıyor.Annemin adı Mia,34 yaşında.Ben ise 20 yaşındayım.Kardeşim 9 yaşında.Deryanın en sevdiği renk sarıdır,benim en sevdiğim renk pembe ve annemin en sevdiği renk mor.Babam Almanya da kuaför olarak çalışıyor. Annem ev hanımı.Babam orada otel buldu.Bulduğu otelde kalıyor.Bize genellikle hafta sonları gelir.Ama bazen işi çıkıyor ve gelemiyor.Ve ben size bir şey söylemeyi unuttum.Babamın adı Ahmet.Babam kuaför olduğu için kardeşimin saçinı boyadı.nedense ben boyatmak istemiyorum.Ama annem istiyor.Annem benim saçımı maviye boyamak istemiyorum ve ben annem kıramadım babam saçımı önünü biraz boyadı. ben bu gün okula gidecektim ama annem hamile olduğunu söyledi.yarın okula balosu var ve benim gidecektim biraz şeyim yoktu. Anneme söyledim ve çarşıya çıktık.Çok güzel elbise aldık. geliyor!!Babam ünlü bir iş adamı da oldu tam oldu.Babamın artık iki işi oldu.Babamın iki işi oldu.Saçımın ucuna mavi boya sürcek babam ve baloya oyle gideceğim.Ben nu gün çok heyecanlıyım. Baloya gideceğiz ve gelinliği giyeceğim.  Okulda baloda yeni arkadaşlarım olacak ve araba alacağız.
Baloya Gittim
Annemle konuştuk ve okula geldik. Bir kız gördüm. Bana benziyordu. Yanında kızını önüne gelen Annesi gitti. Annesinin yanında minik bebekler küçük bir çocuk vardı. Biz daha sonra bir yerde oturduk sınıfa girdik. Babam saçımı boyadı çok güzel boyada okuldaki herkes çok beğendi ve saçım uzadı. Babam gene işe gidiyor. Bir gün sonra bir hafta bizde kalacakmış annem söyledi. Bu olaydan kardeşimin haberi yok ona sürpriz yapacağız. Ben pek tutamıyorum ama annem çok güzel sır tutar. Annemin Saçını boyadık. Ne yani bu sefer baban değil biz boyadık. Alma sınıfı bitirdi ve sınıfta 1.Oldu. Annem, babam onunla gurur duydu. Kardeşim 4 sınıfa geçti. Kardeşim Tabii ki de Takdir aldı. Ben çok güzel bir yer kazanmıştım. Derya 10 yaşına girdi Ben 21 yaşına girdim. Babası ve annesi 35 yaşına girdi yani babam ve annem diyorum.
Kardeşim Lidya
Bugün annem hamileydi. Nasıl oldu anlamadım ama bayağı uzun süre sürmesi gerekirken yarın kardeşimiz doğdu. Kardeşimizin adı neydi adı ve adını çok sevdim.
Lidya nın Ikizi Lidya
Arkadaşlar libya' nın ikizi Pardon dünyaya geldi Onunla birlikte bugün yürümeye öğretti Biz Libya'ya zaten öğretmen çektik ama lidya lidya öğretti. ve biz de çok şans varmış ki ilk ya çok çabuk öğrendi yürümeyi. Evet bugün araba aldık Babam bizi petshopa getirecek bize bir tavşan alacak.  biz onun için giyindik Saçlarımızı hazırladık ve babam giderken saçımı boyuyor kardeşim de hazırlanınca gideceğiz. Ya öf Babamın işi çıkmış petshopa gidemeyeceğiz yarın gideceğiz O yüzden. Ben bu gece rüya gördüm Rüya biraz değişikti. Babam Bugün bize Araba aldınız zaten tavşan alacak Oradan da Japonya'ya gidip ünlü bir işadamı olarak çalışacak işte. Yes yes yes bugün yüzme kursuna gidiyoruz yüzme kursunda kardeşime yüzme öğreteceğim. Anne anne kardeşim kabus görmüş anne ağlıyor küçük kızlara da ağlatıyor çabuk gel anne anne anne diye bağırıyordum. Sabah oldu ve biz annemin kaldırdık Annem akşama doğru bizi yıkamaya başladı. Derya dedi ki Anne ben yapmak istemiyorum. Diğer kardeşlerin ise Anne Anne diyordu Neden diyorlar Anlamadım ben de olur anne yapalım dedim. Kardeşim Derya yüzmeyi öğrendi Ben de daha çok öğrendim yani bayağı bir iyice yüzmeyi öğrendim denize gidiyoruz Ben jimnastik yapmaya gidiyorum denize daha sonra gideceğiz. Kardeşim Derya bale kursuna gidiyor bir arkadaşım var alma diye onun kardeşi sekoya ile birlikte bale yapıyorlardı. Tatile gitmeden doktora gittik ve doktor artık değil ki gözlük takma Sonra tatile gittik yüzdük eğlendik. Tatilde çok eğlendik sonra markete gittik iki yumurta 3 marul 6 süt 2 mor lahana 6 kilo domates 5 kilo da havuç aldık Daha sonra ailecek markete pazara çarşıya mahallenin merkezine gibi yerlere gittik Bize almalar gelecek ama emin değiller gelirse onlara yemekler yiyip oyunlar oynayacağız.
Alışveriş listem
bir mor lahana 6 lira
1 kilo havuç 2 lira
Bir koli yumurta 10 lira
2 tane gecelik 80 lira
6 süt burger 9 lira
6 tane dondurma 6 lira
2 kilo yaprak sarma 8 lira
30 yaprak kitap 20 lira
4 brokoli 4 lira
3 tane nar 2 lira
3 kutu tereyağı 9 lira
2 kutu margarin 4 lira
2 kutu un 10 lira
2 tane tavuk 15 lira
Bir tane vanilya 1 lira
Bir tane kabartma tozu 1 lira
Bir tane sıvı yağ 5 lira
3 kilo çilek 9 lira
2 kilo muz 6 lira
2 kutu çikolata 5 lira
6 tane tişört 35 lira
5 tane tayt 15 lira
6 tane pantolon 300 lira
6 tane mont 500 lira
6 tane hırka 100 lira
6 tane spor ayakkabı 100 lira
Bir tane topuklu ayakkabı 200 lira
5 tane yazlık terlik 30 lira
Bir tane erkekler için terlik 20 lira
6 tane sandalet 900 lira
6 kutu süt 30 lira
4 tane çocuklar için kalın topuklu ayakkabı 700 lira
2 roka 2 lira
bir maydanoz bir lira
2 kutu Kahvaltılık gevrek 20lira
5 kilo kivi 30 lira
6 tane okuma kitabı 30 lira
10 kilo Nar 40 lira
Annemin bunların bazılarını kek yapmak için aldı bir de bin lirayı geçen alışverişte %50 Bonus veriyorlarmış alışveriş listem bu kadar alışveriş listesi burada bitiyor ama annemle daha sonra pazar da görüşüyoruz Alışveriş listesinde geçelim kardeşimin büyüdüğü güne
Kardeşler Büyüdü
Kardeşim büyüdü 3 yaşına girdi bugün onların doğum günü Yepiiiiiii!!!
Almanlar bugün geldi bize gittik diye kapıyı çalıyor zil çaldı Tabii açtı kalmalara hoş geldin dedik içeri gelin dedik Biz yemekler hazırlayana kadar oyun oynadık biz Olur olmadık yemeği Dayı biz koltuğu oyuncak koyduk Bu arada koltuğu ve üstündeki oyuncakları veriyorduk birini al koltukla oyuncağı verecektik bulduk almalara verecektik hem almanın kardeşi de yastığı kemirdi almaların yılbaşını kutladık sonra onlar çıktılar gönderdik.
Alma Büyüdü
Ben bugün 23 yaşına girdim saçım çok uzun oldu ama canın kestirmek istemedi.
Derya Büyüdü
Kardeşin Derya 12 yaşına girdi tabii onun saçı da Uzamaz mı çok uzadı hemden şimdi annemle babamın büyümesine gelirim saçma oldu biraz bu kelime
Mia Büyüdü
Annem niye büyüdü 37 yaşına girdi daha doğrusu Annem ve babam aynı yaştalar o yüzden Annem 1 Mayıs'ta doğum gününü kutluyor.
Babam Büyüdü
Babam 37 yaşına girdi babam doğum günü 2 Mayıs'ta kutluyor Nedenini ben de bilmiyorum Aynı günde olmalarına rağmen Babam 2 Mayıs'ta
Kardeşler Uzadı
kardeşim Lidya ve Libya'nın boyu biraz uzadı.
Alma Ve Derya nın Boyu uzadı
Benim boyum annemin boyuna gelmesine az kaldı kardeşim Derya'nın boyu benim beynime geliyor.
Bugün gene alışverişe gideceğiz ama bu sefer deminki gibi çok almayacağım.
Alışveriş Listem
15 kutu elma
3 kilo sarımsak
11 kilo ıspanak
Bu sefer alışverişten bu kadar şey aldık annemin ihtiyacı vardı bu kadar Annem  50 lirası ile al şey aldı Sadece 2 kilo elma başka bir şey almadı 50 lira ile başka bir şey alınmaz ki yani en fazla yarısı 2 kilo elma 25 lira 2 kilo elma tuttu 25 lira kalıyor iğer kısa geçerim İşte biz sonra doktora gittik artık hayatımda hiç gözlük takmayacağım mı söyledi doktor Daha sonra annem çarşıya Çıktı annem gezmeyi çok sever birkaç şey daha aldık annemin kartıyla Tabii bozuk yok annemin yanında
Garajıyıkadık
Aile olarak önce garajı Sonra arabayı yıkadık araba Bayağı büyük minibüs gibi şey çok uzun sürdü 5 saatimizi aldı.
Ben Büğüdüm
He tabii ki de benim boyum uzadı Saçım bayağı bir uzadı bir görseniz bile yemeğe geliyor tabii kardeşimin yani kardeşim der yanında saçı çok uzun ama onun daha dizine geliyor benimki kadar olmadı.
Kardeşlerim Büğüdü
Kardeşlerimin boyu uzadı lidya'nın Libya'nın Derya'nın saçı uzadı Derya'nın saçını nereye geldiğini söylemiştim
Annem Büğüdü
Annemin boyu uzadığı saçı da uzadı annemin saçı da bayağı dizine kadar geliyor Derya ile eşit
Babam Büğüdü
Babamın boyu dolu Tabii saçları uzadı o yüzden babanın saçını kestirmeye gitti saçını kestirdi eski halindeki gibi babamı olmadan çok yakışıyor.
Alma büğüdü
Tabii benim yaşımda büyümez mi 35 yaşına girdim.
Deryanın Yaşı Büğüdü
Istiyorum kardeşim Derya 24 yaşına girdi Sonra tatile çıktık ben Derya yüzme şeklini Derya'ya öğrettiğim yüzme şeklini kullanıyordu Ben de aynı şekli kullanıyordum Annem markete gitti yine annemin marketi hiç bitmez size söylemeyi unuttum bayağı bir şey aldı 2 kilo elma 5 tane nar 3 tane ayakkabı
3 tane ayakkabı aldı demiştim Annem 3 kilo muz 5 tane portakal 6 tane elma 2 tane ayakkabı aldı Sonra eve döndük yemeğimizi yedik yaptık işte geri kalan günlerimiz bunun gibi böyle iyiydi neredeyse bütün günümüz böyle geçti macera-aksiyon Çok fazla yoktu görüşürüz!( son)

Almanın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin